Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg gått til innkjøp av Bisolvon, og håper det skal gjøre susen! :D Noen andre som har prøvd dette før eller prøver det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, fortell hva skal du med det?

kan det hjelpe for å bli gravid? når må man begynne da?

jeg har bisolvon i skapet(!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja at det tærer på forholdet skal være sikkert, vi hadde også en pause fra prøvingen i sommer, vi taklet ikke alt maset.

Jeg er 82 modell og han er 74 modell :P Så vi er virkelig klar for dette nå. Ingen av oss har barn fra før..

Hper virkelig att vi alle snart får vårt lille mirakel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt både bisolvon og Solvipect, har dessverre ikke hjulpet meg :( Denne pp prøver jeg grapefruktjuice. Alle de har samme virkninger, nemlig slimløsende. Tas fra cd1 til el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er mange som har prøvd lenge i denne gruppen! Blir ekstra morro NÅR noen (helst alle) av oss klarer det denne syklusen:):) Jeg vurderer å kjøpe bisolvon i morgen, og klinke til med det jeg og! Det skader jo ikke å prøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her jeg også! Har litt korte sykluser, så har ikm et sted mellom uke 8 og 9. Er nå i 2 pp, og går for gull denne mnd;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på vei til Haugesund skal besøke søstera i helga før insett på Mandag :D

 

Vi går for gull nå alle.. Er vel EL på alle neste uke. Kos dere og husk å nyt sexen slik den skal nytes.. Ta vare på hverandre i denne tiden...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-smerter i dag, woop woop! ;)

 

Men el-slimet er totalt fraværende, kanskje det er denne bisolvonen som løser det opp litt for mye??! Håper ikke det...

 

Uansett, el skal jo ikke være før i neste uke en gang, men pleier ikke ha el smerter mer enn tre dager inkl el-dagen da. Hmmm...

 

Ellers fikk vi lagt inn aksjer i forgårs, og regner med i dag. Kanskje i morgen også i tilfelle el kommer tidlig... Andre som er i gang med aksjelegging?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også EL-smerter i dag Cayenne! OG så fikk jeg MAX på CB monitoren i dag :D Vi la også inn aksjer i forgårs, og så skal vi legge inn ekstra i dag og i morgen. Samme som dere Cayenne :P

 

God helg jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, nestehelj har jeg lagt ALLT tilrette for el, fri fra jobb og ingen "forpliktelser" så da blir det en skikkelig sexhelj med både erotisk spill og kanskje litt sexy undertøy om jeg får namnet meg opp nok til å vise meg med det forrand han;) La oss snakke... Hvordan forfører dere han? Hver gang jeg ha gjort det så har han avvist meg, som har gjort at jeg har slutta fordi jeg føler jeg misslykkes hver gang siden han ikke tenner på meg tydeligvis selv om han sier at det ikke har vært det som har vært grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy undertøy er ikke feil Ringfinger ;) Ellers så pleier jeg å ikke være altfor innlysende når jeg legger an på samboer rundt EL. Av en eller annen grunn så funker det best for oss når han ikke vet at det er EL-tider og at vi "må" ha sex. Kosing som ender med sex er bankers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss må han nesten vite det for å "ville ha meg" føler jeg.. hehe.. funka som fjell sist. sa jeg hadde el da og da og at vi måtte ha sex da og da, så da blei det sånn, han var meir ivrig enn meg tilogmed, så... hehe..

 

nå har jeg startet opp med testinga med cb monitoren, så får se om jeg får el. denne mnd da. håper nå inderlig på både det og at jeg blir gravid.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det viser at folk er forskjellige :) Her blir det bare prestasjonsangst hvis det blir lagt press på at vi må prestere :P

 

Jeg bruker også CB monitor denne pp. Sålangt er jeg veldig fornøyd med den! Fikk MAX i går og MAX i dag :D Det stemmer veldig med når de EL-testene (stav) jeg har tatt tidligere ble positive, alltid på dag 11. Har du begynt å test med den enda? Hvilken syklusdag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt monitoren i... Dette er 3. Mnd, fikk ikke positiv forrige mnd så håper på å få det denne gangen:) har mest sansynlig el til lørdag, hvordan går det med prøvinga?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det ikke klaffer denne gangen så vet ikke jeg! Har fått lagt inn aksjer torsdag, lørdag og søndag. EL er sånn cirka "nå", så da bør det ha klaffet :D Jeg tør ikke håpe på alt for mye som vanlig, men jeg føler meg for en gangs skyld veldig fornøyd med innsatsen vår denne pp :)

 

Ringfinger, vet du hvor mange dager det er normalt å få HøY på monitoren? Jeg syns det var litt snodig at den ble HøY allerede på dag 6. og så forble den sånn helt til dag 10. Trodde den skulle finne 6 fruktbare dager til sammen, ikke 8? (det kan jo bli enda flere hvis den vil ha test i morgen) Tror jeg har litt tidlig EL kanskje :)

 

Hvordan har det gått med dere andre? Mye kos i helga? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ikke eggløsning før neste helg en gang, men har tjyvstartet øvinga, hehe ;) Man vet jo aldri med min syklus, så tar ingen sjanser denne pp!

Solvipect er kjøpt, og inntatt (Fy faen så vondt det er!!! Er jo kvalm i en halvtime etterpå!?? Syns jo hostesaft var snafs som barn, hehe).

Denne gangen SKAL det klaffe :D

 

Stå på jenter, forfør mennene, og legg aksjer til den store gullmedaljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det står noe om det i instruksjonsboka, når man får så mange dager med max tror jeg det har skjedd noe galt, syns e har lest om det der.. Jeg fikk høy i dag! Yey s nå er det bare heim og hoppe i høyet:p

 

Sist jeg hadde el. Begynte jeg å teste på mandag, så Fikk jeg høy på onsdag, Max på lørdag og søndag så tok jeg ikke fler tester den måneden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@: Jeg har kjøpt solvipect-tabletter - de smaker ingenting ;)

 

Hadde planlagt å kjøpe el-tester i dag, men for alt jeg vet kan el ha kommet allerede i helga - på dag 11 eller 12(??) Hadde el-smerter fredag og lørdag, men ikke noe etter det. Pleier ikke ha el før på dag 14-16.

 

Fikk heldigvis lagt inn aksjer torsdag, lørdag og søndag iallfall! ;)

 

Hva tror dere - kan el plutselig komme så tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min EL kommer tydeligvis alltid rundt dag 11-12 i allefall :) Hehe, blir morsomt å se om det klaffer for oss begge denne pp Cayenne, vi har jo lagt inn aksjer på akkurat de samme dagene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...