Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli seriøst FORBANNA!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har man en avtale så har man en avtale, er det ikke normalt å avtale/si ifra når en skal være hjemme? Og jeg mener da at det er greit å si når en ønsker at mannen sin skal komme hjem.

 

Og når man blir senere enn avtalt så er det god folkeskikk og forholdsskikk å sende en sms "blir litt senere enn jeg tenkte, men ikke så mye mer enn en time" eller noe sånt. Og det må da være greit å sende en sms eller ringe til den som er sen og lure på når denne kommer hjem?

 

Mannen min brukte å ringe meg når han kjørte fra jobb mens jeg var hjemme i permisjon. Da kunne jeg lage middagen ferdig til han kom inn døra. (ja, tenk, jeg lagde middag til familien min! WOW!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh -du kjeder meg. Poengene går som en vind over hodet på deg. SVUSJ liksom.

 

Les alt igjen du. Gidder ikke å gjenta poengene med at som voksen har man ikke innetider. Du er bare en av de kvinnfolkene som vil kontrollere mannen din i alt han gjør. Rævglæfs kaller vi sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet da ingenting om forhistorisk her, eller hvor ofte og mye mannen til hi krever sin frihet?

 

Jeg snakker generelt. Når jeg leser svarene her inne, som OGSÅ er generelle, så får jeg er inntrykk av at man overhode ikke kan stille krav til partneren sin, for man BESTEMMER jo ikke over mannen, og prøver man det så er det forståelig om partneren er utro.

 

Og nei. Hvis jeg hadde avtalt å være hjemme en bestemt tid, og mannen hadde ringt og spurt hvor det ble av meg etter en halvtime, så hadde jeg overhode ikke reagert negativt på det. Såpass romslige er vi med hverandre, at vi kan ringe og spørre hvor den andre blir av uten at den andre blir fornærma. Det er en helt ærlig sak å lure på, og mannen min blir gjerne bekymret om jeg ikke kommer hjem til forventet tid.

Vi er i hvert fall ikke så barnslige at vi ikke tar telefonen!

 

Ellers ville jeg satt pris på om du heretter kan drite i å komne med antydninger om at jeg er dum, bare fordi vi er uenige. Klarer du å være saklig heretter tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.11

 

Flott innlegg, akkurat slik det er når man blir foreldre så må man forholde seg til sin familie!! Veldig veldig riktig.. og det går begge veier. Slik får man en familie til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han hadde ringt og vært forbannet fordi du var noen minutter for sen til "innetiden" din da? Og du sjeldent er ute med vennene dine.

 

Hva om dette er slik han gjør hver gang du gjør noe for deg? Og du gjør noe for deg en gang i skuddåret. Hva om han kontrollerer alt du gjør og kjefter på deg for ingenting? Hva da?

 

Vi vet ingenting om dette paret, men det står at hun var forbannet allerede 38 minutter etter han skulle være hjemme, på den tiden har hun meldt og ringt, han kommer hjem for det er gått 50 min etter "innetiden".

 

Hun er forbannet og han fikk sikkert kjeft når han kom hjem, som en unge av mora si. Er det slik menn skal leve? Har du klart det i lengden? Jeg hadde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne har ikke innetider, men de har avtaler. I dette tilfellet hadde mannen lovet å være hjemme til en bestemt tid, og han brøt den avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm- rette rompa som prompa 09:40.

 

Jeg har svart og svart, og gidder ikke gjenta alt hele tiden fordi dere kvinnfolk mener dere har rett til å behandle mennene deres som oppdrettshunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun klikket iløpet av minutter. Man behandler ikke folk sånn. Jeg hadde blitt sjokkert om min mann hadde holdt på slik som dette om jeg var litt sein til innetiden.

 

Det var ikke en avtale - HI ville ha kontroll. Han sa vel at han var hjemme rundt 23. Noe han jo også var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal holde avtaler mener jeg. Har ikke lest alle svarene, men jeg tenker som så at Hi kanskje sitter og venter til han er hjemme, kanskje hun ikke liker legge seg før hun vet at han er i hus. Da er det irriterende å sitte å vente slik når en faktisk har en avtale. Kanskje hun er redd for ham? Eller redd for å være alene? Eller redd for at han ikke står opp med ungene dagen etter? Hva om hun skal på jobb tidlig selv og er avhengig av en pålitelig mann som klarer å våkne til vekkerklokka. Hvis hun har dårlig erfaring med hans evne til å holde avtaler og snakke sant, så forstår jeg utmerket at hun er forbanna når han nok en gang (?) ikke holder hva han lover.

Hadde en samboer en gang som sikkert var lystløgner. Han brøt avtaler gang på gang og løy om det meste. Var han vekke en natt i forbindelse med jobb, eller ute med kompiser, så var jeg alltid ca 90% sikker på at han gjorde noe han ikke burde. Stolte aldri på ham, og regner med han var utro. Så hvis His mann minner om ham så forstår jeg utmerket at hun er forbannet,- fordi hun er redd og bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 0954 da, du trenger da virkelig ikke gjenta deg til det kjedsommelige heller. Det at du nægger og nægger om det samme igjen og igjen gjør ikke det du sier mer riktig serru.

 

Sånn, gå og vask dørmatta di nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særlig når hun ringer og han ikke svarer. Folk synes det er drøyt at hun ringer og sender melding flere ganger. Men hva skal hun gjøre da, når han ikke svarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke svare når partneren ringer, er faen meg toppen av respektløshet. Synes det er rart ikke flere reagerer på dette.

 

Tenk om dere hadde sjekka ungen, og oppdaget at denne hadde 40 i feber og var likbleik. Så hadde dere ringt mannen, og han ikke hadde tatt telefonen fordi han "ikke vil mases på".

 

Min hadde aldri, ALDRI, latt være å svare igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på pub. Han svarte på den første meldinga, men overså de som kom etter, i følge hi.

 

Uansett, når man vet at partneren venter en hjem til en bestemt tid, og velger å strekke denne tiden, så

 

a) gir man beskjed selv

B) forventer å bli kontaktet, og sjekker mobilen innimellom

 

Herregud, LITT ansvar kan man forvente av voksne mennesker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

 

Lurer litt på hva som hendte når han kom hjem da... Kanskje han måtte (eller valgte å) sove på sofaen i natt..? Rakk han å levere barnet i barnehagen (eller hva han skulle, husker ikke helt)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 10:37: Men hvis HI bomber han med telefoner og meldinger, så kan det rett og slett være han ble drittlei maset hennes? Dessuten så var han jo hjemme under en time etter avtalt. Klart han skulle gitt beskjed så fort han skjønte at han ikke rakk tilbake til kl 23, men jeg føler på meg at det ligger mer bak historien enn det HI har fortalt oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han hadde det så hyggelig at tida bare gikk fra han... Man sitter ikke å ser på klokka eller mobilen hele tiden når man er ute slik (sånne folk er ikke jeg ute med ihvertfall), så flyr tida, klokka 23.30 finner han ut at: oi, kanskje jeg burde komme meg hjem, hiver seg i en taxi, finner mobilen, ser 5 ubesvarte og 8 meldinger og tenker at nå er det for sent å ringe kona, hun sover sikkert søtt i senga si...?

 

Trenger ikke være så farlig da, shit happens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller du det da, 11:02?

 

Hun har prøvd å ringe, og han svarer ikke. Hun sender en melding, og han svarer ikke. Når han da sjekker telefonen sin VET han at hun prøver å få tak i han, men HI skriver selv:

 

[Har ringt flere ganger etter det, men han svarer ikke. Også sendt flere SMS uten å få svar.]

 

Du syns ikke dette kvalifiseres som mas? Bit deg merke i at dette har hun da gjort på 38 minutter, er da hun skrev innlegget her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo virke som han ikke har sjekket telefonen da. Det kan jo uansett hun ikke vite. Når hun ringer og ikke får svar, så er det vel den naturligste ting av verden å prøve igjen litt senere?

 

Hvis han HAR sjekket telefonen, ser at hun har ringt flere ganger og sendt meldinger, og han FORTSATT ikke gir beskjed, så er han pill råtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...