Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Cayenne: testet negativt i dag tidlig, to dager over ikm:) så jeg tror nok at løpet er kjørt, om bare tanta kunne kommet så vi kunne fortsette å prøve da!! Frustrerende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir bi-dro fra i dag og fram til el da :) Blir litt gøy å se om el ligger rundt samme tid som tidligere eller om jeg kanskje har sein el. Vekslett litt på det sist, men da va jo også syklusen deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det finnes dem som ikke får positiv test før det hat gått flere uker, Leah<3Mamma?! Eller har du noen tegn på at tanta er på vei? Ikke meningen å gi deg noen forhåpninger altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer på verken tanta eller spire egentlig:) får bare smøre meg med tolmodighet:) forhåpningene er ikke så veldig tilstedeværende uansett egentlig:) syns bare at tanta kan komme så vi kan fortsette prøvingen:)

 

Vet at det er mange som venter lenge på positiv test, men det hører vel heller til minioriteten:) hadde jo håpet at jeg kunne følge dere til uke 9 dersom tanta kom, men den hat visst bestemt seg for å gi meg et lite puss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Vilhabarn18, 3pp, Vår første! Håper virkelig det skjer nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går inn i vår tredje pp med godt mot :) Har planer om å kjøpe CB fertilitetsmonitor, for å øke sjansene. Noen som har noe erfaring med den? :)

 

Håper virkelig at spiren sitter for alle denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei, her har mannen blitt syk med feber! :angry:

Det kan jo som kjent ta knekken på svømmerne, men for hvor lenge? Noen som vet? Håper ikke hele pp'en går i vasken på grunn av dette?! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Stapp han full av C-vitaminer Cayenne ;) Så kanskje han kommer seg fort!

 

Jeg tok første test med CB monitoren i dag, den spør visst alltid etter test på dag 6. i første perioden den brukes, og så frem til dag 10. (hvis EL ikke kommer spør den vel enda lengre?) Jeg fikk uansett HøY på den allerede, syns nå det er litt tidlig? unsure.png Satser på HIGH rundt dag 12. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, jeg kjenner jeg er fryktelig utÅlmodig etter ma i november. I tillegg formerer alle seg rundt meg. Blir helt stressa jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja jeg har vert utålmodig siden vi begynte å prøve for nesten to år siden. Snart et år siden MAen nå :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) fikk ikke til å kopiere og lime inn osv. fint om noen kan hjelpe meg. har kommet over frustrasjonen for å ha fått mensen for ørtende gang. er ved friskt mot og satser på at denne gangen blir det:) har IKM på onsdag 29.februar. det er da damenes dag med tanke på frierier osv, så satser på at det er dagen på babyfronten og:) håper håper håper håper.... blir det ikke nå, får jeg ta meg en tur til legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

MaMma311207+MA

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Vilhabarn18, 3pp, Vår første! Håper virkelig det skjer nå !

 

 

Nå er du med Mamma311207 :) Jeg bare kjenner det på meg at det blir maange positive tester i denne tråden rundt uke 9 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti ;): Uff, det må være tungt å slite så lenge, håper virkelig det klaffer for dere nå. Det fortjener dere virkelig:)

 

vilhabarn18: Jeg synes også det hjelper veldig på motivasjonen å være her inne. Man kan spørre om alt man lurer på og dele erfaringer. Gull verdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppfjellet: ja, den begynner vell å spørre etter tester da, slik var min forrige mnd, med "høy fertilitet" fra dag 8-26... Så min konklusjon var da at jeg hadde sikkert stillt inn den monitoren feil... Har du sjekket i heftet? For førstegangen jeg brukte denne, altså før den gangen blei det høy fertilitet på onsdagen og full på lørdagen som stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du testa i går, så er vell dette dag 7 i syklusen din om du har ikm 28. Februar.. Har du kanskje gtt glipp av en test dag? Eller satt monitoren på feil dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet den opp på 04. feb (TR kom på 01. feb) og satte den på M 4. Da blir vel 06. feb dag 6. og 07. feb på dag 7 osv? Jeg testet i går og i dag, fikk HØY begge dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ja da skal det jo være rett:) jeg fikk jo bare høy fertilitet hele forrige mnd fra 1. Test til siste test, som jeg måtte ta på den dagen jeg fikkensen, ganske rart egentlig.. Men brukte jo mest en hel pakke..:( (20stk) så håper det går bedre denne gangen..

 

Kan feber redusere sjansen for å bli gravid? Har hatt det nå i 3 dager..:( men har jo ikke el. Før neste lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

MaMma311207+MA

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

Mispire 3pp :)

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Vilhabarn18, 3pp, Vår første! Håper virkelig det skjer nå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Sweeties! :D

 

Dag 8 i dag, da er det snart på tide å sette i gang med aksjelegging, jo! Har ikke den største trua på denne pp'en, etter at mannen hadde høy feber. Svømmerne kan visst bli svimeslått i flere uker av det. :(

 

Men, vi går på med godt mot for det! :D Og inntil videre trener jeg for harde livet for å bli kvitt de ekstra julekiloene. Spinning i dag. :)

 

Ringfinger: Tror det er bare hos mannen feber reduserer sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

I dag har jeg vert hos gynekolog og sjekket slimhinnen. Jeg skal jo ikke produsere egg denne mnd pga at jeg skal sette inn ferdig befruktede embryo

 

Fikk beskjed om at insettingen skjer på Mandag WOHO

 

Er kjempe spent for embryoene må tåle opptinigen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay det var jo gode nyheter cayenne men... Nå begynner jo gubben au å bli sjug så... Håper han ikke får feber:p lykke te på spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Metti! :D Hvor mange skal du sette inn?

Ja, håper ikke han også får feber, Ringfinger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...