Gå til innhold

Skravletråd :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Det er naboen som skal gifte seg. så hadde henne med:-):-) oppblåst ja... huff... i dag ble det litt kvalme på meg oxo... buss.. ffføøøøsj:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er nr. 3 på vei, en etterlengtet liten attpåklatt for dette blir definitivt siste barn. To jenter fra før, 5 og snart 3 år. blir stas å fortelle nyheten om noen uker;)

Nå har vi en herlig og spennende tid foran oss, blir gøy å følge dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur!

 

Må desværre melle meg ut av termin gruppa:0( våre 2 små skatter klarte ikke klammre seg fast,:'( masse lykke til videre i graviditeten å kos dere med magen og babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Helt forferdelig fortvilende å ikke kunne gjøre noen ting, men bare vente på det skjer. Men, men, det er bare én ting å gjøre Budeja, vi må bare se fremover..! Vi klarte å få positiv, og det skal vi jaggu klare igjen..! Husk bare på at det er helt normalt at halvparten mister på denne tiden, det er bare det at mange ikke vet de er gravide, og opplever det bare som en litt forsinket mens. Men liten trøst for oss som faktisk vet.... Prøv å koble av og tenk på noe annet hvis det går..!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tenkte å melde meg inn her.. Leste i stor iver alle innleggene helt til dere to som har mistet :-( Veldig trist på deres vegne..

 

Selv er jeg 3+6 i dag, litt avhengig av hvor jeg regner ut termin, har fått termin mellom 6-10, men tror 10 er mest riktig..

 

Har en gutt på snart 2 1/2 og har prøvd siden september, og med EL tester siden november. Nå satt spiren på 3 pp m EL tester, så det kan jeg anbefale hvis man er for utålmodige til å la det gå sin "naturlige" gang. :-) Det viste seg forresten også at jeg hadde bommet ca 2 dager i forhold til EL de mnd vi prøvde uten!

 

Ellers bor jeg sentralt på østlandet og har en flott mann og en god hund i tillegg til gullet på 2 1/2 :-)

 

Gleder meg til å henge med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-):-) har bestilt meg timer til jordmor jeg nå:-) første i uke 9., konsultasjon uke 12 og infomøte uke 17. Blir vel ul i ukr 10 og fostervabnsdiagnostikk i uke 14-16..... ble overasket over å bli tatt imot så godt!!!:-):-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja conradia vi får prøve igjenn, må innrømmr at makteskøsheten å frustrasjonen holder på å ta overhånd, ju80 gratulerer så masse :) min eggløsning er nøye planlagt, bruker pergotime så er jeg til UL annen hver dag frem til egget er modent da settes EL sprøyte, så vi vet nøyaktig når egget eller eggene er klar for befruktning, dette gjør det vanskelig å ikke tenke på :0( å kansje ekstra sårt når det går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

 

Så trist med dere som ikke blir med videre! sender en god klem til dere!

 

Vi andre får vel fortsette å skravle litt vi da... selv så har jeg opplevd å miste to ganger det siste året, så har prøvd å skjerme meg litt fra første tri og bim den siste uken... tenker så mye på det hvis jeg leser for mye ;)

 

Alt bra med dere andre? jeg "sjekker" puppene og de andre symptomene mine nesten hver dag! må liksom le litt også, at det går ann å føle seg sååå gravid sååå tidlig...

Er fortiden sykemeldt (var det fra før) men merker at jeg ikke hadde klart å jobbe heller! er så syyyykt trøtt og blir fort sliten hvis jeg gjør noe! (har slitsom jobb som sykepleier på et stort sykehjem, så vet hvor mye jeg ville ha gjort på jobb!)

 

Hva med dere andre? merker dere mye til graviditeten? går det greit å gjøre alt som dere pleier å gjøre? Jeg la meg halv ni i går jeg, sykt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilleblomst. glad for å se deg! har tatt litt avstand fra bim jeg og... greit at folk mister og at det er trist. men orker ikke detaljer:-):-) puppene mine har vokst masse!!! samboern er lykkelig såklart:-P:-P kvalmen er variabel men hodepinen er der, fryser veldig fort og har lyst på salt mat heeeele tiden måntroom det er to der inne siden det er enorm endring:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å se etterhvert! ;) skal du på tidlig ul? er jo ikke noe behov for det altså, men vet mange gjør det ;)

Jeg skal ringe og bestille tidlig ul neste uke... kunne komme på dagen hvis jeg opplevde blødninger, men foreløbig ikke noe sånt (takkoglov!) så da vil jeg ikke stresse med den tidlige ul'en heller! tenkte å høre om jeg kunne komme når jeg er 8 uker på vei :) får iallefall god oppfølging denne gangen! Var hos legen om tirsdagen og han var optimistisk :) tok hcg bl.prøve og fikk med meg 3 skjema, så kan jeg få tatt bl.prøver de neste ukene også. blir godt å få en oversikt! :)

 

bare hiv dere med på skravlingen dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jm uke 9, planlegger å forespørre ul. regner med at jeg får det. derreter satt opp på konsultasjon uke 12:-) skal og treffe andre gravide i april engang. blir.mest sansynlig fostervannsdiagnostikk og. så krysser fingre for at det er et friskt barn.. samboern min klarer ikke å slappe helt av enda. han gleder seg. men tørr ikke glede seg for mye.. så.håper ukene går fooooort:-):-) skal til jm 1 mars var det vel:-):-):-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor fostervannsdiagnostikk? alder eller noen ting som dere er mer utsatt for?

 

Jeg var egentlig henvist for utredning på sykehuset i forhold til hormoner... men ble ringt på onsdag av en hyggelig lege som att og så på blodprøvene mine fra dagen før, og han lurte på om jeg var gravid igjen, ja sier jeg, 5 uker i dag (da) Det var bra svarte han, for hcg var kjempe høy! :) hehe, godt å vite! Han ønsket meg lykke til og så får vi evn ta utredning etter sv.skap, amming og evn hvis det ikke kommer i orden igjen da! ;) typsik at man blir gravid etter en henvisning er sendt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre så er det mulig arvelig kromosonfeil hos far. vi får svar om 4 uker om han har det i seg eller ikke. så ganske spent. har han ikke dropper vi nok fostervannsdiagnostikken:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre så er det mulig arvelig kromosonfeil hos far. vi får svar om 4 uker om han har det i seg eller ikke. så ganske spent. har han ikke dropper vi nok fostervannsdiagnostikken:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for IKKE ;) klems

 

God helg alle sammen! (jeg stikker nok innom bim, men er vel andre som tar skikkelig helg kanskje ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og god helg ja:-):-):-):-) når helga er ferdig er jeg 6 uker. gleder meg til tiden fremover<3 kjøpte en body her om dagen klarte ikke og la være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en jobbzombie for tiden. om jeg var sjefen min ville jeg vel ikke vært helt fornøyd med effektiviteten min :) og så orker jeg overhodet ikke å trene. Aner ikke hvor energien er blitt av, men både middagslur og i seng kl ni. Dessuten savner jeg litt alle kaffekoppene mine.

 

Ellers føles det meste normalt og ingenting man ikke gjør, egentlig(?). Jeg er førstegangs og satser på at jeg ligner på slekta og ikke blir kvalm. Litt (kremt.. ekstrem) trøtthet skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, måtte le nå tyr! :) skjønner godt all sovinga, samme her! Utrolig at vi skal bli så tappet for energi første månedene! Er jo liksom da man gjerne vil holde ting hemmelige! ;)

 

Har dere fortalt mange alt?

Vi har det som en liten hemmelighet enda, men lege og akupunktøren vet det da... ingen av mine nære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...