Gå til innhold

Synes egentlig de profilene som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske? Sitter en på DIB hele dagen eller???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt morsomt å se faktisk hvor mange som følte seg kallet til å svare på denne tråden som ene og alene ble skrevet fordi jeg kjedet meg og hadde lyst til å provosere litt. Jeg er ikke inne og sjekker profilene til hvermansen, har vel egentlig for det meste vært inne på min egen og kanskje sug lut sin eller noe...

 

Morsomste av alt, er at noen har tatt seg såpass nært av det og til og med skrevet en liten klage inne på "Ris og Ros" :P Det var da strengt tatt ikke rettet mot enkeltperson og ingen ble nevnt. Men jaja, nå skal jeg se "Lilyhammer" ;)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eelis+kian ♥

Haha, dette var en morsom tråd. Jeg er nok en del på DiB, er vel en sånn en "Superbruker" med titusen innlegg per dag.

 

I ♥ DiB lol.

Endret av eelis+kian ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å se faktisk hvor mange som følte seg kallet til å svare på denne tråden som ene og alene ble skrevet fordi jeg kjedet meg og hadde lyst til å provosere litt. Jeg er ikke inne og sjekker profilene til hvermansen, har vel egentlig for det meste vært inne på min egen og kanskje sug lut sin eller noe...

 

Morsomste av alt, er at noen har tatt seg såpass nært av det og til og med skrevet en liten klage inne på "Ris og Ros" :P Det var da strengt tatt ikke rettet mot enkeltperson og ingen ble nevnt. Men jaja, nå skal jeg se "Lilyhammer" ;)

 

Hi

 

Gratulerer!

 

Tenk så stas at du oppnådde å plage noen i dag! Så var ikke denne dagen bortkastet heller..

 

Selv er jeg mer fornøyd når jeg kan være en positiv faktor i noens hverdag, men det er kanskje bare sært....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk innlegg. Jeg synes det er patetisk med folk som blander seg i, og vurderer andres liv, ut i fra hvor mange innlegg de skriver på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk innlegg. Jeg synes det er patetisk med folk som blander seg i, og vurderer andres liv, ut i fra hvor mange innlegg de skriver på et forum.

 

Skjønner ikke at dere gidder bry dere så mye. Jeg har i allefall hatt underholldning hele kvelden og sikkert kommet langt opp på skalaen.... :P

 

Hi ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

 

Jeg siktet til de tråden på ris og ros du henviste til, og det at du skrev at det var morsomt. Det er da ikke tvil om at vedkommende fant det plagsomt, og at du koser deg over det synes jeg sier mer om deg enn om vedkommede som lar seg plage.

 

Fint at du endelig signerer med nick så vi kan se hvem som driter seg ut til de grader, forresten :)

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, du ligger ikke så langt etter meg i antall innlegg da, HI.

Ja, for nå hadde jeg tid i mitt akk så viktige og travle og spennende liv til å luske innom profilen din for å se. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var du?? Nei, ærlig talt, å ta seg nær av noe slikt er bare latterlig. å la seg plage av et slikt innlegg som så tydelig bare er ute etter å provosere?? Da er man jaggu hårsår ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var du?? Nei, ærlig talt, å ta seg nær av noe slikt er bare latterlig. å la seg plage av et slikt innlegg som så tydelig bare er ute etter å provosere?? Da er man jaggu hårsår ja.

 

Jeg nøyer meg med å si meningen min inne på denne tråden, og i eneste grad dette plager meg er at det fører til mer bruk av anonymknapp. Det er litt kjedelig når folk må holde hemnelig hva de hadde til middag og hva de synes om ett og hitt fordi de føler seg overvåket.

 

Meg kan du godt overvåke, jeg er hverken langsint eller veldig opptatt av hva andre forumbrukere måtte tro om meg. Og hadde jeg giddet å lage en tråd om deg finner du den med nick, jeg har ikke behov for å gjemme neg mer enn det, er ikke akkurat mitt offisielle navn jeg signerer med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....jeg syns folk som lirer av seg masse møkk for så å glemme å trykke anonymknappen er patetiske!

 

Helt uenig med deg - mer patetisk å ikke tørre å stå for det man sier.......men synes heller ikke at man skal "lire av seg masse møkk". Selv om dette er anonymt og på nett så bør voksne mennesker ha folkeskikk nok til å oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk innlegg. Jeg synes det er patetisk med folk som blander seg i, og vurderer andres liv, ut i fra hvor mange innlegg de skriver på et forum.

 

Skjønner ikke at dere gidder bry dere så mye. Jeg har i allefall hatt underholldning hele kvelden og sikkert kommet langt opp på skalaen.... :P

 

Hi ja...

 

Vel, du kjeder deg og lager teite innlegg. Jeg kjeder meg, og svarer på teite innlegg. Ikke verre enn det... Bra denne tråden reddet kvelden din da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar da ikke spesielt lang tid å svare på et innlegg i ny og ne. 4-5 innlegg i snitt pr dag er da ikke mye. Si det blir 10 innlegg en dag, to en dag, så kanskje null i et par dager etc. Ikke så gale det syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

Og hvor finner du det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

Bitthen bæsja på spaden - nå må Bitthen bære bæsjen hjem. Og lukta blir du aldri kvitt, skjønner du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

Bitthen bæsja på spaden - nå må Bitthen bære bæsjen hjem. Og lukta blir du aldri kvitt, skjønner du.

Og her er det som ga Bitthen anonym rennarumpe. Du er ikke veldig subtil, er du vel, Bitthen?

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143913893-darlig-norsk-kunnskaper-og-jobbe-med-mennesker/

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig de som sitter og sjekker hvilke profiler som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske. Sitter en på DIB hele dagen eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna i natt og drømte at jeg hadde diskutert her inne med John Cleese, måtte sjekke det, men fant denne meldinga her isteden:

 

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

 

Så jeg prøvde å finne ut av hvordan vedkommende hadde funnet ut av dette. Det eneste jeg fant ut var at jeg måtte inn og telle innlegg manuelt. Men den der prosenten, den skjønte jeg ingenting av.

 

Så UndrendeUllteppe, jeg kan bekrefte at jeg også fant 28 innlegg hos deg. Men steike tid, det var en utfordring å finne ut av. Blei så sliten av jeg sovna igjen tvert. Enten finnes det en lettere måte å finne det ut på, eller så har denne anonyme brukeren større DiB-problemer enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt naturlig at vi som føler oss truffet går i forsvar, når du går til angrep. Hva ellers? Sitte her å ta i mot, føle oss patetiske og tragiske, sukke tungt mens vi tenker at siden du sier det, så må du vel ha rett, og at vi ikke har noe særlig til verdig liv.

 

Forøvrig syns jeg det er rart at du starter en tråd utelukkende for å more deg over alle som går i forsvar (som du selv sa et sted her), og da lurer jeg på om du syns det er status å ha et såkalt "hot topic", anonym eller ei.

 

Du har kanskje ikke så mange gleder i livet (oioi, der kom det en forhåndsdømmende setning - akkurat slik som de du selv kaster på oss!), og jeg syns heller du kan finne det i deg å himle med øynene for deg selv når du tenker på oss som bruker litt tid her inne, i steden for å skrive dette her.

 

Lille venn, vi er alle forskjellige. Det betyr ikke at du er mer patetisk enn meg, eller at jeg er mer patetisk enn deg - i værste fall betyr det bare at du syns jeg er mer patetisk. At _du synes det_. Og det holder ikke så veldig langt, gjør det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

Bitthen bæsja på spaden - nå må Bitthen bære bæsjen hjem. Og lukta blir du aldri kvitt, skjønner du.

 

Du er vel ærlig talt ikke den som skal snakke høyest om drittlukt her, er det vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er helt naturlig at vi som føler oss truffet går i forsvar, når du går til angrep. Hva ellers? Sitte her å ta i mot, føle oss patetiske og tragiske, sukke tungt mens vi tenker at siden du sier det, så må du vel ha rett, og at vi ikke har noe særlig til verdig liv.

 

Forøvrig syns jeg det er rart at du starter en tråd utelukkende for å more deg over alle som går i forsvar (som du selv sa et sted her), og da lurer jeg på om du syns det er status å ha et såkalt "hot topic", anonym eller ei.

 

Du har kanskje ikke så mange gleder i livet (oioi, der kom det en forhåndsdømmende setning - akkurat slik som de du selv kaster på oss!), og jeg syns heller du kan finne det i deg å himle med øynene for deg selv når du tenker på oss som bruker litt tid her inne, i steden for å skrive dette her.

 

Lille venn, vi er alle forskjellige. Det betyr ikke at du er mer patetisk enn meg, eller at jeg er mer patetisk enn deg - i værste fall betyr det bare at du syns jeg er mer patetisk. At _du synes det_. Og det holder ikke så veldig langt, gjør det vel?

 

"Lille venn"?? Søtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Plage noen?? Var DETTE å plage noen? Største tullet jeg har hørt. Du har vel lest tråder her inne som går inn for å plage noen med personangrep for måten folk skriver på eller fordi de ber om råd og blir høvlet ned? De er langt verre enn det uskyldige innlegget mitt.

 

Hi

Bitthen bæsja på spaden - nå må Bitthen bære bæsjen hjem. Og lukta blir du aldri kvitt, skjønner du.

 

Du er vel ærlig talt ikke den som skal snakke høyest om drittlukt her, er det vel??

Oj, det var vel strengt tatt et rekordlamt, døvt og lite effektivt utspill.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...