-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #76 Skrevet 28. november 2011 Ja jeg er også fæl med småspisingen! Slurver virkelig med måltidene! Frokost: Salat Lunsj: To fiskekaker (egentlig bare restene etter prinsessen, og så var liksom min lunsj glemt og sulten stilt.) Middag: Kylling Fajitas Kvelden er verst, da sniker jeg i kakemann-boksen og klementiner. Så jeg blir jo ikke sulten på kvelden og da glemmer jeg kveldsmaten
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2011 Forfatter #77 Skrevet 28. november 2011 Jeg er heldigvis ganske flink med maten, men om jeg orker skal jeg lage kakemenn en dag og da blir det vel spising her også hehe =) Var hos ei venninne idag som sa at jeg var blitt så slank siden sist gang =D Det er noen få uker siden vi har sett hverandre og det er så gøy å høre =D Idag har jeg fått gjort unna en del av julehandelen. Har bare en ting til som jeg prøver å få bestille til min far til bursdagen i desember så er jeg i box =) Blir litt lesing til 3 eksamener neste uke og så blir det bare julekos derfra =D Er spent på hvordan jeg klarer meg i julen og om jeg klarer 80 kg til nyttår =)
-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #78 Skrevet 28. november 2011 Ja det er vanskelig med denne juletiden Elsker kakemenn og diverse andre julekaker (sikkert fordi vi spiser de èn gang i året) + julebrus og masse god middagsmat. Men det gjelder vel å klare å begrense mengde.. Jeg håper ihvertfall på at jeg kan se 69.xx kg når vi går inn i det nye året skal veie meg på 31.desember, haha Sålenge jeg ikke går opp i vekt i julen så er jeg fornøyd, forventer ikke å gå ned så mye med all den gode maten
-LilleMy Skrevet 28. november 2011 #79 Skrevet 28. november 2011 LAGER EN NY TRÅD JEG NÅ FORRESTEN? Begynner å bli slitsomt å bla så masse Og så har kanskje noen falt helt av lasset her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå