Gå til innhold

Septemberbarn! :)


3 blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke gravid men bare smugleser litt.. (Håper å komme inn hit, da :-D

Da må du jo ha testet positivt veldig tidlig? Hvor mange dpo var du da du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på å være sammen med deg To blå-gravid igjen!

 

Min IKM skulle vært igår men den er uteblitt, tok en billig strimmel idag etter jobb og den var veldig negativ.

Men jeg har sene eggeløsninger, var 11 desember denne mnd. Så det var kanskje litt tidlig å ta en test idag?

 

ønsker meg sårt inn her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 i dag! Testet positivt første gang 3+6, svak stek. Digital test tok jeg på julaften (1-2 uker). Termin er 2 september i følge kalkulator, regner med at den sikkert blir flyttet litt. Vet at jeg hadde eggløsning helgen 10-11 desember. Spennende!! Ingen skikkelige symptomer enda, litt ømme pupper og stikk i magen, ellers ingenting..

Hvordan er det med dere, noen symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Rosarose8!! Så spennende!

 

Jeg hadde IKM 22 desember men den har enda ikke dukket opp. (Heldigvis). Så jeg tok en billigstrimmel igår og den viste en lyyyyserosa skyggestrek, men ble sterkere ettersom den stod en stund. Tok en idagmorges også og den var også med en liten skyggestrek.

 

Jeg hadde også EL 11 november, så jeg regner med termin er rundt 5-6 september om jeg nå skulle vært gravid! HåPER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten ingen symptomer enda, bare noe litt vondt i puppene. Bryst vortene har vært litt vonde, og er trøtt. Har egentlig hatt ganske vondt i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test her også,er 3+1 i dag <3 foreløbig termin 11/9 :) Har et septemberbarn fra før så dette blir kjempespennende :) Måtte alle spirene klore seg fast <3

Endret av Thalia`s mamma <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første strekene jeg så var jo svake, men var alikevel ikke i tvil, uansett godt å se det stå "gravid" der! Kjente det egentlig ganske godt på kroppen også, ikke dårlig på noen måte, men kjenner at det er noe på gang.

Ventet et par dager før jeg tok den digitale da, de slår ut litt senere enn billigstrimlene, og litt unødvendig å kaste bort pengene:) Ville ventet et par dager Førskolelæreren, hvis du klarer da!:) Vet akkurat hvor vanskelig det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosarose8 jeg tror jeg tar en test imorgen tidlig, har kjøpt en digital test.

Håper ikke det er for tidlig, men IKM er jo en uke på overtid. Tok en EL test idag og den ble knallrød etter 4-5sekunder..

 

Jeg kjenner også noe er på gang inni meg:)

Men så har jeg jo fått innfluensa her da, ligger med litt feber og snørr. Soorry detaljene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 + 0 i dag og fikk første svake positive test for en uke siden i dag! Har termin 4. september. Begynner å slå meg til ro med at det er sant at jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg en digital positiv test, er 2-3uker.

Kan noen av dere regne ut min termin?

Sist IKM var 22 noveber, og jeg har en syklus på ca 31 dager.

 

Jeg er sååååå glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse Førskolelæreren!! Termin i starten av september tenker jeg, hadde siste ikm 23 november og har syklus mellom 28-32. Kommer opp litt forskjellig termindato på meg med ulike tester, men mellom 1-4 september...Barnehageplass er jo oppskrytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere!!

 

Ja regner med den er i første uke av septmber!

 

DETTE BLIR MORRO! Så kan vi oppdatere hverandre med symptomer og slike ting.

Jeg har ingen følelse av å være gravid-enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 2.juledag og har termin 3.september . Jeg har en datter på 6 år som har bursdag 11.9, og med henne hadde jeg termin 1.september . Så dette blir spennende. Vi har prøvd siden mai, og endelig er jeg gravid:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å leser her inne og skjønner at jeg må lære meg et helt nytt språk bestående av forkortelser;) Håper og krysser fingre og tær på at jeg får være med her sammen med dere. Men sluttet på pillen for bare noen måneder siden, så er veldig tidlig å håpe allerede:/ Men men.. Det er lov å ønske seg:) Mensen er fire dager på overtid i skrivende stund. Men kan jo ta tid å komme inn i gjevne sykluser igjen etter mange år på pillen. Krysser hvertfall fingrene. Gratulerer til dere jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare informere om at jeg har termin 5 september:)

 

Var inne på ei nettside hvor en kunne taste inn dag for befruktning. Og det var den 12 desember. Ikke mange ukene på vei nå:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ... HÅper jeg ogsÅ kan melde meg inn her i løpet av de neste 2 ukene! EL i disse dager, litt usikker pÅ eksakt dag...

 

Gratulerer til alle dere som er gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ønsker nr 3 i 2012!!

 

Jeg er kjempe glad samtidig litt bekymret. Starter i ny 100%fast jobb 2 januar. Håper ikke jeg blir sparket etter den "gledelige" nyheten!! :/ Jobber i ett mindre privatfirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ønsker nr 3 i 2012!! Jeg er kjempe glad samtidig litt bekymret. Starter i ny 100%fast jobb 2 januar. Håper ikke jeg blir sparket etter den "gledelige" nyheten!! :/ Jobber i ett mindre privatfirma.

 

kan godt forstå din bekymring.

jeg håper også at jeg blir 3 barnsmor i september :)

men akkurat nå har jeg bare en svak positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til marguritten:) Vi får holde en knapp på en gravid-strek i september vi da;)

Førskolelæreren: det er ikke lov via lov å si deg opp på grunn av svangerskap. Vent så lenge du kan med å fortelle arbeidsgiver det, er min anbefaling.. ivertfall til de "sikre" 12 ukene er over! Hvis din nye arbeidsgiver er av den såå kjipe sorten, så skal de likevel ha det veldig vanskelig m å si deg opp. Jeg vet om et par som har vunnet frem i retten med slikt. Når de har valgt å ansette deg, så har de ingen logisk grunn til å plutselig "ikke ha behov" for deg!! Dette går nok kjempebra skal du se! :) Hold motet oppe, og når de ser hvor ivrig, entusiastisk og positiv du er i den nye jobben, så tør de ikke være sure for noe slikt. Helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...