Gå til innhold

Skravletråd :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med alle sammen?

 

Holder dere lenge på hemmeligheten?

 

Velkommen til alle nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjo går någenlunde.. mye vondt i kroppen:-(:-( sliten.. hemmeligheten opphører i ca slutten av uke 13:-):-) bare samboer og ei venninne som vet om det. like greit tilfelle det hadde gått galt...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er egentlig første trimester over? Jeg trodde det var 14 uker. Har lest at faren for spontanabort minsker etter 1. tolv uker(baby ti) eller 2. fullgått første trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hiver meg inn her jeg også :) Testet positivt igår, er etter terminkalkulator.com 4+2 idag.

Har en fra før som nettopp ble 2år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer kiwegian! :)

 

Da har jeg fått ordnet med timer til tidlig ul. første i uke 6 og neste i uke 11 :) spennende om vi ser noe på den første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test!

 

Jeg sliter med å konsentrere meg på jobb. Tenker nesten bare på spiren og på tiden framover. Samtidig føler jeg at jeg må yte mer på jobb nå som jeg skal ut i permisjon. Det er sikkert dumt å tenke sånn, jeg får jo ikke noe igjen for å stå på ekstra nå, blir bare sliten og lei.

 

Vi har fortalt det til svigers og svigerinne, til sjefen min og skal fortelle foreldrene mine til helga. Synes det er greit at de nærmeste veit det så tidlig, selv om det er en liten sjanse for at det ikke går bra. Da trenger vi i såfall støtten dem kan gi.

 

Hvordan går det med dere? Klarer dere å holde fokus på jobb?

Endret av Nanna1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør glede deg *lille blomst* Håper du ser noe på første ul :) Eller, du bør se noe, for det er en liten prikk der :) Men det er ikke sikkert hjertet har begynt å slå enda.

 

Formen er overraskende fin her! Føler meg veldig heldig, har ikke vært antydning til kvalme engang.

 

Vi har ikke fortalt det til noen, men planlegger å gjøre det i nærmeste framtid.. :) Men vi ikke si det over telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende:-) fått brev i dag og blir nok mye legebesøk her i gården... mye undersøkelser:-(:-( æsj!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor det da nurkisimagen? er det svar på det du ventet på? bra at du får masse oppfølging da :)

 

Jeg grugleder meg til første ul. bare noen dager igjen til den. skal si ifra hvordan det går :)

 

Håper dere alle får en fin dag i dag! kose dere med symptomene og tankene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende lilleblomst:):) Du må si hvordan det går ja!!!

 

Skal jo på samtale 1 mars, så blir det vel masse blodprøver og ultralyder, håper jeg slipper morkakeprøve osv.. hørtes så vondt ut..:P Regner med det blir ul på meg i uke 11 eller 12. :) Blir spennende. Gleder meg til det:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på første.ul. lille knøtt var 6+1, akkurat som forventet. ikke mulig å se hjerteaktivitet enda desverre. og en kjedelig beskjed om at gyn så en blødning ved siden av/bak fosteret, så hun ville for sikkerhetsskyld at jeg begynte med sv.skaps bevarende sprøyter. skal ta dette 2xper uke i 6 uker fremover... ny ul om to uker...

 

krysser fingrene for spiren og prøver å ta livet med ro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til lille blomst!

 

Her skal jeg ta livet helt med ro etter at legen ga meg 100% sykemelding da jeg ba om 50%.. Har hørt fra alle mulige i dag at jeg må høre på legen og passe på den dyrbare lasten. Ja, ja.. jeg vet ikke helt... Herregud, hva gjør man hjemme hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du får ha lykke til med å finne ut av det Tyr :)

Jeg suller hjemme jeg også, men jammen flyr tiden fort likevel :) skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til å jobbe igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg jobber, vet ikke når det er normalt å ikke jobbe mer.. håper å jobbe mest mulig, men er så sliten på jobb.... Vi får håpe det bedrer seg.. Tar på å ha baby i magen.. Synes det er slitsomt å bare være hjemme:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også bra. Er veldig sliten og har en jobb hvor jeg ikke kan ta pauser når jeg vil. Vurderer sykemeldt meg 20% og ha en dag i uken og slappe av på. Noen som har gjort lignende? Føler meg lat, men sliter med å komme meg gjennom dagene og føler ikke det skal være slik.

 

Har fortalt det til noen kollegaer og noen venninner, ellers vet ikke andre om det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn her jeg også! Etter en SA i slutten av desember fikk jeg en veldig hyggelig overraskelse med positiv test på fredag :) kjenner jeg er veldig spent på om det går bra denne gangen, og krysser fingrene for hele gjengen her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er litt usikkert siden jeg aldri fikk tr etter at jeg mistet...men etter når jeg tror jeg hadde el og clearblues ukeindikator (vet at man ikke kan stole helt på de) så tror jeg 4+6 i dag! Så veeeeldig tidlig ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alle slags symptomer helt til ikm, så har det blitt mindre etterpå......men tror kanskje det er det at jeg ikke kjenner etter på samme måte etter jeg testet positivt ;)

 

MEN jeg plages allerede med bekkenløsning foran, og det gjør veldig vondt innimellom. Jeg synes det er tidlig å bli plaget allerede nå, da jeg er ca 6+2.

 

I tillegg har jeg endel kynnere (ja faktisk) og merker veldig godt at ligamentbåndene strekker seg!

Trøtt er en understatement :)

 

Er det noen her som har noe spesielt kosthold under svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig vondt i ryggen, men sies og at dette er veldig normalt.. Kost ja, fysj... Har lyst på alt usunt!!! GOSJ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her fremdeles! sliter med kvalme og trøtthet, så er lite på nett... har vært bekymret også etter ul, så blir godt med en ny neste uke! ;)

kanskje vi rett og slett trenger en ny skravletråd, noen som vil lage en? denne begynner å bli gammel ;)

 

håper det står bra til med alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke så lang enda denne da :) her er alt fint, kvalmen kommer snikende hver dag men har funnet ut at det hjelper med knekkebrød uten noe på. er mye sliten, men har en tung jobb da så er nok mye derfor. Er vel alt for kort på vei til at det skal merkes så veldig pga det :) Men sover mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg hører vel til her jeg også da;) Endelig posetiv test med termin ca 15.Oktober;) Henger ikke så mye på BIM nå som jeg gjorde ved 1.graviditet, men skal nå prøve å ploppe innom i nyogned;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...