Gå til innhold

hva er det teiteste du har lest på Facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det som toppet seg for meg var en bekjent som la ut bilde av datteren som hadde operert bort mandlene. Hun lå enda svimeslått i senga og hadde ikke våknet skikkelig av narkosen enda, denne jenta er sånn type 11 år... Etterfulgt av flere bilder og statuser:

 

Samt hun poster aaaallltid statuser om hvor syk hun er, hvor vondt hun har osv. I dag har hun hatt flere statuser hvor hun annonserer hvor mye tannverk hun har, og at hun har ikke råd til å gå til tannlegen, tannlegen gir ikke ut regning og at hun må ringe NAV og tigge om penger.. Jeeez....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fæle dere er, kjærringer! :) Er ikke rart det er krig i verden, siden ikke "normale" mennesker kan respektere hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har sett på facebook er:

 

Ei som er tante til to av flere barn i en søskenflokk. Tror ikke hun har mye kontakt med barna, men elsker de sååååååååå masse. Så la hun ut ett bilde av to unger med navnene og hjerte hjerte.... elsker dere masse.... Første komentar av bilde var Dette er: og to navn hvorav det ene navnet ikke var tanteungen hennes, men en av de andre søsknene.. Tydelig flau svarte denne damen.. at: uff uff, ja visst er det det... så bare på smilet jeg... kremt...

 

så tok hun bort navnet til den ungen hun elsket såååå masse men altså ikke kjenner igjen på ett bilde...

 

Ei som er såååå lei alt hele tiden... selv om hun har barn nr.2 med mann nr.2 og nytt hus osv. Statusen hennes for litt siden: Trenger sååårt en forandring!!!! Som om hun ikke alt har nok i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er teit med stadige statusoppdateringer av type "kosemose" ang barn, kjæreste/ mann hver jævla dag snart.

Må vel være mer enn bra nok å si det til dem direkte?

Det forundrer meg også at endel legger ut statuser som jeg ville ansett av privat karakter, stadig endrer "sivilstatusen". singel, det er komplisert, åpent forhold....etc...jaja....dem om det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...