Gå til innhold

Bekymringsmelding til bv, og det å angre..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min gikk til barnevernet og spurte etter hjelp idag.. Tror hun har innsett at det er noe som må gjøres!

:)

Skrevet

Kan du være så snill og finne et rett forum for deg? Et forum for barn? Dette er for voksne. Takk!

Skrevet

Klart jeg kan. Jeg kan også slutte å oppdatere.

Men det er noen som ønsket at jeg skulle oppdatere.

Om det plager noen, så beklager jeg det. Men folk trenger jo heller ikke titte innom. :)

Skrevet

14.24 Tror kanskje det er du som bør være på et annet forum! herregud....håper ikke du kaller deg en voksen person.....

Stå på HI, vi ønsker både å hjelpe og få oppdatering, du er tøff :)

Skrevet

Ja, er mange av dere som har gitt meg mot til å oppsøke, og i det heletatt prøve å "fullføre"! Takk for det! :)

Skrevet

Moren min har kjøpt alkoholfritt øl idag, mens faren min fortsatt drikker litt med alkohol.. Dette håper jeg fortsetter! :)

Skrevet

Så bra!

hvordan har det gått nå ?

Skrevet

Kjempeflott å høre at moren din har innsett at hun trenger hjelp! Håper faren din kommer til samme konklusjon:)

Kjempeflott å få oppdatering, hi. Glem den sure kommentaren - det er mye rart som ferdes her inne:)

Hilsen læreren.

Skrevet

Bra at du oppdaterte, har lurt på hvordan det gikk med deg:)

Håper det fortsetter slik, og at din far følger etter din mors eksempel.

Skrevet

Herregud, finn ditt eget forum heller da! Jeg har ikke sett regelen om at barn ikke kan spør voksne om råd her, å du trenger ikke lese tråden om du ikke ønsker. Det er vel bedre at hi spør om råd av voksne her, enn av barn på ett forum for barn.

Skrevet

Hei! Meg igjen..

Jeg skrev jo at moren min hadde kjøpt alkoholfritt øl, men nå er det over til vanlig igjen. Hun ble sur da jeg kom inn istad, og hun ikke fikk skjult den godt nok.

Får uansett håpe det snur. :)

Skrevet

Ok.. Spørs om hun ikke er avhengig av dritten da..

Hørt noe mer fra barnevernet da?

Skrevet

Hmm.. ja..

Etter foreldrene mine var på møte, ville det bli nytt møte igjen om 3 uker. Så ikke hørt noe mer..

Skrevet

Ok. Jeg håper du fortsetter å oppdatere - tenker på deg:)

Skrevet

Hvis de har møte hver 3. uke i 3 måneder, høres det ikke ut som undersøkelsen har topp prioritet.

Skrevet

Enig. Og jeg jobber i bvtj.. Hi: moren din er alkoholiker. Det er en sykdom, og hun trenger behandling for å klare å bli frisk. Hun kommer til å drikke igjen, mange ganger. Det må du bare belage deg på. Syns du skal snakke med læreren din, og at dere sammen tar en alvorsprat med Barneverntjenesten. De følger deg opp for dårlig, syns jeg.

Skrevet

Jeg er enig. Foreldrene dine er alkoholikere, og de er ikke i stand til å slutte selv. De må ha hjelp.

Du er sterk og flott, og det du har gjort vitner om en modenhet utenom det vanlige for barn på din alder. For du ER ennå et barn, og du skal ikke måtte leve i et sånt helvete, verken du eller søsteren din.

Jeg har selv bodd med en mor som var alkoholiker og festet hele uka, jeg ble flyttet i fosterhjem når jeg var 14, og søsknene mine ble flyttet noen måneder etter meg. Dersom du trenger å snakke med noen som vet nøyaktig hva du går gjennom, send meg gjerne en privat melding. Hvor i landet bor du?

Skrevet

De har jo hatt 1 møte nå da.. Så hadde ikke bv tid til å ha noe møte før enn 3 uker. Så nytt møte neste uke..

Gikk også 2 uker før brevet om bekymringen kom, om det har noe å si, da?

Jeg har aldri hatt tanken på at moren min også har sterke problemer med alkohol, men nå ser jeg det bare mer og mer. Hun har vært sykmeldt.. Og har sett alkoholen på bordet da jeg har kommet hjem fra skolen, igår begynte de å drikke 17:57, akkurat på minuttet... Hun prøver også å ta alkoholen i glass som ikke skal "vise" at det er alkohol, så jeg lufte på det da hun var på badet her endag..

Og det er litt trist å tenke på at hun også begynner.. Mulig hun har vært slik før også, værre enn jeg trodde, men hun har da ihvertfall vært veldig flink til å skjule det..

Det er jo allerede synd det med faren min, og jeg kjenner det stikker litt om jeg kjenner etter..

Pengene i huset begynner også å svikte har jeg fått høre.. men alkohol har de alltid råd til, bensin på bilen er det værre med, og det å få betalt ned lån,- Jeg er rett og slett lei av at de har råd til drikke, men ikke til "andre" ting.

V.A.B, mulig jeg sender deg en privat melding.

Bor i Hedmark.

Skrevet

Om det går så lang tid så er den ikke høyt prioritert er det noen som skriver... Betyr det da at saken til hi muligens ikke vil bli gjort noe med??

Skrevet

21:24 - Skal ikke nødvendigvis være slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...