Gå til innhold

Synes egentlig de profilene som har 4-5 innlegg i snitt pr dag virker ganske patetiske? Sitter en på DIB hele dagen eller???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg våkna i natt og drømte at jeg hadde diskutert her inne med John Cleese, måtte sjekke det, men fant denne meldinga her isteden:

 

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

 

Så jeg prøvde å finne ut av hvordan vedkommende hadde funnet ut av dette. Det eneste jeg fant ut var at jeg måtte inn og telle innlegg manuelt. Men den der prosenten, den skjønte jeg ingenting av.

 

Så UndrendeUllteppe, jeg kan bekrefte at jeg også fant 28 innlegg hos deg. Men steike tid, det var en utfordring å finne ut av. Blei så sliten av jeg sovna igjen tvert. Enten finnes det en lettere måte å finne det ut på, eller så har denne anonyme brukeren større DiB-problemer enn meg...

 

 

Hæhæhæhæ!! Jeg dævver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna i natt og drømte at jeg hadde diskutert her inne med John Cleese, måtte sjekke det, men fant denne meldinga her isteden:

 

Moro å lese at f.eks UndrendeUllteppe har hatt 28 innlegg i dag og dette er 1,57% av alle innlegg som er skrevet 29 februar 2012!

 

Flere med over 1% av dagens innlegg er Heartbroken, MrsMilla og Snekkerpelle.

 

Så jeg prøvde å finne ut av hvordan vedkommende hadde funnet ut av dette. Det eneste jeg fant ut var at jeg måtte inn og telle innlegg manuelt. Men den der prosenten, den skjønte jeg ingenting av.

 

Så UndrendeUllteppe, jeg kan bekrefte at jeg også fant 28 innlegg hos deg. Men steike tid, det var en utfordring å finne ut av. Blei så sliten av jeg sovna igjen tvert. Enten finnes det en lettere måte å finne det ut på, eller så har denne anonyme brukeren større DiB-problemer enn meg...

 

 

Hæhæhæhæ!! Jeg dævver!!

dytter, så hun ikke slipper unna med det første;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg liker Bitthen jeg, har ingenting usagt med henne, selv om denne tråden var litt teit i mine øyne. Men den utviklet seg jo til å bli ganske underholdende, ettersom jeg kom så mye i fokus :-P :-P ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på internett generelt når jeg ammer. Fullammer...slapper av i sofaen, ser litt tv og har en hånd på tastaturet. Verre er det ikke:) Får jo ikke gjort så mye annet under amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på internett generelt når jeg ammer. Fullammer...slapper av i sofaen, ser litt tv og har en hånd på tastaturet. Verre er det ikke:) Får jo ikke gjort så mye annet under amming.

 

Og forresten, det tar knapt et minutt å skrive et lite innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på internett generelt når jeg ammer. Fullammer...slapper av i sofaen, ser litt tv og har en hånd på tastaturet. Verre er det ikke:) Får jo ikke gjort så mye annet under amming.

 

Og forresten, det tar knapt et minutt å skrive et lite innlegg...

Noen har vel mer tungt for det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på internett generelt når jeg ammer. Fullammer...slapper av i sofaen, ser litt tv og har en hånd på tastaturet. Verre er det ikke:) Får jo ikke gjort så mye annet under amming.

 

Og forresten, det tar knapt et minutt å skrive et lite innlegg...

Noen har vel mer tungt for det...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på internett generelt når jeg ammer. Fullammer...slapper av i sofaen, ser litt tv og har en hånd på tastaturet. Verre er det ikke:) Får jo ikke gjort så mye annet under amming.

 

Og forresten, det tar knapt et minutt å skrive et lite innlegg...

Noen har vel mer tungt for det...

 

Bitchen, nei, jeg mener Bitthen, er det deg igjen? Ikke noe vits i for deg å være anonym nå, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, så morsomt...

Hi har veldig mange historier og komme med.

Ser at mange av " historiene " her inne er laget av henne..

Men det som er morsomt er at hun lager en historie, og på neste historie røper hun seg, så alt tyder bare på at hun dikter for og få oppmerksomhet...

Bare les her inne på anonym forum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Hæ?

 

Er du enda en av dem som tror HI et navn?

 

Hvordan får jeg en popcornspisende smiley?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Får ikke til...er jo på mobilen...eneste muligheten skal jeg klare å opprettholde mitt middels høye snitt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UndrendeUllteppe nådde ikke helt opp i dag, Sug lut er dagens beste!

1,87% av dagens innlegg, klapp klapp!

 

Jeg er ingen moderator, dette ligger åpent på forumet.

Let litt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Nei jeg må innrømme at skrivekløen ikke var helt til stede...ny dag, nye muligheter! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UndrendeUllteppe nådde ikke helt opp i dag, Sug lut er dagens beste!

1,87% av dagens innlegg, klapp klapp!

 

Jeg er ingen moderator, dette ligger åpent på forumet.

Let litt da;)

 

 

Nei, så jævli! Jeg fant det. Og la meg bare si: MAKAN!

 

(Og siden det i tillegg har seg slik at John Cleese ikke ser ut til å ville diskutere med meg i våken tilstand, så går jeg nå å legger meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg må innrømme at skrivekløen ikke var helt til stede...ny dag, nye muligheter! :-P

 

Hvis det er noen trøst så ligger du på delt "førsteplass" på BiM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

UndrendeUllteppe nådde ikke helt opp i dag, Sug lut er dagens beste!

1,87% av dagens innlegg, klapp klapp!

 

Jeg er ingen moderator, dette ligger åpent på forumet.

Let litt da;)

 

 

Nei, så jævli! Jeg fant det. Og la meg bare si: MAKAN!

 

(Og siden det i tillegg har seg slik at John Cleese ikke ser ut til å ville diskutere med meg i våken tilstand, så går jeg nå å legger meg...)

Nysgjerrige Nils og sykkelen hans vil også vite hvor dette ligger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Nei jeg må innrømme at skrivekløen ikke var helt til stede...ny dag, nye muligheter! :-P

 

Hvis det er noen trøst så ligger du på delt "førsteplass" på BiM...

 

Tror jeg ikke noe på! Skulle jeg japle så mye ene og alene på anonymforumet at jeg kupper hele Bimlista? *grøss* tror jeg trenger å komme meg tilbake til jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Har bare 0,3 innlegg i snit jeg:(

Jeg har vært her for lenge, skrevet for mange innlegg under anonym og skrevet for få innlegg de første årene! Nå skal jeg jaggu ta igjen:) Og dere skal nok få mer enn nok av meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange gamle travere som følte seg truffet av innlegget, ser jeg.... "Alle" bortforklarer det med at de ikke bruker sååå lang tid, det tar ikke lang tid å svare, kan skive fra iPhone osv. Enda mer tragisk. Jeg hadde nok også vært litt flau av at andre påpeker at jeg har for mange innlegg og for lite liv...

Jeg for min del svarer sikkert på 10 innlegg i uka, synes ikke det er så ille. Bruker vel kanskje i underkant av 10 minutter til dagen på denne siden, så nei - jeg føler meg ikke truffet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste en slik liste sier noe om er hvem som oftest svarer med nick siden anonyme innlegg teller under "Anonym bruker" og ikke under den enkeltes nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luten, sjekk helt neders på oversikten over alle forum. Der finner du dagen medlemmer og tidenes. Du ligger(selvsagt) på topp på begge.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...