Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #26 Skrevet 17. desember 2011 Jo det går an, jeg kjenner til de som har forandret mening. Er den innprentet slik du mener, så er de også aggressiv ang. disse temaene. Og da er det bare og komme seg unna fort som fy. Jeg har barn selv med en IDIOT fra midtøsten, fant ut div. informasjon om han etter jeg jaget han på dør. Men kan ærlig si dette: Idioter er og blir idioter uansett hvor de kommer fra, vet om flere fra Norge (ja tenk Norge) som er det og, så muslimer er ikke verst. Men som jeg sa: Er han aggressiv så bli han kvitt. HI er ikke monsteret her, omskjæring er noe man kan velge i voksen alder. Jeg har en i familien som er omskjært som barn av medisinske årsaker, noe som jeg er for. For religion er jeg ikke for omskjæring.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #27 Skrevet 17. desember 2011 Vær så snill, kjære deg, IKKE omskjær barnet ditt Mannen min kommer fra USA og han ble omskjært som barn, på et sykehus, og han har slitt MYE med seriøse komplikasjoner etterpå (Selv om det er så vanlig at det ikke blir regnet som en komplikasjon) Han måtte manuelt strekke huden i tre år (!) før vi kunne ha et normalt sexliv uten at han blødde. Barnet ditt blir ikke sykt av å ikke omskjære, men han kan bli VELDIG syk av å bli omskjært. Husk at 100 amerikanske barn dør på sykehus hvert år pga denne barbariske skikken. Mannen min har ikke kontakt med moren sin den dag i dag, siden hun ikke viser noen ydmykhet over valget hun tok som har ødelagt penisen hans. Det er så mange negative sider ved dette, at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne. Dette var en "kur" mot onani, siden penis blir UTROLIG mye mindre følsom.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #28 Skrevet 17. desember 2011 22:35 hvis han har noe oppe i topplokket så vi de faktisk høre på en lege... Mangler de noe vesentlig som kalles fornuft, da er han faktisk ikke noe og samle på uansett hva det skule være de krever.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #29 Skrevet 17. desember 2011 Be han om å se denne videoen i hele sin lengde, og se om han mener det samme. http://www.youtube.com/watch?v=bXVFFI76ff0
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. desember 2011 #30 Skrevet 17. desember 2011 Nei, ærlig talt! IKKE gi deg på det!! Jeg hadde ALDRI gått med på at noen skulle skjære en del av mitt perfekte guttebarn pga en syk tradisjon. Dette er fullstendig unødvendig og det kan bli komplikasjoner - i verste fall kan han bli impotent. Syk hvis han ikke blir omskjært??? For noe TULL!! Og har du sett det blitt gjort?? Lokalbedøvelse meg midt i ræva!! Det fungerer overhode ikke. De HYLSKRIKER i smerte. Stakkars unger!!! ALDRI I LIVET om jeg ville utsette barnet mitt for det!!! Da hadde jeg heller bedt mannen min om å ryke og reise!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #31 Skrevet 17. desember 2011 Fra min egen erfaring. Og du må gjerne være spydig mot meg, men jeg forsøker bare å gjøre HI oppmerksom på at man som mor absolutt ikke har en slik "enerett" på barnet som mange later til å tro. Domstolene er veldig, veldig orientert mot foreldresamarbeid og fars rettigheter, og det skal foreligge gode grunner for å nekte en biologiak far som ønsker å engasjere seg i barnets liv foreldreansvar. Det at han er muslim er absolutt ikke god nk grunn. Jeg vil bare ikke at hun skal tro at dette vil bli ren plankekjøring, slik andre her gir inntrykk av. Tvert imot kan hun faktisk komme til å skade sin egen sak veldig ved å prøve å holde faren unna barnet. Og igjen, dette skriver jeg ikke for å gjøre det vanskelig, men tvert imot for å virkelighetsorientere HI. Jeg har en del erfaring med slike saker gjennom jobben min, og jeg har også vært igjennom en sak selv. 22.27
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #32 Skrevet 17. desember 2011 Sønnen min er omskjært og det gikk veldig fint! Men seriøst,trodde du at en muslimsk mann ikke ville omskjære gutten sin?? da burde du lese litt om kulturen og religionen hans... når gutten er 6 år vil han sikkert ha han på koranskole også.Dette er helt vanlig problematikk når man har barn med en muslim.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #33 Skrevet 17. desember 2011 Huff, du har satt deg og barnet i en ekkel situasjon. Hvis du går i fra ham, kommer han til å gjøre det i det skjulte en dag. Latterlig at gamle eventyr skal ødelegge liv i 2012, blåst gjeng.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #34 Skrevet 17. desember 2011 De blir ikke syke av å bli omskjært! 1/3 av alle menn i verden er det. Det er ikke snakk om å kappe av han hodet liksom. Du kan gjøre det på Volvat. Men seriøst,aldri la pappan dra alene på``ferie``til hjemlandet sitt med gutten.Da kommer`n ikke tilbake igjen. Hele hans familie vil hate han om gutten ikke blir omskjært,de vil tro han er helt hjerneskadet. Tviler på at du får han til å skifte mening..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #35 Skrevet 17. desember 2011 Man blir ikke syk av å omskåres heller!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #36 Skrevet 17. desember 2011 Mannen min er omskåret og sjeleglad for det! Det er jeg og.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #37 Skrevet 17. desember 2011 Du må nok bare regne med at sønnen din blir omskjært er jeg redd, dette er noe som sitter dypt i muslimene. Bare tanken på å ha en sønn som ikke er omskjært er minst like vond for han som tanken på omskjæring er for deg.. Han kommer til å omskjære den ungen så fort du snur ryggen til, han har garantert kontakter som kan ordne dette uten ditt samtykke. Kanskje like greit å være med selv og få det gjort av en skikkelig lege? Jeg er definitivt imot omskjæring av små gutter, men når du velger å få barn med en muslimsk mann er dette en av kamelene du må svelge. Naboene våre er en slik familie som din, kona er norsk og han er fra syria. Gutten går i klassen til sønnen min og er selvfølgelig omskjært, han får heller ikke spise svin. Kona er ikke undertrykt, men noen ting må hun finne seg i, dette er noen av de tingene, holde seg unna svin, ikke drikke alkohol og omskjære guttebarna. På andre ting er det mannen som må tilpasse seg det norske samfunn, og dette paret ser ut som har funnet en balanse de begge kan leve greit med. Utfordringen for dere er å finne noe dere begge kan leve med, og for å være ærlig tror jeg ikke mannen din kan leve med å se sønnen sin vokse opp med forhud på penis...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #38 Skrevet 17. desember 2011 Kanskje ikke syk, men det kan gi et ødelagt seksualliv. Og det er et fysisk merke som symbol på en religion som man ikke vet om barnet ønsker å slutte seg til som voksen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #39 Skrevet 17. desember 2011 22.59, for det om begge dere er omskåret, så er det ikke sikkert at det er det rette for alle. Og hvordan er det å være kvinne og omskåret, trodde det var bare rævva
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #40 Skrevet 17. desember 2011 Hahaha, mulsimer er latterlige, den siste setningen sin sier alt! At derr gidder, dere som vil ha barn med sånne idioter...!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #41 Skrevet 17. desember 2011 Ja, under normale omstendigheter får far delt foreldreansvar bare han berdet. Skal mye til for at han ikke skal få det, ihvertfall. MEN ikke glem at denne faren krever å få lemleste barnet sitt!!! Om moren bruker det som argument, så er det ikke sikkert han får delt ansvar, gitt......
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #42 Skrevet 17. desember 2011 Det er hårreisende å se hvor dårlige kunnskaper om islam og muslimer de fleste her inne har. Det finnes en milliard muslimer i verden, og det er en verden av forskjell på å være muslim i for eksempel Bosnia, Iran og Somalia. Å si at "sånn er muslimske menn" er egentlig så dumt at det ikke fortjener noen kommentar.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #43 Skrevet 17. desember 2011 Hold det monsteret av en mann LANGT unna sønnen din! http://www.circumstitions.com/Complic.html Listen over komplikasjoner er lang! Har mange amerikanske venner etter studiene og de fleste som visste noe om omskjæring var IKKE glad for det. Og ikke glem at kvinner som er med omskjærte menn er mindre tilfredse enn de med intakte menn! http://ije.oxfordjournals.org/content/early/2011/06/13/ije.dyr104.short?rss=1 Omskjæring ødelegger seksualiteten til små gutter, det er et brudd på menneskerettighetene og et grovt overtramp. Jeg vil kalle det barnemishandling, og jeg blir kvalm av kvinnfolk som lar seg kue av idiotiske muslimske menn. Værsåsnill HI, kjemp for sønnen din og kom deg langt unna denne mannen! La sønnen din være intakt og heller velge selv som voksen!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #44 Skrevet 17. desember 2011 altså, 23:04.. Vi snakker om to ytterpunkter her. Greit, jeg kunne godt ha gått med på å ikke drikke alkohol eller holde meg unna svinekjøtt, men kom ikke her å si at det å kappe forhuden av gutten min er "en kamel jeg må svelge"!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #45 Skrevet 17. desember 2011 Bedre og gjøre det her på feks Volvat,eller så kommer han sikkert til å ta han med seg til hjemlandet. Det er mye værre!! Omskjæring går helt fint og tar 2 minutter.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #46 Skrevet 17. desember 2011 Hello jenter! Dette var i bunn og grunn en kristen tradisjon. Muslimene kom flere hundre år etter og kopierte tradisjonen. Så pinlig at ikke nordmenn vet dette.I Egypt feks er alle kristne menn omskåret.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #47 Skrevet 17. desember 2011 Det har mange positive effekter også men det vil aldri forhudsfanatikere høre om.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #48 Skrevet 17. desember 2011 Det er egentlig en kristen tradisjon,så slutt å skylde på muslimene! les litt historie isteden.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #49 Skrevet 17. desember 2011 Alle tester som viser positive effekter kan motbevises med tester som viser det motsatte. Dette gjelder absolutt alt. Hiv inkludert. Men det betyr ingenting om det er positive effekter når det å skjære i et barns kjønnsorganer uten samtykke er brudd på barnekonvensjoner, menneskerettigheter og legers etiske retningslinjer. "Forhudsfanatikere"... Fint du er så moden. Sier mye om deg som forsvarer overgrep mot barn.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #50 Skrevet 17. desember 2011 Du mener vel jødisk? Uansett så er det samme faen hvem som startet det. Faktum er at det er mindre begavede jøder og muslimer som fremdeles tviholder på denne barbariske skikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå