Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli seriøst FORBANNA!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min gikk ut for å treffe en kompis på pub i åttetida. Lovte å være hjemme til elleve, han skal han tidlig opp og følge et barn på skolen. Sendte tekstmelding i 11-tida og han svarte "ok". Har ringt flere ganger etter det, men han svarer ikke. Også sendt flere SMS uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg gir han ikke "innetider". Jeg sa at han ikke må bli så sen, og så sa han at han er hjemme til elleve. Nå er den snart tolv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, du kan da ikke bestemme over mannen din på den måten.

Grunnen til at han ikke svarer deg er at han er alt for flau ovenfor sine venner. At dama skal ringe og kjefte på han fordi han ikke kom hjem til 23...

Hm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kan han ikke få lov til å være ute så lenge han ønsker? Så lenge han klarer å stå opp dagen derpå og gjøre det han må og skal, så tenker jeg at det ikke må være noe problem. Men det er kanskje fordi jeg liker å være fri til å ta egne valg og bestemme selv. Men skuffende hvis dere ble enige om at han skulle komme hjem fordi dere har planer eller annet, hvis det bare er fordi du vil ha han hjem, har jeg ingen sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Mulig? La din mann gå ut og kose seg og det litt kjekt med kompisen da. Du trenger ikke bli grinete i tryne, med mindre han ikke klarer og holde avtalen med å levere ungen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir da strengt tatt hans problem om han er kjempe trøtt i morgen tidlig da. jeg hadde bare gått å lagt meg jeg. Hender ofte at om jeg er ute til venner en kveld så blir klokka mange. er ikke ofte jeg har tid til å farte så når jeg først gjør det så blir det seint ja. du kan jo ikke bli forbannet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt!

Har man avtalt en tid, og du sitter å venter, så er det en selvfølge at han kommer da. Eller å gi en lyd om at man blir for sinket altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir han jo innetider om han ikke selv får bestemme når han vil komme hjem og du blir forbanna om han kommer litt senere.

 

Min mann hadde aldri funnet seg i sånn behandling og han kunne prøvd å bestemme sånn over meg, da hadde ikke vi vært sammen lenge!

 

Spiller det noen rolle om han kommer kl 11 eller 01 så lenge han står opp og følger barnet til skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den du burde bli forbannet på er deg selv som kan oppføre deg slik.

Legge seg sent innemellom er ikke skadelig verken for han eller deg. Du er jo våken enda hvorfor har ikke du lagt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hehehe.. What 2 say ! La nå gubben gjøre som han vil. Som sagt lengre oppe, er ikke rart han ikke svarer deg. Må jo være FLAUT som fanen og ha en kjerring som ringer ned tlf. din fordi du ikke kom hjem til et bestemt tidspunkt. Unskyld meg asså men Herreguuuuud du e TEIT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO!

 

Det handler da ikke om at jeg "bestemmer over han". Det gjør jeg ikke.

 

Det handler om å holde det man lover. Han lovte å være hjemme til elleve.

 

Kom forresten hjem nå nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at det er stusselig når ikke folk holder avtaler og klokkeslett, og jeg kynne nok funnet på å sende ei melding etterhvert jeg også. Men ikke ringe... var jo ikke lange tida han var for sen heller. Hadde det gått 2-3 timer så... men det gikk jo ikke en time engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert fint å få ut aggresjonen din her med oss enn mot han....Fordi det kan jo godt hende han har det hyggelig med en kompis og han vet hva som venter han hjemme....masse kjeft. Det er ikke så koselig. Om han er trøtt i morgen er ikke ditt problem, han har hatt en hyggelig kveld og det gir han faktisk mer livsenergi enn 1times lengre søvn. Prøv å gi han litt positive tilbakemeldinger så kan det hende det gir noe positivt tilbake til deg :)

Han er vel en voksen mann som tar godt vare på sine barn og deg. Mannfolk -og vi kvinner trenger å få noen slike kvelder innimellom...da er ikke innetider helt nødvendig....jeg hadde forstått deg om han ikke kom hjem før ungene skulle på skolen men han er sikkert på vei hjem snart :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel være ute litt lenger, han er jo voksen og innetider er ikke akkurat ønsket når man er det. Jg hadde blitt forbannet om mannen min skulle ringt og meldt fordi han mente jeg skulle være hjemme til 23 og noen minutter over skulle han bombadert tlf. min om at jeg må komme hjem for fristen er der.

 

Han står da vel opp og følger ungen på skolen i morgen selv om han kommer senere hjem også, det er jo hans valg.

 

Kvinnfolk må slutte å prøve å kontrollere andre mennesker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann. Du skriver i overskriften at du er FORBANNA for at mannen din er 38 minutter for sen?? Det hender da at jeg også sier til samboeren min at jeg f.eks er hjemme i 23 tiden, men ikke kommer hjem før en time eller to etter det. Skulle tatt seg ut om jeg da kom hjem til en FORBANNA mann.. Det hender jo av og til at man rett og slett har det hyggelig når man treffer venner da, og da blir det litt ekstremt at man må bryte opp siden man har lovet dama/kona at man skal være hjemme på slaget 23. At han skal følge et barn på skolen er da hans problem, ikke ditt. Dessuten så klarer han vel en vel å stå opp dagen etter selv om han legger seg kl 24 vel??

 

Du sier forresten at du ikke "bestemmer over han", men hva gjør du da?? Når du ber han om å pelle seg hjem siden han ikke holdt "avtalen" deres? Flaut. Jeg hadde ALDRI funnet meg i å bli behandlet slik. Du er faktisk ikke hans mor, og innetider er noe man hadde da man bodde hjemme.

 

Pell deg i seng selv du HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og du skrev denne tråden 23:38. Altså 38 minutter etter at han "skulle vært hjemme" og sa du hadde både meldt han og ringt han flere ganger. Du gir ikke mye slingring til din voksne mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja ... så han var ikke en time forsinket engang og du satte himmel og jord i bevegelse. Det forholdet der kommer ikke til å vare lenge om du oppfører deg sånn - DET kan jeg love deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare ringt kjerringa til han kompisen da, og spurt om det virkelig var sånn at HAN fikk være så sent ute? Det ville jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...