Gå til innhold

Ny tråd til minus 10 kg innen nyttår =D

Anbefalte innlegg

Ja jeg er også fæl med småspisingen! Slurver virkelig med måltidene!

Frokost: Salat

Lunsj: To fiskekaker (egentlig bare restene etter prinsessen, og så var liksom min lunsj glemt og sulten stilt.)

Middag: Kylling Fajitas

Kvelden er verst, da sniker jeg i kakemann-boksen og klementiner. Så jeg blir jo ikke sulten på kvelden og da glemmer jeg kveldsmaten ;)

Fortsetter under...

Jeg er heldigvis ganske flink med maten, men om jeg orker skal jeg lage kakemenn en dag og da blir det vel spising her også hehe =)

Var hos ei venninne idag som sa at jeg var blitt så slank siden sist gang =D Det er noen få uker siden vi har sett hverandre og det er så gøy å høre =D

Idag har jeg fått gjort unna en del av julehandelen. Har bare en ting til som jeg prøver å få bestille til min far til bursdagen i desember så er jeg i box =)

Blir litt lesing til 3 eksamener neste uke og så blir det bare julekos derfra =D

Er spent på hvordan jeg klarer meg i julen og om jeg klarer 80 kg til nyttår =)

Ja det er vanskelig med denne juletiden ;) Elsker kakemenn og diverse andre julekaker (sikkert fordi vi spiser de èn gang i året) + julebrus og masse god middagsmat. Men det gjelder vel å klare å begrense mengde..

Jeg håper ihvertfall på at jeg kan se 69.xx kg når vi går inn i det nye året ;) skal veie meg på 31.desember, haha ;) Sålenge jeg ikke går opp i vekt i julen så er jeg fornøyd, forventer ikke å gå ned så mye med all den gode maten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...