*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 #1 Skrevet 14. november 2011 Tenkte det var greit å få en ny bolle, forrige er nesten på 200 innlegg igjen, så jeg tar på meg å lage en ny;) Ønsker dere alle en flott dag:)
*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, 12 , har tatt pergo denne runden IKM 12-13. November Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Venter på tantebesøk, laaaang syklus igjen:( Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Mammapudding Skrevet 14. november 2011 #3 Skrevet 14. november 2011 God morgen jenter:) Åh så trøtt jeg er! Det ble sent i går før vi kom oss i seng..så det er min egen feil Men vi hadde det så koselig da, så det er verdt det:) Vi fikk lagt aksjer og så spiste vi junk og så Green Lantern:) verpesyk: Håper ikke trollet kommer til deg i det hele tatt, ikke før om maaaaange mnd Krysser fingrene! Nå skal snuppelupp snart i barnehagen, håper hun ikke gråter i dag..er spent siden det har vært helg nå! Men ute er det et tynt lag med SNØ, og Leah løp rundt i stua og jublet og lo Så hun sier hun gleder seg til å dra i barnehagen og leke ute:) Så må vel jeg trene litt før vi drar å kjøper julegave til svigermor:) Sambo har fri i dag, så må prøve å få gjort unna noen småærender:)
*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2011 Veldig mange navn på lista vår nå Hvordan går det med alle sammen nå? Her er det forresten full matfest på fuglebrettet! de kom med 0 grader og sol:) Alle tåkedagene i det siste så har de ikke vært her. Her er forkjølelsen kommet for fult:( så straks er det senga igjen og prøve å sove det bort! Desverre en kjempe haug med klesvask som burde tas, håper jeg klarer noe av det i løpet av dagen.
Mammapudding Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Så koselig at fuglene kom med sola da:) Ønsker meg også fuglebrett, men har aldri hatt det siden vi hadde katt, men nå kan vi jo egentlig ha det..hmm..kanskje høre om pappa kan fikse for meg:) Ikke noe gøy med forkjølelese:( Håper du blir fort bra igjen:) Jeg har akkurat satt på en vaskemaskin..tror bare det blir en i dag..må jo ha noe å kose meg med i morgen også Er helt nødt til å trene nå..spiste jo sjokolade hver dag omtrent i forrige uke....Men er så trøøøøøøøtt..Tror jeg sitter litt til bare Det gikk ganske bra i barnehagen i dag også..først ville hun ikke at jeg skulle gå, men så kom den av de som jobber der som hun er tryggest på og som hun har en avtale med, så hun gikk og satte seg på fanget hennes og sa pent hadet til meg Puh, lettet
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 14. november 2011 #6 Skrevet 14. november 2011 Så bra at det gikk fint i barnehagen i dag, Leah! Sikkert lurt å gjøre en avtale på forhånd. Det må virkelig være en god start på uka Snuppa mi vil også at jeg skal være igjen med henne i barnehagen hver morgen nå, og se på alle de kjekke lekene de har der. Vanskelig å gå fra henne, men sånn er nå livet Glemte å fortelle dere en ting som skjedde i går. Vi var på familiemiddag hos svigers der også to svigerinner og en svoger var tilstede. Midt under ribbemiddagen spurte jeg svigermor om hva de ønsket seg til jul, og om de heller kunne tenke seg en opplevelse, gavekort med middag, teater ol. i stedet for ting. Hun så meg inni øynene og sa: "Vi ønsker oss flere barnebarn". Er det muuulig å være så råtten? Hun vet at vi har mistet, og at vi strever, og så klarer hun å lire av seg dette foran hele familien! Jeg fikk ikke frem et ord, mens mannen min sa "Det er ikke så lett", mens han så ned i bordet. .. Uff, kjenner at svigermor skal få en pose med PEPPER og kaktus til jul. BLÆH!
Dossa :) Skrevet 14. november 2011 #7 Skrevet 14. november 2011 Leah, så godt at det gikk bedre med levering i barnehagen idag også *smiler* Gjør godt for mammahjerte det Idag var det vesla som gråt så sårt da jeg skulle gå *huff* jeg får så vondt av at ho graåter, veit jo at det er over før jeg har satt meg i bilen, men likevel gjør det vondt når det står på. Lilleblomst, fuglene fant veien frem til god fatet ditt *smiler* Jeg har også lyst på et fuglebrett, men er bare redd for at Strofe skal forsyne seg med den ene fuglen etter den andre *ler* Verpesjuk, det må jeg si var skikkelig råtten gjort av din svigermor *skamme seg burde ho gjøre* Også foran hele familien, det var slemt gjort, ho burde ha visst bedre den gamle dama! Pepper og kaktus hadde vært til pass for henne i julegave *gliser* Er det bra med deg, ingen tegn til tanta? Ho har å holde seg vekke!!! Happy, jeg tenker litt som deg at dette var en oppvarmingsrunde og at spiren sitter i neste pp *smiler* Jeg fikk ingen beskjed av gyn om å ta en pause fra pergo, så går løs på en ny runde *smiler* Jeg må på apoteket idag og hente pergo'n. Skal jo ta første pilla imorra Kanskje det blir min tur denne gangen *smiler* Skal på middag ikveld med kusinene mine *kos* Tror jeg rekker å kjøpe noen flere julegaver ikveld hvis jeg er effektiv *ler* Nå har jeg en fritime *digg* Metti, hvordan er det med deg? Dere andre søte jenter, er det bra med dere? Og våre heldige gravide fisker, er formen deres bra, hvor mange uker har dere kommet til nå? MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 22 mnd. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR. IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, venter el rundt 15. Går inn i vår 7pp Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, venter el i disse dager etter dobbel pergokur ) Utifra min nye positive innstilling er jeg 1+2 idag Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 10. november. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt til 1.12 foreløbig. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Venter på tantebesøk, laaaang syklus igjen:( Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 23 mnd. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf nå. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
Lurifax og knøttene Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Hei igjen alle! Liten oppdatering fra meg! Jeg spotter, og venter på mensen. Den er altså litt treig, men alle tegn til at den kommer er der. Den bare tuller med hodet mitt, og det er skikkelig slitsomt! jaja! Er i alle fall klar for ny runde, og vil så gjerne at mensen bare skal komme ordentlig, dra sin kos etter en stund, og drøye veldig lenge før den kommer igjen. Må løpe nå, skriver mer senere!
Trultetryne Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Titter innom for å si at det går bra med meg Har vært hos jordmor og fått høre hjertelyden i dag <3<3<3 Endelig! Hun fant den ikke da jeg var der sist. Jeg er 16 uker i dag, og syns det har gått veldig fort! Om bare to uker skal jeg på ultralyd
*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2011 hehehe:) Skjønner at dere er bekymret i forhold til kattene! jeg har ikke tenkt så mye på det, selv om vi har to! Men istad fikk jeg beskjed av min kjære om at pålen og fuglebrettet lå i bakken fordi pus har hoppet på det! hehe. vi prøver igjen! Fytti verpesyk! kaktus og pepper hørtes veldig lurt ut! Grrrr! huff, håper tanta di kan slutte å banke på og bare se å komme seg på innsiden! bedre å få det overstått! Klems
Dossa :) Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Rina, for en herlig lyd å høre hjerte for første gang *smiler* Tenk at du har kommet så langt allerede, nesten halv veis du ) Må være utrolig deilig *smiler* Lilleblomst, hehe....kattene vil ha sitt vettu *ler* Du får bare henge det opp att Kattene gir seg vel etterhvert *knis* Murmelina, er det bedre med deg snuppa? Du må passe på deg sjøl og ikke slite deg ut vennen *klemmer på* Nå skal jeg straks til frisøren og stelle meg *ler* Og ikveld er det god mat med kusinene mine *gleder meg*
magica fra tryll Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Blubblubb, titter innom bollen:) Blomst: du har PM
*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2011 Bare å hive seg med på skravlingen magica:) alltid rom for fler:) Du har fått svar:) Da er fuglebrettet festet igjen og kattene koser seg inne:) Grønnfink, Flaggspett, Granmeis eller Løvmeis (ikke sikker enda), blåmeis og kjøttmeis, dette er gjestene som allerede koser seg på restaurant a la blomst:)
Dossa :) Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Velkommen Magica *smiler* Bli med å skravle :-):-) Lilleblomst, bra fuglebrettet ble fikset. Tenker det er stor trafikk hos deg. Du skal se at jungeltelegrafen går så snart har du hele nabolaget på besøk *ler* Småfuglene stor kose seg hos deg lilleblomst :-)
Ming82 Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Hei jenter Jeg har visst vært litt fraværende. Jeg fant nemlig et nytt dataspill som jeg har blitt hekta på, huff huff.. Velkommen til oss Magica Dossa: Denne runden skjer det vennen Heier på deg Verpesyk: Det var da ikke noe koselig sagt av din svigermor. Kanskje hun ikke skjønner hvor vanskelig det er for dere. Folk tenker jo ikke før de snakker! Oi...maten koker...kommer snart tilbake
hønny-bunny Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 Hei til Magica,var ikke du her i 09 med meg og de andre damene?
magica fra tryll Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Jo, var her i 09 og i 10..Minstemann er 10mnd. Begynner å dra på åra, så blir bare kortere og kortere imellom. Detter ER siste! Hadde du samme nick?
hønny-bunny Skrevet 14. november 2011 #18 Skrevet 14. november 2011 jepp,holdt på med nr 3 da,nå er det nr 4;-) hadde SA i sept,så har ikke noe hastverk nå;-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. november 2011 #19 Skrevet 14. november 2011 Velkommen, Magika :-) Tror kanskje jeg også husker deg fra 09? Verpesyk, fy for en kommentar svigermora di kom med! Æsj altså, er så unødvendig, særlig ettersom hun vet at dere sliter :-( Enkelte prater før de tenker (ehm, meg selv også, når jeg tenker meg om... Men tror ikke jeg har sagt noe akkurat slikt, da. Men det kommer kanskje av at vi sliter selv) Har allerede glemt alt jeg har lest *plopp*. Bittelitt trist å tenke på at jeg egentlig skulle på UL i dag, men det kommer nye UL om ikke så mange mnd :-) Morsomt å høre at du allerede er 16 uker, Rina Herregud, som tiden flyr! Håper formen er bra? Dossa, hvordan går det med deg i dag? Ermene bretta opp og klar for en ny runde, kjenner jeg deg rett? *smiler*. Du er sterk, dette klarer du. Og snart sitter du med en positiv test og gliser :-))
Ming82 Skrevet 14. november 2011 #20 Skrevet 14. november 2011 Nå har jeg fått spist middag...yummi Tigerlise: Når skal du tilbake til Medicus igjen da? Leah: Nå har jeg også sett Bridesmaid, den var helt ok. Er fortsatt på jakt etter en skikkelig jentefilm Jeg skal på kino til helgen og se Twilight da, gleder meg som en liten unge
magica fra tryll Skrevet 14. november 2011 #21 Skrevet 14. november 2011 Idag er mine eldste(tvillinger) 20 år og imorgen blir tenåringen 15:) Rart å tenke på at det er så lenge siden jeg startet min fødekarriere... Mannen er borte på jobbreise, vi har spist lasagne og kost oss:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. november 2011 #22 Skrevet 14. november 2011 Oj, godt å vite at vi har en erfaren mamma her (enda mer erfaren enn Dossa ). Har du ingen yngre enn 15-åringen? Sprekt å starte på nytt igjen! Cornflake, jeg skal ikke bruke Medicus på ivf, det blir noen ti-tusen billigere på St. Olavs... Jeg skal ringe dem ved neste mens, så avtaler vi medisiner osv. Jeg får dem i posten, og starter på neste mens etter der igjen. Håper ikke det blir 2 sykluser som i sommer da (56 dager), hehe... Veldig spent og gleder meg masse, selv om jeg skjønner det ikke er noen enkel vei å gå. Nærmer seg time for deg også nå? Har du fått dato? Du vet, gullfiskhjerne...
magica fra tryll Skrevet 14. november 2011 #23 Skrevet 14. november 2011 Joda har 3små også på 5, snart 3 og 10 mnd. 3 små gutter faktisk:) Jada, har vel endel erfaring etterhvert. Men ikke med den type tålmodighet som noen av dere andre skjønner jeg,-det høres tøfft ut!
*lille blomst* Skrevet 14. november 2011 Forfatter #24 Skrevet 14. november 2011 Så hærlig med så stor familie magica! selv om jeg absolutt ikke har intensjoner om en så stor flokk selv så høres det artig ut! Så spreke dere er som vil ha en til! Jeg gleder meg egentlig bare til tanta kommer nå jeg, hvis hun kommer, alternativet er enda bedre selvfølgelig;) Sykluser på 40 dager er jeg liksom litt lei! phu! Viser seg å være veldig vanskelig å glemme syklusen, men jeg har blir flinkere til å ikke stresse med det allerede. Klarer ikke droppe bollen helt. i dag er det mange innlegg fra meg, men de neste dagene skal jeg prøve å være flinkere til å holde meg mer borte. syns bare det er så gøy å inn her, lese og svare på tråder osv. hehe, litten pcholiker jeg;)
Dossa :) Skrevet 14. november 2011 #25 Skrevet 14. november 2011 Har vært ute og spist med mine kusiner, så koselig. Skravla har gått i ett *gliser* Og jeg fikk kjøpt noen flere julegaver *jippi* Er ikke mange vi har att og det er deilig :-) Tigerlise, jeg har bretta opp arma og klar for en ny runde *smiler* Det går ikke an å legge seg ned og bryte sammen, må bare stå på og til slutt så går det min vei også *smiler* Magica, du har nok å henge fingra i skjønner jeg med 3 små gutter :-) Har dere prøvd lenge på den siste i flokken? Du er ei erfaren mamma, med tenåringer i hus, kan spørre deg til råda da *smiler* ;-) Cornflake, hvordan ligger du an nå, snart EL på deg vel :-) Dette må bli vår måned, synes vi er en flott gjeng med jenter som fortjener vår etterlengta spire *smiler* Jeg fikk henta pergotime idag, så imorra tar jeg første pille :-) Har att en enkel runde med pergo men håper jo at jeg slippe å bruke den. Nå er det lalletid på meg, god natt herlige jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå