Gå til innhold

Nå begynner jeg å bli seriøst FORBANNA!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke bry deg om de stusslige damene her inne, HI- som dessverre er så alt for vant med at mannen er ute med "gutta" når det måtte falle dem inn ;-) De er så innkjørte i den "rutinen" at de vet ikke bedre.. Men når sant skal sies, så kom han jo hjem- og det er ikke verst bare det, hihi.. Håper for nattefredens skyld at det ikke ble alt for mye drama før leggetid! :)

 

God natt, og sov søtt HI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på, er at han ikke tar telefonen når du ringer. Utrolig provoserende! "Jeg ser du vil snakke med meg, men jeg velger å ignorere deg".

Hva om det var noe viktig, at barna eller hi hadde skadet seg? Hva om hi hadde hørt om noe vold eller bilulykke som var skjedd i nærheten, og var veldig redd?

 

Nei her i huset er vi ikke så barnslige at vi demonstrerer vår frihet ved å ignorere den andre. EN GANG lot jeg være å ta telefonen da jeg var ute og mannen min prøvde å få tak i meg. Gjør det aldri igjen, for å si det sånn.

Syntes han maste og kunne la meg være i fred. Det han ringte for, var å si at han nettopp hadde fått beskjed om at moren hans hadde dødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys. Han er ikke en unge og det er ingenting han skal rekke. Hadde det vært noe han skulle rekke, eller HI skulle rekke så hadde det vært en annen sak, men å være en halvtime forsein fordi du koser deg med vennene er ikke å være for sein.

 

Hvorfor lager hun egentig avtale om innetid for sin voksne mann når det ikke er viktig at han er inne til klokken 23? FORDI HUN VIL KONTROLLERE HAN. Hun liker ikke at han er ute i det hele tatt og skulle helst sett at han ikke dro til kompisen.

 

Han var ikke så mye som en time forsinket engang. Rart om man ikke skal kunne ha åpning for det i et forhold når en er ute med venner og tross alt kommer hjem i normal tid selv om en er 50 minutter for sein.

 

Det er et forhold ikke en foretningsavtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte han love å være hjemme til elleve? Hvorfor kan du ikke gi mannen din spillerom? Han var under 51 minutter "for sen" da. Kan ikke voksne folk få være ute så lenge de vil så lenge de ikke må rekke noe annet enn at du vil ha full kontroll på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI

 

Jeg skjønner ikke alle her som gir de kommentarer de gjør. Jo han er en voksen mann som bestemmer over seg selv osv... Men man kan jo HOLDE AVTALER slik som voksne mennesker bør gjøre. Kjipt av mannen å ikke informere at han kommer senere.... for han kunne jo sendt en sms... Har det gøy, blir en time lengere... (eller lignende)

 

Jeg bodde lenge sammen med en mann som var slik at han aldri holdt avtalene.. Jo han er voksen, men jo flere brudte avtaler jo lavere blir terskelen for å mase, og når man maser jo lengre tyner mannen det osv. Det toppet seg da jeg fortalte at fødsel var igang.. kom kom... og jada, han skulle komme... han rakk aldri fødselen... og jeg forlot mannen.

 

Skjønner at hi maser... om det ikke er første gang.. og spes. når man har flere litt viktige avtaler som det kan gå ut over når man ikke holder det man har lovet osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn man gjør til foreldrene til ungene din egen unge leker med? Ringer og spør hvor sent de får være ute ...Herregud om min mann hadde vært sånn ville jeg sett på han som psykopat og det ville dere her inne definert han som også.

 

Tenk om han ringte til typen til min venninne og spurte om hvor lenge hun "fikk være ute". De ville ledd av han og syntes han var en raring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner kjempegodt frustrasjonen din HI. Er nok mange damer her som bare må godta at mannen er mye ute og kona ikke har så mye ho skulle sagt. Har man laget en avtale så holder man den. Skjer det forandringer så ringer man og gir beskjed om dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lutt å anta at vi er sammen med drittsekker bare fordi vi mener det er en menneskerett å få være fri når man er voksen. Innetider som voksen når man er ute med kompiser en gang iblant er ikke normalt!!

 

Hun var her inne å ropte og klager 38 minutter etter hun mente han skulle vært hjemme. Da hadde hun allerede sms'et han og ringt flere ganger. Det er faan meg drøyt.

 

Minner meg om barndommen da jeg fikk husarrest om jeg var 10 minutter for sein til innetiden min om kvelden. Jeg hadde fader meg ikke skjønt noe om mannen min skulle holdt på sånn om jeg var ute en tur med ei venninne.

 

Å holde på som dette er respektløst ovenfor andre mennesker og jeg kan skjønne hvorfor mange er utro og/eller forlater sin partner om det er sånn som dette de må leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme som HI. Avtalte han skulle komme heim til 12:00 fordi jeg skulle på jobb 06:00. Han skal i barnehagen med barnet. Ringte ikkje slik som HI gjør men fikk telefon fra barnehagen at barnet ikkje var på det sammtale møtet om tilrettelegging for skuleåret. Det var folk fra PPT som skulle snakke med barnet og foreldre.

 

SÅ dokke som synest HI straffer mannen. Kva skal jeg si da som lot min mann gjøre som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du 0900 aner da ingenting om forhistorien til dette paret? Kanskje hun har en veldig god grunn til at mannen skal være hjemme når han har sagt han skal! Jeg har ikke antatt at noen her er drittsekker, men jeg mener at når man er voksen og er gift og har barn så er man ikke lenger fri og kan gjøre akkurat som man vil. Da har man ansvar og flyr ikke rundt ute til klokka er langt på natt når det ikke er ok for alle parter. Syns synd på alle dere som lever i et forhold der alle er fri og kan få gjøre akkurat som dere vil hele tiden. Dere må mangle en viss følelse av tilhørighet til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wath? Er det sant?

Trodde dette måtte være kødd.

Hadde jeg oppført meg slik hadde mannen min sparka meg bar og hadde han oppført seg slik mot meg hadde jeg sparka han foran!

Du sier at han IKKE får lov tid å være sen,,,,også sier han at ok, jeg er hjemme til kl 23.

Men så sier du at han må holde det han lover, greit nok, men det er fortsatt du som holder en lenke rundt halsen hans ved å si at han IKKE får lov til å bli sen.

Stakkars mann!

Og særiøst du ble FORBANNA?

Sånne damer som deg er det siste alle menn jeg kjenner ønsker å komme seg borti.

Mohfaaaasa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, skulle jeg vært utro hver gang jeg måtte forholde meg til avtaler med mannen, avtaler vi gjør for at familielivet skal gå mest mulig på skinner, da hadde jeg ikke fått gjort annet enn å pule rundt.

 

Friheten min oppga jeg i det øyeblikket vi bestemte oss for å få barn.

 

Jammen syns jeg det er supert å være ute med venner. Men skulle jeg gjort dette hver gang lysten tok meg, og blitt ute så lenge jeg ville fordi 'jeg har det jo så gøy", da hadde mannen min valgt å bli alenefar tror jeg.

 

Nei, her gjør vi avtaler og stiller forventninger til hverandre, så begge vet hva de har å forholde seg til neste dag. Merkelig nok er vi sammen enda, og ingen av oss er utro fordi vi ikke kan leve som single barnløse lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en helt annen sak!

Du kan da vel ikke bestemme over mannen din!

Basta,basta,basta!

MEN han er selv ansvarlig for sine handlinger og klarer han ikke å holde slike viktige avtaler fordi han har vært på fylla, ja da er det grunn til forbannelse. Tross alt fordi det går utover andre.

Men så lenge han følge avtaler så må mannen og kvinnen få bestemme selv når og hvor og hvor lenge de vil være ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette innlegget handlet om at mannen ikke var hjemme det tidspunktet.

Handlet ikke om en avtale han ikke holdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der antar du igjen 09:06. Synes synd på alle dere sier du.

 

Når man først drar ut med venner så er det helt sinnsykt å reagere med alle segl 38 minutter etter 23 fordi man sa man skulle være hjemme til da. Det er ikke snakk om å ha fri, men man er da ve sin egen person selv om man er i et forhold?! Grunnen HI la fram var at han skulle levere barn på skolen og derfor måtte være hjemme til 23, noe annet var for sent.

Hvem er hun til å bestemme det da?

 

Han var ikke en time "for sein" engang!! Det er ikke å fly ute til seint på natt. Om min mann hadde holdt på sånn hadde dere her inne definert han som en psykopat og bedt meg hive han på dør - for sånn oppfører man seg ikke. Om jeg er ute og koser meg med venninner så er jeg ute akkurat så lenge jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ringer også meg hvis jeg har avtalt å komme hjem til et bestemt klokkeslett, og det går en halvtime uten at jeg er hjemme. Som regel fordi han er bekymret.

 

Jeg får kvitte meg med psykopaten. I det minste finne noen flere å pule på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:11

 

Det innlegget var bare stupid. Du viser jo hvor tett tankene dine når.

 

Det er jo ikke snakk om hver gang lysten tar deg, men npr du først er ute med ei venninne så er det jo helt bak mål å reagere på denne måten om du ikke kom hjem klokken 23 men under 50 minutter senere??!!

 

Og om mannen din hadde oppført seg sånn de gangene du tilbragte tid med ei venninne så hadde du blitt rimelig lei til slutt og det samme hadde mannen din.

 

Når noen blir kontrollert hele tiden i forhold så tar forholdet slutt til slutt. Enkelt og greit. Vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen avtaler er viktigere enn andre. Å dra på et ppt møte med ungen til ei viss tid på morgenen er noe helt annet enn å ikke være hjemme til nøyaktig 23 på kvelden bare fordi du må fordi dama di sier det. Skjønner du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne tråden dreier seg jo ikke om at HI var bekymret. Hun var forbannet. To forskjellige ting igjen. Hvordan ville du reagert om mannen din ringte og var forbannet fordi du var noen minutter etter den tiden du sa du skulle være hjemme? FORBANNA liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke hun som "bestemmer" at han skal være hjemme til 23. Hun BER ham om å ikke bli sen, og han LOVER å være hjemme før 23.

 

Det er noe helt annet.

 

Og det man lover, det bør man holde. Hvis det kommer noe imellom, kan man gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:12

 

DU ER FLIK OG BEDØMME AV EIT INNLEGG JEG LA UT.

 

FYLLA ? 12:00 KJENNER DU MIN MANN ? BESTEMME KOR ER DET HENNE ?

 

Koreleis annen sak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...