Gå til innhold

hva er det teiteste du har lest på Facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei jeg veit om er venn med ei som kalte dama som ble drept i fotgjengerfelt tjukk i hue. Hun hadde dytta vogna til ungen unna og ble drept av lastebil. Man er sikkert mye rart når man går i et fotgjengerfelt og blir drept, men man ække tjukk i hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som legger ut alle resultatene fra Run Keeper daglig.

Hvem i huleste har interesse å vite hvor fort hun går tur med eller uten følge, og resultatene av oppvarmingen før styrke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på min venneliste som forstuet foten sin. De neste tre dagene kom det ca 23 (husker ikke eksakt) statusoppdateringer, som "au au auuuuu, noen som vil bytte fot med meg, har så vondt"

"sitter på legevakten og venter"

"Hmmmm hvordan skal jeg få sove i natt, noen som har gode råd mot vondt i foten?" osv osv

Samt bilder, mange bilder: "Sånn ser hevelsen ut"

"Litt blå kan man si ja" osv.

 

Det ble så mye at det ble bare dumt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har en dame på profilen som skriver mye rart (hun er ikke helt 100%). Litt vanskelig å skjønne for de som ikke har sett henne, men hun er stygg, og atter stygg. Forferdelig klesstil, gruuuusom sminke og smålubben og kvapsete. Har aldri hatt utseende med seg. I en tråd for noen uker siden skrøt hun over at hun var modell da hun var yngre..! Helt vanvittig. Hun har ellers ehele tiden oppdateringer der hun bare driter seg ut. Blant annet at hun hadde vært på fylla og var fyllesyk 3 uker etter hun fødte et barn! Det var kanskje det verste! Forundrer meg ikke om mange her vet hvem vedkommende er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun påvennelista di, heter hun noe med Sol...?

 

For jeg har hatt akkurat samme opplevelsen med ei jeg kjenner :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste jeg vet er ei som har en datter på rundt året, som aldri, ALDRI har skrevet et eneste ord om dette barnet på facebook. Men det kommer stadig oppdateringer om middager hun har vært på, telefoner hun har kjøpt seg, kjæresten har gjort ditt eller kjæresten er datt, stort sett masse rart om hverdagen, men aldri så mye som et ord om dette lille barnet. Og det synes jeg faktisk er veldig rart. Så rart at jeg begynner å undre om noe har skjedd, at hun ikke har barnet lengre...Og om hun i så fall har ungen, om hun er en god mor. Ja, jeg forstår at folk ikke vil legge ut bilder av barna sine, men å "leve" såpass mye på FB som denne gjør, uten å nevne ungen sin en eneste gang, tyder jo i alle fall på at ungen ikke opptar henne så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hele grunnen til at jeg begynte å "henge" her inne var fordi jeg hadde en venn på facebook som hele tiden linket til tråder her inne, og skrev ting som "alt en skal finne seg i altså" og "hmmmmmm, hørtes kjendt ut!!!". Tror hun mente at flere av trådene handlet om hun selv eller folk hun kjente til. Har (dessverre) slettet profilen sin nå, paranoiaen tok vel overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vennine som fikk en unge som fikk kollikk la til stadighet ut meldinger om hvor lei hun var, at hun skulle levere ungen et sted og rømme landet og meldinger om at "skrikerunge gies bort".

 

det er nok det teiteste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Har ei på FB som er gravid, hun skriver til stadig sånne ting som:

Lillegull i magen har vært urolig i dag! Nå skal jeg rydde litt før jeg går ut og tar en røyk før senga...

 

 

Har også ei som sliter med å få sove om natta, så minimum 5 ganger (gjerne flere ganger) om kvelden/natta skriver hun slike ting som at hun ikke får sove, kjedelig å ligge i senga og ikke sove etc..

Hun maser også mye om at hun er singel og savner noen å holde rundt om natta..

Og dette er KONSTANT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg er venn med på facebook spurte på statusen sin om noen kunne kjøpe røyk til hun, hun var da gravid i ca 7-8 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er attention seekers som skriver ting som "Lei meg... :(" og som selvsagt ikke utdyper når folk kommenterer og lurer på hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig, 22.39! Har en sånn på vennelisten min. Hun skriver til stadighet slike "kryptiske" meldinger. Det irriterer meg grønt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei som i godt og vel 40 dager tror jeg det var la ut om en byll hun hadde i ræva... kalte den for king kong da... og at hun måtte på legevakten med den osv. Kjente at det ble litt for kjipe detaljer for meg egentlig... liker ikke å høre om andres rævkviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som alltid klager over bygdedyret. Alltid er det "idioter som sprer løgner" om henne tydeligvis og folk må feie for sin egen dør og lignende.

 

Jeg mener - du er rimelig rar i utgangspunktet om folk "lyver" om deg konstant. Har aldri opplevd bygdedyret jeg.

 

Hun her er også helt tett i nøtta.

 

Så skulle hun plutselig bytte profil, slette den hun hadde. Fint tenkte jeg. Hun la meg til på den nye men jeg aksepterte ikke. Hun skrev noe slikt som at jeg sletter denne profilen snart - legg meg til på denne ....og navnet da.

 

Dette har hun skrevet på gammelprofilen i ett år nå - er vel mange som ikke har giddet å lagt henne til på den nye da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetsing av andre. Har ei venninne som driver å hetser familien sin på fb. De familiemedlemmene det gjelder var venn med henne på fb før, men kuttet henne ut. Da ble det veldig eksplosivt inne på siden hennes, hun brettet ut den ene "familiehemmeligheten" etter den andre. Ellers så skriver hun mye dritt om alle eksene sine , synest det også er for dumt(har sånn va 2-4 stk i året). Tror hun er heldig som ikke er blitt anmeldt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! (Til 23.31)

 

 

 

 

Ja, sånne "sukk....det er så synd i meg men jeg vil helst ikke snakke om det for da blir jeg kanskje ikke like mystisk lengre" er noen skikkelige turn-offs....hopper glatt over dem (orker ikke lese dem nøye)...

 

Jeg har ei som har barn som er syke annenhver uke, og som tydeligvis føler det er veldig viktig å understreke akkurat hvor syke de er. "Lillemann hoster noe foooorferdelig i dag, jeg må nok være hjemme i morgen også." "Lillemann har 39.5 i feber :(:(:(:(:(:( nå ringer jeg nok legen snart!!!!" "Håper barnevakten ikke får det for tøft med lillemann!" "Stakkar, det er ikke noe morsomt å være så syyyyyk, lillemann hostet til han spydde og er så tett i nesa at han ikke får sove!!!".....urk......altså, misforstå meg rett, jeg har også en lillemann som gjerne får en liten status i sin ære enten han er syk eller ei, men at de barna hennes kan være såååå syke heeeeele tiden og at det må komme to-tre "han er så syyyyyk atdetgårikkeaaaan og vi har vært på leeeegevakten!!!!!" i løpet av en dag flere ganger i måneden, det er bare litt mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som skrev om at det var så ekkelt at naboen som bor under henne har besøk av politi og begravelsesbyrå, og synes at det var så skummelt, og var redd det skulle skje henne noe.

DET synes jeg man bare kan driiiite i å legge ut om i respekt av naboene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...