Gå til innhold

Ny strikketråd...


FruLS

Anbefalte innlegg

Må le tilbake FruLS. Gikk nok litt fort her igår. Stingene har grodd, men jeg mistenker at de ikke har grodd sammen... Måtte jo sjekke i speilet nå. Ble ikke helt klok, men syns nesten det ser ut som det ikke har grodd sammen :( Er ikke stygt, men vil jo helst ikke at det skal være sånn da. Pokker at jeg ikke sjekket når alle stingene var der!!! De sjekket før jeg dro fra barsel og sa det så veldig bra ut. Forresten, jeg revnet, hun sa det var tilsvarende størrelse som ett klipp - sier meg egentlig ingen ting. 5-6 sting. Aner ikke hvor mange cm det tilsvarer jeg....

 

Så skjønn Malin var FruLS :) Og veldig fint navn!!!

Du er jo så sprek som farter rundt, at jeg bare blir den daffinene!!!! Sitter i sofaen med besøk og spiser sjokoladefondant nesten hver dag.... Blir ikke MILF av sånt :P Ikke overraskende at du har begynt å strikke igjen heller. Tipper du strikket fram til føttene kom ut....

 

Hurra for spire med bankende hjerteslag ønsker!!! Blir spennende å følge deg fremover. Kan tenke meg du snart går bersherk på shoppingfronten!!! Og ihvertfall om dere får en gutt, hehe :)

 

Ahh, da var det en som våknet ja. Typisk, akkurat når jeg har laget meg kaffe. Drikker ikke kaffe mens jeg holder han, i tilfelle jeg skulle være uheldig med koppen.... Får besøk senere idag, så jeg får se om jeg rekker å kommentere resten av det jeg skulle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig... malin sov helt til halv elleve :D

 

Tror ikke man må ha blogg-bruker for å kommentere Camillok. Skal sjekke instillingene for sikkerhets skyld. :)

Så gøy med oppussing da..jeg også har litt mer planer, men ikke så drastiske som dine.. Vil ha en benk i gangen, hjørnebord i stuen har jeg fått, men vil ha en lampett over. Så må vi få opp bildelist over tv'n. Og gjøre ferdig jenterommet da..tapeten er fremdeles ikke kommet opp. Hehe..

 

Uff, to timer med sying Ønsker, hørtes ikke særlig godt ut! De sjekket ikke stingene mine..annet enn når jeg ble tømt med kateter (pga epiduralen), men det var jo første natten. Hehe, må le av redskapsutskiftning da.. Jeg for min del er strålende fornøyd med det jeg har, fikk det beste på første forsøk.. ;) Men har jo ikke prøvd det etter fødsel da...

Merker jeg er litt kosesyk om dagen. Tror vi må ha litt sofakos mens Malin sover senere.

Blir kjekt med bytur ja, men vi var jo på jobb-besøk, så første tur ut blir det ikke, men første ut i "frie allmennheten". Bortsett fra at mannen har trillet til butikken to ganger.

Så kjekt at alt var bra på UL ønsker! Tenker nok dere gliser ja..det har dere full rett til! Heldige dere da som fikk med video..det fikk ikke vi..ikke 3d-bilder engang..lykke til med duotest forresten!

 

Så gøy med brødskive Camillok! Store små øyeblikk! Skjønner godt at den sklei rett ned, prim er jo supergodt! :)

 

Men nå er det en som knirker, og mannen vil ha frokost, så får kommentere mer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn lille Malin er FruLS! Får ikke til å skrive kommentar på bloggen din, men jeg følger med :) Veldig bra navnevalg... Artig at dere følger tradisjon med M-navn. Naboene våre sverger til S-navn. Blir skikkelig orden i familien :) Vi har bare surr, men har iallfall klart noe oppigjenkalling, så vi får være fornøyd...

 

Nå ble jeg glad Ønsker! Ser for meg bittelille på 8+1. Jeg var 8+0 da jeg ble lagt inn pga spy og faenskap for akkurat ett år siden i disse dager. Måtte finne frem bildene i lille keiser sitt album og mimre litt derfra :) Håper du slipper unna den værste kvalmen denne gang, for det er virkelig noe dritt!

 

Spennende nyheter fra deg også Lollo! Ser ut som det blir sånn tett i tett i puljer her inne jo! Babysyk og FruLS havnet jo i samme mnd til og med, og nå altså Ønsker og deg. Venter i spenning på oppdateringer om streker... Masse lykke til ;) barnehagestart er ganske spesielt. Husker jeg ble så lei meg da jeg gikk fra prinsen første gang. Det værste var at han vinket ivrig og synes det var superspennende i barnehagen, så jeg hadde ingen grunn til å deppe, men det er noe helt spesielt å liksom miste den fulle og hele kontroll på sin dyrebare skatt. Får håpe innkjørselen til riktig barnehage ordner seg raskt også...

 

MaMi - det er helt uvirkelig at du allerede er tilbake på jobb! Jeg husker da godt at du satt med stor mage og strevde med å rekke frem til altmulig. Spennende tid dine små prinsesser er inne i nå da, med eksplosiv motorisk fremgang, snart gående, og så utrolig skjønne når de første ordene kommer. Og du får alt to ganger - misunnelig... Vi filmet prinsen sine første skritt ved en tilfeldighet, og ler fortsatt over det forbausende uttrykket han fikk idet han oppdaget at han var på vandring uten støtte :)

 

Æsj, der var formiddagsluren over for en sint liten keiser. Ble kort lur i dag, for mor gidder ikke gå ut i blåsvær og sidelengs regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir faktisk i puljer krølle.. hvis Lollo nå har fått bekreftet to streker så får vel hun termin i juli.. kanskje?!?

 

Håper jeg slipper unna kvalmen ja!! Vel.. her sitter jeg i sofaen med ullpledd, fyrer i peisen,strikker på genseren til vesla, drikker julebrus og spiser melkelinser som jeg fant i bakeskuffen!! Slike dager får man vel ikke ha så ofte kjenner jeg. Da raser kiloene på raskt gitt;).. ja, og klementiner da.. de går ned på høykant:D

 

Camillok.. synes det var en super idè av deg å starte håndarbeids/interiør-blogg altså. Snart har halvparten av oss blogg nå jo:) Ja, jeg vet.. ikke jeg enda. Kommer, kommer:D

 

Det blir helt klart shopping dersom det blir gutt Babysyk! :D da kommer kortet til å gå varmt ja. Meeen, først fire uker til før vi muligens får vite noe da.. hvis det går an å se det. Inntil da.. julegaveshopping. Det skal jeg ikveld sammen med eldste. Gleder oss litt. Hun til venninnene sine, jeg til familien. Vil være ferdig innen november! Ja, og så skal jeg ha utedress og Gore-tex sko til vesla.

 

Men nå er jeg spent Lollo.. har du testet noe mer?!?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, hvordan får jeg snudd bildene tro? Legger ut fra mobilen... Jaja, får finne et annet, men der så dere dørhåndtak festet - tatt fra en hoppehuske. Den kan også henges direkte i taket :) Leon ble illsint når jeg la han ned der, er nok viktig å begynne med den så snart man kommer hjem fra sykehuset. Men da virker den genial - omslutter, gjør det litt mørkt, kan vugges og fjære :) da Leon ble født leide vi og kunne ikke henge krok i taket. Ikke hadde vi egnede dørkarmer heller... Men neste :) denne er til ei venninne som venter i april.

post-830317-0-77785000-1351693345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camillok - den babyvuggen ble superfin!! Er det arveprinsen som koser seg i bakgrunnen? God bedring til deg! Håper formen stiger raskt. Lille keiser har blitt forkjølet - igjen... :( han har sutret i hele dag, vil helst bare henge på puppen og sove, men ikke sove alene, og i hvert fall ikke leke på gulvet. Sukk...

 

Det går i klementiner her også, men jeg har ingen unskyldning da... Eller jeg kan vel spise dobbelt opp i år, siden jeg ikke klarte noen i fjor??

 

Julegaver... Det har jeg ikke startet på ennå. Vi hadde faktisk julefeiring hos oss på søndag, med pepperkaker, gløgg, klementiner, julemarsipan, julemusikk og disneys juletegnefilm. Det er tradisjon hos oss etter første snøfall, og det er superkoselig. Pynter til jul i stuen for en dag, og så begynner jeg å glede meg til jul :) har jo egentlig god tid i år til å lage julegaver selv, men dagene går så fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiii, to streker!! To streker!! I dag ble streken enda mer tydelig og vi har klart det på første forsøk! Sheit, jeg vet liksom ikke helt om jeg tror på det enda. Takk for lykkeønskinger! Jeg er sikker på at det har hjulpet. Ønsker, du har nok rett, for foreløpig termin her er 14. Juli. Ordentlig sommerbarn :)

 

Herlighet, selv om jeg nettopp har lest alt dere har skrevet, husker jeg knapt noe..

 

Ønsker:så bra at alt gikk fint på ul i dag! Jeg har tenkt på deg :) feiring med pizza høres veldig bra ut. Ser for meg deg og mannen som går rundt og stråler! Skal du på flere ul'er før den ordinære eller? Tror vi kommer til å bestille til ca uke 12 bare for å være helt sikker. Hadde det forrige gang også og er veldig glad for det.

 

FruLS: nydelig navn prinsessen din har fått. Koselig med oppkalling og at navn går i arv. Lille her heter det samme som oldemoren sin og hun er den fjerde i familien som heter det. Første var odelsjente på gården familien kommer fra og født på 1800-tallet en gang. Jeg må innom bloggen din og se bilder av henne. Kan tenke meg hun er supersøt!

 

Wups... Mannen kaster meg ut i garasjen for å hjelpe til å fikse bilen min, så får svare mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå!!!! Så gøy Lollo! Gratulerer masse! Morro med full klaff ja.

Her er det jo ikke direkte oppkalling da, hadde ingen navn jeg ville bruke. Men mannens oldemor het Malena til mellomnavn, så det er jo neeesten da. Selv om det ikke var bevisst.

 

Babysyk, så lenge mannen synes vi er MILF så får vel det holde for en stund.. :) Hehe

 

Så flink du er og begynner med julegavene allerede Ønsker. Det blir nok tatt godt ut i desember her i huset..

 

Så snille dere er med masse godord om prinsessen min og navnevalg. Vi er veldig fornøyd med første produksjon.. Blir nok en stund til neste, først skal vi kose oss masse med Malin.

 

Idag hadde vi besøk av jordmorstudent. JM jeg har gått til holder på med et prosjekt om barselomsorgen her, der de skal evaluere behovet for tettere oppfølging etter hjemkomst. Og mandag kommer JM sammen med helsesøsterstudent. Det hele var litt kleint synes jeg, men vi fikk veid Malin da, og hun var bare 65gr fra fødselsvekten.

 

Vi kom oss aldri ut av huset idag, men imorgen blir det bytur og besøk på mannens jobb. Har ikke fått strikket noe mer siden sist, men jeg må vel bare tvinge meg, for kjolen jeg holder på med er str liten. Og bodyen jeg har strikket har ennå ikke blitt sydd, klippetog fått knappestolpe. Sånn går det når prinsessen er utålmodig og kommer halvannen uke før termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lollo :D så gøy :) gleder meg til å følge både deg og ønsker i graviditetene :)

 

Min venninne ble heldigvis superfornøyd med hengevuggen - Hehe, hun kunne bare ha prøvd å si noe annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lollo:) Så moro at vi er flere gravide nå da... vi tok begge jammen de stafettpinnene etter Babysyk og FruLS tett på vi:)

13.juni og 14.juli ja.. hihi:)

 

Hørtes ut som en utrolig koselig tradisjon med julekos ved først snøfall krølle! Kan skjønne du gleder deg til jul nå, som har fått forsmaken! Klementiner trenger man ingen unnskyldning for å spise. Bare godt og sunt det, så det er bare å dytte innpå:D

 

Husken ble veldig fin Camillok. Kunne det gått an med et litt mer gjennomsiktig stoff kanskje.. så kunne man hatt litt kontakt med babyen mens den lå der tro?! :)

 

Ja.. produksjon ja. Dette blir vår siste produksjon:) så skal jeg nyte allihopa og virkelig kooose meg. Jeg kommer jo tross alt til å være bortimot 60 år jeg da, når siste anses for å være voksen;) så nå holder det:D Men åh, jeg gleder meg til et knøtt igjen. Kose, snuse, synge for h*n, trille.. og ikke minst.. nyte knirkene(er så kos å lese innleggene deres når dere må avslutte pga knirkene.. eller brakene i buksa Babysyk:D )

 

Nå har vi vært på en liten handletur. Jeg og eldste en tur på julegaveshopping og jeg fikk kjøpt dress til vesla. Kjøpte Reima Tec + i år, grisedyr!! 1500,-!! Mannen og vesla hadde tydeligvis vært på Elkjøp.. for da vi kom hjem kom plutselig mannen bærende på en diger flatskjerm til 15000,- !!! Ok, vi er sent ute med flatskjerm. Vi har en gammel haug av en tv som er sånn stor bak og veier ett tonn og mannen har kikket lenge på en ny og sjekket merker, finesser osv, osv opp mot hverandre :D men så da??! den gamle funker jo!! Men det er vel med mannen og teknologi som med meg og interiør. Dilla;) Så da kan det bli dyrt da;) Men vi hadde faktisk kunnet brukt penger på litt andre ting altså;)

Jeg har for eksempel tegnet et konsollbord som jeg gjerne kunne ha fått møbelsnekkeren til å lage til oss;) Så tenkte jeg å tegne noen badeskap og benk og ikke minst.. noen fine dører til garderobeskapene til den nye hallen!

Velvel... det får vel vente et par mnd. til "morokontoen" kan brukes igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow som dere skravler og strikker og blir gravide her da jenter ;) kan ikke være lenge borte før man er heeeelt på bærtur :) he he

 

FruLS, nydelig lita tulle med et nydelig navn. Måtte jo innom bloggen og titte da. Og må si at de tøflene er jo bare helt nydelige.

 

Lollo, gratulere med to streker. Så utrolig morsomt da :) Gleder meg til å følge deg :)

 

ønsker, så utrolig godt at det gikk bra på UL. Nå kan du senke skuldrene noen hakk :) Så moro med film og masse bilder i 3D.

 

Camillok, så flink du har vært å sy :) jeg er som alltid veldig imponert over dere som syr, og ikke så rent lite misunnelig. Ei i barselgruppa mi har ei slik og de bruker den kjempemye. :)

 

Krølle, du har rett, her går det i vanvittig tempo. I helgen gikk ene knøttet mens hun støttet seg til en stol. Og jeg fikk filmet det :D Veldig skjelven i beina, men ikke søren om hun skulle slippe :) Herlige lille knøttet <3

Rart å være i jobb allerede, men helt ærlig, straks har 2 av de 7 ukene gått, tida bare flyr avgårde..

 

Idag var vi på kontroll med mellomste på Ullevåll for øyet. Neste uke blir det full narkose og botox injeksjon i øyemuskelen. Så snart blir det operasjon.. Huff, er ikke moro når ungene må igjennom slike ting. Men, hun er en tøffing, fine jenta mi :)

 

Har vært deilig med to dager fri og kosemose med knøttene :) Men, imorgen er det jobb igjen. Vi har planleggingsdager på jobben, det er litt godt. Sliter med å komme inn i tingene, så skal bli godt med litt faglig påfyll og samtaler med de andre.

 

Men nå tar jeg natta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo å svare deg ønsker; vet ikke helt med gjennomsiktig stoff til hengevugge. I utgangspunktet er ikke jeg veldig redd for å legge Leon omtrent i hva som helst slags tekstiler, men i en slik som skal brukes veldig ofte ville jeg vært redd noe skulle ha kommet til å skrape opp stoffet og lagd en liten rift som lett kan bli stor med vekt i vugga... I farta kommer jeg ikke på noe stoff som er gjennomsiktig og forholdsvis kraftig. Jeg har nok gått laaaaangt over grensen for hva som er nødvendig av stofftykkelse, dette er skikkelig tykk lin, prøvde å rive i det, men den lot seg ikke rive engang... En mellomtykk bomull hadde nok egnet seg fint. Forresten så får man god kontakt med barnet også i min, barnet ligger ganske åpent forfra og bakfra. Men for all del, kanskje du har bedre oversikt enn meg over hva som finnes av transparente stoffer ;)

 

orker ikke kommentere mer nå, sliten i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Dette blir spennende! Nå må jeg bare finne på en lur unnskyldning for ikke å drikke når jeg skal på personaltur med overnatting i neste uke....

 

MaMi, skjønner godt du er bekymret for operasjonen til mellomste jenten din. Hun høres jo ut som en tøffing da, så håper det går bra og at øyet hennes blir bedre. Flinke knøtt som har begynt å gå da! Vi fikk ikke filmet da lille gikk første gang, men har filmet mye senere. Kjøpte svogeren sitt kamera for noen uker siden. :) planleggingsdager er kjekt da. Hvertfall hvis dere får godt faglig påfyll! :)

 

Camillok, så fin vuggen ble da. Gøy å kunne lage ting som blir satt stor pris på! Høres ut som om du har nok å henge fingrene i med oppussingen. V burde gjort litt her også, men har ikke orket å starte igjen. Skal bestille skyvedørsgarderobe med speildører til å ha i gangen så vi får vekk alt av jakker og sko. Endelig har mannen funnet ut at nå er det på tide :) jeej!

 

Krølle, for en superkoselig tradisjon med julefeiring ved første snøfall. Kjekt når man viderefører tradisjoner til barna. Klementiner er godt da, og sunt, så det er jo bare å dytte innpå. ;)

 

Gratis med ny tv, ønsker. Det er jo bare sånt man må kjøpe innimellom. Vl tro at barna blir fornøyde da, og mannen ;) reimadressene er knalldyre, ja, men de er jo veldig gode. Jeg var heldig og fant til halv pris i vår så kjøpte sånn til lille da. Skal prøve å få tak i en til neste vinter når de varene kommer på tilbud igjen.

 

Jeg strikker fortsatt på monsterbuksen, men det går fremover for hver dag. I kveld har jeg ikke jobbet heller, så har kun vært avslapping (utenom fiksing av bilen). Nå skal jeg legge meg så jeg er klar for en ny dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt rådvill her nå damer.. Isted var jeg på toalettet, og hadde plutselig blødd mye mer enn "vanlig"..i tillegg kommer det helt friskt blod når jeg sitter der..sorry detaljer altså.. Prøver å se med speilet, og det kan se ut som at det blør fra klippet, evt at det renner ut langs såret..vanskelig å si.

Idag har jeg bare ligget på sofaen og beveget meg minst mulig for å gi såret ro for å gro..men det funket tydeligvis dårlig. What to do? Skal jeg ringe legen/JM/kk? Eller se det an litt til? Det sies jo at disse dagene er værst..?!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, vanskelig å gi råd sånn over nett - men i utgangspunktet skal ikke såret sys noe mer nå så lenge etter fødselen. Men det kan jo også være at det blør fra et sting som er altfor stramt - det er typisk nå noen dager etter, så det kan jo være en så enkel løsning at det bare må løsnes på et sting. Du sier jo ikke noe om hvor mye det blør heller. Nei, umulig å si noe nå, men om det ikke lukter vondt av det så haster det ikke så mye at det ikke kan vente til i morgen (hvis det ikke er skikkelig mye blod da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså..mengde er jo vanskelig å si..men da sist jeg var på toa var bindet nesten fullt og det har vanligvis ikke vært halvfullt, hvis man kan si det..men når jeg så i speilet så siver det ut friskt blod "innenfra" liksom..er ikke tydelig at det kommer fra såret, isåfall er det inne i skjeden. Jeg får se det an imorgen tror jeg. Men når skal stingene være såpass grodd at det ikke gjør vondt hver gang jeg reiser meg og går rundt? Det svir ikke når jeg tisser, så det må jo ha grodd en del, ihvertfall på utsiden..

Uff sorry altså..ikke meningen å ekle ut hele tråden vår..

 

Akk, er skikkelig humørsyk ikveld også..superfølsom og griner hele tiden..tror jeg er ganske trøtt også. Så nå har jeg lagt meg mens mannen har Malin ute i stuen til neste måltid. For hun er våken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal kjøpe inn noe paracet imorgen..? Fikk jo det av JM på KK..skikkelig hestekur (1gr x3/døgn), så må jo kunne ta vanlig reseptfritt også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta paracet du, gjerne i kombinasjon med ibux. 4 g er maksgrensa pr døgn, så 1x3 er helt fint. Stingene er verre etter at man har kommet hjem - jeg ble en racer på å ligge og amme ;) Det var dritvondt, mye verre enn å føde etter min mening da... Hehe, jeg fikk en uvi på toppen som var helt sykt vondt. Skrekk og gru. Greide jo nesten ikke å bære Leon engang... Fikk forresten beskjed om at jeg var blitt klippet mye pga fotfødsel slik at det skulle være gode arbeidsforhold for gynekologen om han måtte ha lagt tang. De har sikkert gjort det hos deg også. De brukte forholdsvis lang tid på syinga, en del indre sting også. Ikke så mye som et skrubbsår utenom klippet da :) tror han brukte tre kvarter etter at gullet var ute på å rydde opp der nede! Litt lett infeksjon i ett sting etter ca 14 dager, ellers ser det veldig bra ut. Litt stramt ved samleie, men med litt forsiktig start merkes det ingen forskjell fra før. Mannen sier at musklene der nede er like bra som før også ;)

 

Så kort fortalt - det blir bedre fra nå av. Hvor mange dager er det siden fødsel nå? Kanskje du har en litt tidlig "skorpe"blødning? Hørtes ikke avskrekkende mye ut, med mindre du bruker kjempebind! Hehe. Bruk smertestillende med god samvittighet og prøv å lufte deg litt nedentil innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en uke siden ikveld (torsdag)..så det kan jo hende ja. Da blir det apoteket imorgen for litt drugs. Får vel ikke mer enn 400gr uten resept...så får vel ta to i slengen da.. Sammen med ibux? Hvordan skal jeg disere det da? Er det totalt 4gr/døgn, eller var det bare paracet, at ibux kommer i tillegg?

Så greit med legekompetanse her inne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet kommer vanligvis i 500 mg og Ibux i 200. Ta 1 g paracet og 200 mg Ibux du i første omgang. Tipper friskt blod nå skyldes skorpe som har løsnet selv om det er er vanligst rundt dag 10.

 

Vi stod opp nå vi - jeg er visst fortsatt ikke i form og har hodepine :( når skal jeg bli frisk da???? Synes jeg har vært sånn halvdårlig hele høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle råd Camillok! Da blir det innkjøp idag.. Når jeg sto opp idag virket det faktisk som at stingene var mye bedre..så det er jo lov å håpe.. Var på toa nr2 idag..er noen dager siden sist, så lurer på om det har hatt noe med det å gjøre..uansett..nå er utfordringen å fortsette å ta det rolig selv om ting kjennes bedre ut..

 

Nå har jeg stått opp, ammet, stelt meg selv og lille og tatt på henne kjole for første gang. Må jo være fin når vi skal besøke jobben til pappaen.. :)

Så nå har hun på seg lilla blonde ullbody, rosa strømpebukse med blonder på rumpen, og en mørk lilla cordfløyelkjole med rosa og lilla blomster fra h&m..ja, også de lilla strikkede tøflene da.. Såååå fin vettu! Så nå sitter jeg å spiser frokost mens mannen får litt ekstra tid på puten..han er så flink og tar henne alltid på natten, så jeg får sove..og igårkveld var hun lenge våken..så da får han sove litt til. Tenker jeg vekker han når jeg er ferdig å spise. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire timer på beina betraktes for å "ta det rolig" sant? Hehe..først en tur på jobben til mannen, så en runde på senteret, litt ærend og så hjem. Kjente det godt at det var deilig med sofaen nå ja. Så nå ligger jeg her under teppet med Malin på brystet og slapper av. Om et par timer kommer mamma og mormor..første gang oldemoren får hilse på. Blir nok stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig med en rolig natt. Inatt har vi bare ammet en gang, og Malin har faktisk sovet mellom måltidene. Tidligere har hun vært våken til tre-fire.. Tror mannen er fornøyd også, men han sover så han vet det ikke ennå. Er nemlig han som har hatt nattevåken tidligere. :-) idag var min tur...hehe..

 

Ellers fikk jeg faktisk strikket litt igår..så det går sakte men sikkert fremover med kjolen. Kanskje jeg skal få gjort ferdig den bodyen ila helgen også..før hun vokser ut av den. Den er nemlig ikke så stor.

Ikveld skal vi til Malins oldefar. Han er gammel (93) og går sjelden ut av huset lenger (bor alene i 3.etg enebolig..sprekt!), så idag skulle døtrene hans samles der for hjemmelaget pizza og fredagskos. Så da joiner vi dem så de får hilse på lille.

Nå lurer jeg på om hun ikke vil sove mer..så kanskje blir det sofakos og god morgen norge om ikke så lenge..

Hun piper og "surkler" forresten en del når hun puster..spes når hun er våken og ligger på rygg. Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...