Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Ja blir spennende, Høytoppåfjellet! :D

Men vet ikke om jeg har heeelt trua siden mannen var halvdød av feber her for noen dager siden...

Hvor lang syklus har du forresten totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk det forresten med deg i dag, Metti? Håper alt gikk som det skulle, og at det ble satt inn et skikkelig superbabyfrø!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, el. kan jo komme tidlig, men jeg hadde el smerter i går og har ikke hatt el enda, så man kan jo ha smerter sjøl om man ikke har det au:)

 

jeg gleder meg sååå til i kveld:P alt ligger tilrette for ting denne gangen, ALT! kun dag-jobbing på meg og gubben skal være heime, fryd og gammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@: Jeg har kjøpt solvipect-tabletter - de smaker ingenting ;)

 

Hadde planlagt å kjøpe el-tester i dag, men for alt jeg vet kan el ha kommet allerede i helga - på dag 11 eller 12(??) Hadde el-smerter fredag og lørdag, men ikke noe etter det. Pleier ikke ha el før på dag 14-16.

 

Fikk heldigvis lagt inn aksjer torsdag, lørdag og søndag iallfall! ;)

 

Hva tror dere - kan el plutselig komme så tidlig???

 

 

Visste ikke engang at det fantes tabletter! Har man sett....da får jeg løpe og kjøpe i morgen ;) Missunner dere som har tidlig EL. Her kommer det ikke før dag 20 ca. Uendelig lenge å vente!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen min er på 27-28 dager, men så teller jeg alltid med ikm dagen. Så opprinnelig 26-27 da?

 

Sjekketriks Ringfinger, filmer med storslått og rørende slutt! Gladiator, Last Samurai osv.. Da blir jeg i kosehumør iallefall :P Ellers så er det jo valentines i morgen, kanskje du kan overraske han med en tidlig valentinesgave? Noe du vet han liker i senga, massasje osv? ;)

 

Det er ikke helt feil å ha EL sent heller Ver@! Ventetiden etter EL føles uendelig lenger enn den før synes jeg! Selv om den etter ikke er så mange dager lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har 13 dagers lutealfase, så må nok vente lenge der og;)

 

Her brukes ingen andre "triks" enn å legge seg i armkroken (da går det som oftest av seg selv). Eventuelt gå rett på sak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skulle likt å hatt det like lett her stineskj :P Det funker av og til, men jeg tror jeg har ødelagt litt for meg selv siden jeg foretrekker å gå rundt i trusa når jeg er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, han gir bare en kommentar, så er det "over til sitt igjen"... ikke noe handling om jeg går rundt i undertøy eller noe, litt skuff egentlig..:( men men.. håper på det beste denne uken:) føler vi på en måte kanskje sitter litt på hver vår side i sofaen eller hvordan man skal forklare det.. men men,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde jeg blitt skuffa også, forventer jo en reaksjon :P men men, regner med at alle satser hardt den uka her ;) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan--har vært litt innom og sett siden desember..var innom her i 2010,men begge gangene gikk feil. Nå har jeg fått en fantastisk mann,med to barn fra før. Etter mye om og men,har han heldigvis snudd om,og synes vi skal få en felles så jeg også kan få bli mor. Så nå prøver vi aktivt og er inne i pp2. Prøver med EL tester denne perioden,men får ikke helt dreisen på det..tips mottas med takk ;)

 

 

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da slenger jeg meg inn her med IKM mandag 27 Feb.

Jeg bestemte meg egentlig for å ha en pause fra dette forumet denne mnd for å se om det kunne stresse meg mindre, men jeg klarer jo ikke helt å holde meg unne, og jeg synes jo det også er så spennende og hyggelig å følge med på alle dere andre som jeg har nå fulgt et par pp.

 

Kort om meg: 35 år, prøver på nr 3.

Har vært aktiv prøver i 2 år med 1 Missed ab og 2 Spontab bak meg.....:-(

Dette er 2 pp jeg tar bidronning gele, 1 pp med Solvipect slimløsende, og starter på Wild Yam i morgen, og vi har hatt sex faktisk hver eneste dag den siste uken, og annenhver dag uken før.-) så mye sex har vi ikke hatt i en pp før, det har blitt så mye at jeg er helt øMMMM..men vi får se om det kan funke.

Jeg leste også at jo mer opphisset mannen er jo bedre er det, for mannen har en slags 3 pung hvor sæd fra dette stedet kun kommer ut når han er ekstra ekstra opphisset, denne sæden regnes også som mye bedre og friskere enn den andre sæden.

Fant dette ved en tilfeldighet da jeg googlet, vet jo ikke om det stemmer, men flere leger som bekreftet dette.

 

Har eggløsning i dag, og er sååååååå utrolig spent.. min mann har sagt hele uka at dette blir det barn av, og det har han aldri sagt før..og når jeg tenker etter så holdt vi på sånn som dette de 2 andre gangene jeg har blitt gravid også...-)

 

 

 

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det forresten med deg i dag, Metti? Håper alt gikk som det skulle, og at det ble satt inn et skikkelig superbabyfrø!!! :D

 

Hmm ja ka ska eg sei... I går så fikk eg ikkje satt inn pga at det var noe me embryoets deling som de ville observere. Fikk derfor ny time i dag kl 11 så nå sitter eg å vente på å reise til klinikken for å høre om det er liv i de eller ikke og evt om det blir innsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, joha! Må bli baby av det opplegget der, ja! :lol:

 

Her driver jeg å tester etter el for å finne ut om el kom tidlig (i helga) slik det virket som eller om vi må trå til med en ny runde med aksjelegging. Håper ikke det, er ganske trøtt etter den grundige innsatsen i helga, he he ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er innkallelsen til utredning fått i posten, holdt på å gå i bakken når jeg fikk det... dette er noe jeg på en måte absolutt ikke vil.. dette er jo noe man skal klare selv, uten hjelp... mange får jo tilogmed barn uten å ville ha de.... hvorfor får da ikke de som vil ha de..?! verden er urettferdig.

 

sorry tankene.... MEN hvordan går det med aksjene folkens?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..jeg kjenner til følelsen! Har ikke jeg blitt gravid til sommeren skal jeg be om videre utredning. Har tatt blodprøver og innvendig ul, sambo har tatt spermtest. Alt ser fint ut, men jeg trenger pergo for å få regelmessig eggløsning. 3, syklus etter pergostart nå.

 

Har eggløsning på søndag, så tenker det blir akskjelegging fra i morgen eller torsdag, hver dag fram til tirsdag:) Tar el.tester og temper: nå skal vi treffe!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Babysyk_74 1.pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert om du skriver deg inn i den eksisterende lista, Babysyk_74! :)

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...