Gå til innhold

Synes egentlig de profilene som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske? Sitter en på DIB hele dagen eller???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og du har jo selvsagt fått med deg at selv om du bruker anonym-knappen, så kan de fleste, i alle fall de "gamle traverne", med letthet klikke seg tilbake til hvilket nick du har, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har jo selvsagt fått med deg at selv om du bruker anonym-knappen, så kan de fleste, i alle fall de "gamle traverne", med letthet klikke seg tilbake til hvilket nick du har, ikke sant?

 

Jepp. I tillegg så har superbrukerne ekstra tilganger, gitt som bonus for å holde forumet levende. De kan foreksempel fungere som moderatorer. De har dermed tilgang, om de vil, til å se hvem som benytter seg av Anonym bruker-profilen, og har også tilgang til å se denne brukerens konto. Det ville selvsagt være å misbruke tilliten, men altså, det går ann. Så superbrukerne med flest antall innlegg per dag, kan derfor lett finne ut hvem denne trådstarteren er...

 

Og av opplagte grunner velger også jeg å bruke Anonym bruker i akkurat dette innlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,58 per dag, der ble jeg lettet gitt ;):P Og nå tror vel dere automatisk at jeg lever et glamorøst og bizzi jetset liv med tusenvis av avtaler døgnet rundt, men jeg må desverre skuffe dere. Er absolutt helt alminnelig, og dasser rundt på DIB med jevne mellomrom! (sånn litt snudd på hodet) Tror jeg er akkurat like "uten et liv" som de med 4 innlegg om dagen

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare for teit, Annie 28. Flate Pupper kunne til nød være troverdig. Måtte du ødelegge?

 

åja, jeg skulle ikke ha røpet det, kanskje. Woops! Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

UU: 1,72...

(Damn it! du drar opp snittet mitt, når jeg må gi deg svaret ;):P)

 

Høhøhø ja jeg prøver det jeg kan å dra andre ned i skiten :-P

 

Det er jo slett ikke ille det da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UU: Du slapp unna du "patetisk" boksen du også ja. Nyyydelig å befinne seg i "Vi er bedre og mer vellykka og sosiale og glamorøse enn de med fire innlegg per dag" boksen :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her inne flere ganger daglig for tiden, jeg sitter i sofaen og surfer på mobilen store deler av formiddagen. Permisjon uten baby er noe dritt, i alle fall når man ikke har bekken til turgåing.

 

Men det er stort sett 10-15 min i slengen. Nå som jeg er blitt TV-slave er det mye i reklamepausene, samt når mannen knabber fjernkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner ingen profiler, selv om jeg kunne gjort det i fleng. De som sitter tilsynelatende hele dagen/ fritiden sin på DIB. Så tragisk egentlig. Likevel blir flere av profilene sett på som "kule veteraner" og kanskje tom. har litt status?? Jeg må le litt, finnes det noe mere tragisk enn å basere dagene sine på å sitte her? Har de egentlig et liv - det må da i tilfelle være rimelig trist? Men her sitter de, og har gjerne en bedrevitende og nedlatende holdning til så mangt og så mange. Kanskje de skulle brukt tiden på å gå litt i seg selv i stedet for??

 

Du sitter jo her selv tenker dere? Ja, jeg gjør jo det - av og til, ja... wink.png

 

Og til dere som kan skilte med flust av daglige innlegg: Har dere jobb og familie? Hvordan greier dere å kombinere det med DIBingen??

 

Dommedu!

 

Jepp - her har vi masse innlegg. Sånn var det også i forrige svangerskap. Merkelig nok er jeg aldri inne når jeg ikke er gravid.

 

Nei, har faktisk god tid til å henge her inne for å slå ihjæl noen timer når jeg er sykemeldt på månedsvis med svangerskapskvalme og harde kynnere. Blir mye sofa da.

 

Joda, masse familie, men de har strengt tatt et liv, og skal i barnehage, jobb og skole. Har da ikke barna hjemme når jeg er sjuk - det hadde vært dårlig gjort imot de, dessuten var det jo en grunn til at man ble sykemeldt og ikke er på jobb.....

 

Men nei, henger ikke her hele dagen desverre, er jo innom dagbladet og vg også innimellom. Og ser film.

 

Synes det er koselig jeg å henge litt her og "bable litt" med andre mager :-) mens jeg venter på at ukene går og magen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom ganske ofte, det innrømmer jeg glatt (ifølge min profil har jeg 2,43 innlegg i snitt pr dag, hehe).

 

Men jeg har en jobb der det går veldig i bølger ang hvor travelt det er- samtidig som det er en type jobb der jeg Må være tilstede. Altså kan det være flere perioder i løpet av en dag der det nesten ikke er noe å gjøre- og da lusker jeg fint inn her og skriver noen svar på innlegg.

 

Og så sitter jeg her mye på kveldstid etter ungen har lagt seg, mest fordi jeg synes det bare er møkk på TV´n. :)

 

Men sånn i tilfelle du er redd for det, HI, så lar jeg hverken jobb, bikkje, hus, mann eller barn gå for lut og kaldt vann. Så lang tid tar det altså ikke å skrive 2,43 innlegg om dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvilken glede du får ut av å skrive slike innlegg. Hva vet du om livet til de som sitter her inne?! (de som bare kommer med drit og spydige kommentarer støtter jeg ikke!) Selv sliter jeg med bekkene og det er begrenset for hvor jeg kan traske rundt, så ja, jeg sitter her inne masse. Har en mann som jobber på sjøen i fire uker og forventer ikke at veninnene mine skal renne ned dørene her for å holde meg med selskap i 7 mnd. Så mellom tv, liten tur, wordfeud og stell så blir det litt BIM titting hver kveld!:) Syns det er kjekt og lese om andres tanker og opplevelser rundt graviditeten:) Så er jeg førstegangs fødende og får masse gode tips og råd.. Visst du syns det er så patetisk så kan du vel la vær å se hit da, så har du en mindre ting å irritere deg over?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nysgjerrig siden ejg er ei av de gamle travene her inne, og jeg hadde riktignok et snitt på 4.17 :). Men det HI ser ut til å glemme trur jeg er at dette er et SNITT.Dvs enkelte dager er jeg ikke engang innpå, andre igjenn leser jeg bare. Mens ibland er jeg skikkelig gira, og engasjert og da blir det nok betydlig flere svar, eller innlegg en ellers og dra opp snittet igjenn.

 

Jeg er ihvertfall glad for at jeg har så pass god fantasi at jeg ikke må må inn å se på profilene til folk, for å ha noe å skrive om. Bare kutt anonym knappen og skriv ivei du hi, så skal du se snittet ditt øker også Hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hva de mente de som fortalte at de brukte anonymknapp på de mest trivielle tema pga tragiske mennesker med fritidsproblemer som bruker tiden sin på å overvåke andre brukere forresten.

 

Hvorvidt jeg selv er patetisk må jeg vurdere litt, men at anonym bruker som startet denne tråden er det er jeg ikke i tvil om.

 

Jeg kommer til å fortsette å signere med nick til tross for at jeg på den måten synliggjør hvor mye fritid jeg har for tiden. Det eneste som plager meg er at jeg faktisk lar meg provosere til å svare på denne tråden, til alt overmål to ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, go ★!!

 

Foreslår at vi alle går inn for et snitt ikke under 7!

 

Får du magesår og ventrikkelflimmer da, HI?

Endret av Mor Løvehjerte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hva de mente de som fortalte at de brukte anonymknapp på de mest trivielle tema pga tragiske mennesker med fritidsproblemer som bruker tiden sin på å overvåke andre brukere forresten.

 

Hvorvidt jeg selv er patetisk må jeg vurdere litt, men at anonym bruker som startet denne tråden er det er jeg ikke i tvil om.

 

Jeg kommer til å fortsette å signere med nick til tross for at jeg på den måten synliggjør hvor mye fritid jeg har for tiden. Det eneste som plager meg er at jeg faktisk lar meg provosere til å svare på denne tråden, til alt overmål to ganger...

 

Hehehe, ikke la deg provosere, nikkbruket ditt vil ikke avsløre noe som helst av aktivitetsnivået ditt uansett. Jeg føler igrunn at jeg er skikkelig travel egentlig. Jobber 50% og farter da rundt med ditt og datt. Det siste året har jeg tilbragt mange, mange helger på nykjøpt hytte, uten både nett og tv. Og idag, da jeg faktisk svart på masse innlegg, så har jeg faktisk vært på omvisning på min datters nybyggde skole, vært på Kino med min svigermor ( dag kino), handlet, hentet min datter på skole, hjulpet henne med lekser, laget middag, Vært på Kino med datteren min, sett favorittene mine på tv. Og snart enda en serie skal ses. Føler jo ikke akkurat det er å gro fast foran skjermen?? Trur de gjelder de fleste av oss. Men så er det da noen anonyme som liker å blåse seg opp, og må hevde seg litt da. Anonymt selvsagt. Hva som er mest patetisk , tja det får bli opp til hver enkelt, hehehe

Endret av Cat.68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...