Gå til innhold

Septemberbarn! :)


3 blå

Anbefalte innlegg

Hei. Da vil jeg og melde meg inn, tok en test i dag og den var veldig positiv. Visste det vel egentlig fra før, men det er veldig godt å se to streker. Gleder meg veldig til september. Termin blir ca 15 tror jeg. Dette er nr to, og selv om nr en var planlagt ble jeg mye gladere denne gangen. Sist gang fikk jeg vel lettere panikk når jeg så at jeg faktisk var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frk.Karidotter!

 

Da hadde vi EL på omtrent samme dag! GøY!

Lykke til alle dere.

Og dette med symptomer: I begynnelsen når jeg ca var 4 uker var jeg litt uvel, tror nesten det var med psykisk. Nå er jeg vandt til tanken at jeg er gravid, så nå er jeg ikke kvalm lenger. Ja jeg kjenner jeg er litt bekymra, men hva kan jeg gjøre.. Min mor sier hun var kjempe kval 3 mnd, men jeg er toppen. Håper bare alt er ok. Hat fått legetime 24 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ett septemberbarn i magen :) Termin 3 september :) Gleder oss veldig til å bli en familie på 4! Ellers er formen helt elendig fortiden,kvalme hele døgnet.Tåler ikke skarpe lukter i det hele tatt,helt motsatt fra forrige svangerskap..Men skal komme gjennom det ;) Gleder meg mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koslig å se at så mange skal ha i september! :)

Hadde siste mens 6 des og eggløsning rundt 22 des. Har nå fått positiv test og venter vårt første barn! :)

Termin er 13 sept. Noen fra Oppland her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 september, og venter nr 2 etter en laaaaang prøvetid. Er helt euforisk :-D Symptomene mine varierer også, syns de kommer og går, og jeg er selvfølgelig livredd for å miste. I mitt forrige svangerskap var jeg mye mer trøtt enn jeg er nå, så det er nesten så jeg venter på at den enorme trøttheten skal komme over meg. Ellers føler jeg magen er mye større og mer oppblåst denne gang. Jeg er slank, men magen står rett ut. Forstår ikke hvordan jeg skal greie å holde dette skjult helt frem til uke 12!? Er litt svimmel også.

ønsker alle septembermammaer masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jeg også inne på et form. Var hos legen for et par dager siden og samboeren min og jeg gledes over termin 26.09. Helt nytt for både kjæresten min og meg dette. Spennende tider fremover. Hyggelig å få kontakt med andre som også venter barn i september.

Noen som har merka hormonene ennå? Det har jeg! Kan begynne å gråte over den minste ting, eller av ingenting i det hele tatt. Men finnes jo ikke trist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da var jeg tilbake på Barn i magen gitt :))

Er snart i uke 14 :D Vi har en liten gutt på 2,5 fra før, og vi gleder oss masse til å få en nykomling <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...