Gå til innhold

politianmeldte foreldrepar i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 19.23:

Det med mammaskole var selvsagt ironi og ment som en spøk...

Og sorry meg, i noen samfunn blir man også sett rart på om man ikke lar andre passe babyen en gang i blant og bidrar med sin arbeidskraft på andre viktige områder i samfunnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorvidt det blir overholdt kan jeg ikke svare for.. Men mine to siste turer med buss senest denne uken, var det flere småtasser på foreldres fang.. (så ingen seter)

Skrevet

Virkelig, aking med hjelm? Kler av dere på kjøpesenteret?

Hahahaha

Du er gal du HI

Skrevet

Eg synes du gjorde heilt rett, hi. Og eg synes dama som køyrde med barn på fanget frå postkassen er heilt rar. Greit nok at det kan diskuterast å køyre utan sikring i eiga oppkjørsel, men denne saka gjeld eit kjøpesenter, der det i desse dagar er mykje bilar, og ut på veg med 60 grense. Det er greit å gamble med eige liv, men ikkje med andre uskuldige, som ikkje ein gang kan stå opp for seg sjølv. Folk som køyrer med barn på fanget i framsetet gjer skikkeleg dårlege valg for barnet og treng å få beskjed om det.

Skrevet

Du har anmeldt, og hva så? Hva tror du kommer til å skje? Mest sannsynlig ingenting, og hverdagshelthandlingen din blir bare lagt til side, akkurat som innbruddssaker, voldtekter og voldsepisoder.

Skrevet

Du med grusveien kan jo umulig være helt god. Tenker naboen meldte deg på bakgrunn av flere ting og at denne kjøringen kun var dråpen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...