Gå til innhold

Ny tråd til minus 10 kg innen nyttår =D


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Ja jeg er også fæl med småspisingen! Slurver virkelig med måltidene!

 

Frokost: Salat

Lunsj: To fiskekaker (egentlig bare restene etter prinsessen, og så var liksom min lunsj glemt og sulten stilt.)

Middag: Kylling Fajitas

 

Kvelden er verst, da sniker jeg i kakemann-boksen og klementiner. Så jeg blir jo ikke sulten på kvelden og da glemmer jeg kveldsmaten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heldigvis ganske flink med maten, men om jeg orker skal jeg lage kakemenn en dag og da blir det vel spising her også hehe =)

 

Var hos ei venninne idag som sa at jeg var blitt så slank siden sist gang =D Det er noen få uker siden vi har sett hverandre og det er så gøy å høre =D

 

Idag har jeg fått gjort unna en del av julehandelen. Har bare en ting til som jeg prøver å få bestille til min far til bursdagen i desember så er jeg i box =)

Blir litt lesing til 3 eksamener neste uke og så blir det bare julekos derfra =D

Er spent på hvordan jeg klarer meg i julen og om jeg klarer 80 kg til nyttår =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vanskelig med denne juletiden ;) Elsker kakemenn og diverse andre julekaker (sikkert fordi vi spiser de èn gang i året) + julebrus og masse god middagsmat. Men det gjelder vel å klare å begrense mengde..

 

Jeg håper ihvertfall på at jeg kan se 69.xx kg når vi går inn i det nye året ;) skal veie meg på 31.desember, haha ;) Sålenge jeg ikke går opp i vekt i julen så er jeg fornøyd, forventer ikke å gå ned så mye med all den gode maten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...