Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli seriøst FORBANNA!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jada mamma.

Heldigvis har jeg ingen behov for å være mammaen til samboeren min. Heldigvis er jeg sammen med en MANN som jeg kan respektere og som det aldri kunnet falt meg inn å være så respektløs mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det gjør det, normal oppførsel ovenfor andre voksne mennesker er riktig oppførsel også når det gjelder din egen mann. Ta deg sammen ovenfor mannen din du nå før det kommer ei bedre dame og overtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt problem at du ikke stoler på typen din da. Ikke hans. Og her er jo nettopp poenget i alt - dere damer tror med en gang det verste og vil derfor konrollere alt mannen deres gjør - det er ikke riktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt det skjedde på 38 minutter. Han fikk en melding og svarte - så begynte hun å ringe og han svarte ikke og før det var gått 38 minutter hadde hun skrevet denne tråden. At han ikke svarer på alt i løpet av 38 minutter er da ikke en forbrytelse, han svarte på meldingen og tydeligvis avsluttet han alt sammen med komisen for han var jo hjemme kort tid etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det siden vi vet at han skulle være hjemme til 23 og hun skrev denne tråden klokken 23:38 og da hadde hun allerede meldt han og ringt flere ganger, han hadde også svart på meldingen og drev tydeligvis å avsluttet med kompisen siden han var hjemme kort tid etter. Hun har jo bombadert han med telefoner i en halvtime der. Melding og telefoner. Ikke rart han ikke svarer, han svarte jo på den første meldingen, hun hadde sikkert bedt han om å komme hjem nå siden han svarte ok.

 

Så er det normalt å avrunde kvelden med sin venn/venninne og om da samboer ringer og ringer og er forbannet i tillegg velger man å ikke ta den når man er sammen med folk fordi 1. det er flaut for deg 2. du vil ikke at samboer skal dumme seg ut for din kompis eller venninne og tar derfor ikke telefonen når du driver å avslutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun sier jo selv hun blir FORBANNET. Hun skal jo ha kontroll på han, han fikk ikke lov å være ute lenger enn til 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skrev ok på første meldinga, så den meldinga var sikkert en oppfordring til å komme hjem nå. Han svarte ok og avsluttet kvelden, han var tross alt hjemme igjen kort tid etter. Fy faan så kjipe enkelte tydeligvis er mot mennene sine, hvor lite slingringsmonn man har i et forhold om dette skal kvalifisere til så mye uro. Han koste seg ute med kompisen, det var kanskje lenge siden sista han var ute med kompis og de hadde mye å snakke om.

 

Alle trenger alenetid eller vennetid innimellom, ikke bare vi kvinner, menn også. La de nå få det uten å klikke fordi de ikke kommer hjem på minuttet de sa de kom til å være hjemme særlig siden det ikke var seint da engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende jeg vet om er å vente på andre fordi de ikke holder avtalene sine. Hi sitter åpenbart og venter på mannen som har lovet å være hjemme FØR kl 23. Da er det ikke rart hun blir irritert når han ikke dukker opp. Hvis han ser at han blir forsinket og det ikke skader Hi eller ungene på noen måte(unger som er urolige om natten, står tidlig opp,veldig sliten partner etc), så har han bare å gi beskjed i god tid på forhånd. DET er å behandle sin partner med respekt. Mange ville ikke drømt om å komme mer enn, la oss si 10 min, for sent til en avtale uten å gi beskjed, men enkelte tror de kan behandle sin egen partner så respektløst at de driter i om de sitter og venter på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å ta meg sammen på noen som helst måte jeg du, for mannen min har respekt nok ovenfor familien sin til å holde avtaler. Han flyr ikke rundt på byen og krever sin frihet og driter i å ta telefonen når jeg ringer som en annen pubertal idiot.

 

Trist for deg at du har en mann som løper og knuller andre så fort du stiller et snev av krav til ham, men det er ikke min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som startet tråden i går kveld. Mulig jeg reagerte litt for sterkt, men jeg var redd og provosert.

 

Puben de var på er mindre enn fem minutters gange hjemmefra. Så når jeg sender melding og får "ok" som svar, bør det ikke ta nesten en time før han er hjemme.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så innmari idiotisk du er. Du må ha et forferdelig trist liv som tror du kan sitte der å anta jeg er sammen med en drittsekk hele tiden. Du beviser jo gang på gang at du er helt uten tankeevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du om på det HI skriver selv til og med. Han hadde sagt han skulle være hjemme til 23. Ikke før. Hun blir irritert fordi hun vil ha kontroll på han. Han fikk vel ikke egentlig lov til å dra ut og hun hadde vel surmult helt siden han spurte henne om det var greit og for å få lov til å dra ut å treffe kompisen måtte han si han tenkte å være hjemme til 23.

 

Det er også å behandle partneren sin med respekt å la han eller henne få lov til å gjøre ting med sine venner, til å ikke ha bånd på dem, til å forstå istedet for å gå fullstendig fra konseptene fordi han eller hun er litt for sein. Det er også å respektere sin partner å ikke ringe for å kjefte på han eller henne når han eller hun er ute og koser seg en sjelden gang. Det er respekt for partneren sin å la partnerer få være fri innimellom. Både han og henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og du 21:32 fremstår jo som selveste Einstein.

 

Du må ha et forferdelig trist liv som tror du kan sitte der å anta at jeg behandler mannen min som en oppdrettshund hele tiden. Du beviser jo gang på gang at du er helt uten tankeevner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...