Gå til innhold

hva er det teiteste du har lest på Facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånn var det før på en sin status:

Hater naaaaaaaaaaav...

Fuck nav, helvete satan!!!!!

 

Eller nummer 2 der inne.

Jobb igjen *sukk*

Jobb, æsj:(

 

Den tredje personen:

=(

Lei meg =(

Helvetes dritt, å du vet GODT hvem du er!

 

(Noe i den duren står det) Å vi andre spør, hvem da??? Nei det kan de ikke svare på, OG ihvertfall ikke pås elveste veggen inne på facebook når det allerede står den meldingend er som alle kan se!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster er mye syk, og det er hun ikke redd for å skrive om....

 

I tillegg får jeg en million sms om hvordan hun har det.

 

Mine venninner som også er venn med henne på fb, spør meg om hun noen gang er på jobb?!

 

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en som måtte dele hvor lykkelig hun var minst tre ganger hver jævla dag. "Jeg elsker deg Olemin. Du er verdens beste kjæreste, venn og far. Elsker barna vi har skapt så uendelig mye! Jeg er verdens lykkeligste! Kan ikke skjønne at jeg fortjener dette.. Har virkelig skutt gullfuglen, jeg". Hun skrev noe slikt som dette, men byttet litt på ord og rekkefølge.

Hva faen er vitsen å oppdatere en ny status som er kliss lik den forrige, anyways?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, liiiten verden!

 

Hun har jo flere gullkorn da, bla klager hun støtt og stadig over skallebank. Noe man i min verden får av å drikke for mye sprit. Men hun bruker det om hodepine generellt. "våkna med skallebank i dag igjen, men må vel prøve meg litt på jobb!". Og samme dama fikk bemerkninger på jobb etter at hun hadde lagt ut i det vide og breie om at hun hadde skrevet noe om mensen og å blø som en gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet at at de som er MEST aktiv på facebook ang et eller flere tema, har det IKKE som de skriver...

 

De som gjør mest med barna, skryter mest av de og er flinkest til og gjøre husarbeid, lage mat fra bunnen, som trener HELE tiden osvosv...De bryr seg katten i barna, de har det skitneste huset man har sett og de trener iallefall ikke mer enn gjennomsnittsnordmannen/-kvinnen.....

 

Den personen som skryter MEST av barn(særlig det ene) og som er flink til selvlaget mat og interiør er vel i barnevern (OG polititets) søkelys mtp barneoppdragelse, og leier, eier ikke hus, og har det IKKE somi en interiørblogg hjemme....Selv om enkeltbilder fra kjøkken/stuebordet kan gi inntrykk av det...

 

De to som trener mest, og spiser sunnest, er de som spiser mest usundt og som kanskej trener ofte, men så absolutt ikke rett..Om de i det hele tatt trener .Fra og gå fra null trening, til trene 5 dager i uka og legge om kostholdet totalt, så skulle man tro etter et år at vekta gikk bittelitt ned....I følge facebook er det så ekstrem livssendring at jeg ville forsvunner fra jordens overflate med den treningsmengden og den maten...Men de er større en sist jeg så de....

 

Så det er det jeg har lært med facebook. SÅ antar de som er overlykkelige over sitt forhold egentlig ikke er det..

 

Selvsagt finnes det unntak som bekrefter reglene, men enn så lenge så er min konklusjon, ( det gjelder kun de mest AKTIVE facebookbrukerne altså) at folk gjør og føler det MOTSATTE av det de skriver:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et ektepar faktisk i 30 åra, som stadig skriver på statusen sin om hvor høyt de elsker hverandre. VELDIG ofte!

JA, vi vet det, og selvfølgelig burde dere elske hverandre siden dere er gift med hverandre. Hva er poenget med å måtte skrive det på statusen sin opptil flere ganger i uka??

Tror nå at de egentlig sliter, for jeg skjønner virkelig ikke poenget lenger.

 

Og så de som skriver :" hvis du har et problem med meg, så kom til MEG og fortell det. Og ikke alle andre. Du vet hvem du er!" Altså - går det ikke an å skrive det på innboksen til vedkommende, eller ta det face to face?? Dustete.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENIG!

 

Sånne "stakkars-meg-please-bry-dere-og-spør-meg-hva-som-er-galt statuser" er så tåpelige..

 

Misliker også sterkt de der ""kopier denne status hvis du..."-statusene.

 

*spy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste har ei venninne på FB, eller egentlig fler av disse "typene", men for en stund siden så døde min samboers gamle bestevenn. De hadde ikke hatt så mye kontakt de siste årene, men dette var jo noe han fikk beskjed om ganske raskt. En dag etter kontakter denne jenta han og forteller det at hun gamle bestevennen er død...bla bla bla. Min samboer skriver tilbake at han selvfølgelig har fått vite dette. Det hun svarer da er: Hvordan døde hun?

 

Den eneste grunnen til at denne venninna kontakta min samboer er fordi hun er nysgjerrig på hva som har skjedd. Hun kjente ikke avdøde i det hele tatt, men allikevel er hun frekk nok til å spørre og til og med å bli medlem av "minnegruppa" til avdøde. Er det fuckings mulig!!

 

Det er noe av det dummeste jeg har opplevd på Fb, men er desverre ikke første gang.

 

Bortsett fra dette så har jeg sinnsykt mange som sutrer.. Jeg klager litt innimellom jeg også, men det er stort sett sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann som alltid skriver og sutrer om feberen, streptokokkene, lungebetennelsen og alle penicilin kurene han tar. Dakkar

 

Ei som legger ut alt for mye om sitt privatliv ( barndommen, barnevern, stefaren, moren og hvor grusomt hun har hatt det, virkelig detaljert) Tenker hun ikke skjønner sitt eget beste og det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i slutten av 30 årene som alltid er syk når han skal på jobb. Han sutrer verre enn værst og til slutt skjønner jo alle at han ikke egentlig er syk, han vil bare ikke på jobb.

 

Når noen kommenterer det klikker han og skal slette dem som venner og s videre, kona hans trår alltid støttende til, en vet at om en skal diskutere med han så kommer alltid kona hans å beskytter han. Hun kan ikke skrive så hun ser jo dritdum ut der hun liksom argumenterer hvorfor andre tar feil og de har rett.

 

Hater sånne par!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar bilder av middag/kveldsmaten sin HVER dag og legger det ut på fb, med en avhandling på ca en halv side.

 

Nesten som om jeg vurderer å stenge personen ute fra veggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som kaller sine tenåringsjenter for smurfene hele tiden!

Nå har smurfene blitt syke, nå har smurfene laget middag, nå har smurfene kommet hjem osv.....

 

Ellers er det teit med bilder av middager og desserter ja!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bekjente som alltid legger ut bilde av det siste de har kjøpt seg eller laget til huset. Type hvordan de har dandert lysene oppå kommoden, hvordan de har pønta juletreet, hvordan de har det i kjøkkenskapene... stønn! Til og med magasinholderne sine, med hvilke blader de har oppi... Og noen har det så utrolig gyselig med ting som krasjer helt, eller helt upersonlig som i et interiørblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååå morsomt å lese.. kjenner meg skikkelig igjen i flere ting her ja... har både klagere, skrytere, lovebirds på vennelista jeg også.. hehehe.. artig artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en som la ut bildet av mandlene sine, betente mandler full av gørr!!!!Han søyt og klaget hvor vondt det var hver eneste dag, gjerne flere ganger daglig, med flere bilder....UGG!!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som stadig legger ut fks. "Nå skal jeg snart finna senga" så går det 2-3 timer så skriver hun "da har jeg funnet senga" eller på morgenen " da er snart på jobb, kose meg med alle de små ungene og så hjem og slappe av" så når hun har lunsj så skriver hun" da er det lunsj, bare 3 timer igjen så er det hjem og slappe av og kose meg med sofaen og tven"

 

Altså det er greit og komme med statuser, dette er bare litt av det, hun skriver masse slike statuser som at først skal hun snart ditten og datten og så går det halt fra 30 min til 2-3 timer så skriver hun det samme som forrige bare at nå gjør hun det hun sa hun skulle gjøre.

 

Det er litt plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flere av disse på vennelisten:-)

 

Hun mystiske: Jippi, gleder meg til mandag! Tidligere spurte mange hva som har skjedd, og de svarte hun via chat. Nå er det ingen som spør mer:-)

 

De bitre: Hvorfor kan vi ikke få leve i fred? Disse synes jeg stort sett litt synd på, de føler at alle er ute etter dem. Siste var at hun kjeftet på ei etterhvert navngitt dame fordi hun hadde sagt at datteren var funksjonshemmet. Og det er hun.

 

De som stadig kjefter på bygdedyret. Det finnes nok, men mitt inntrykk er at de som blir så plaget av det er de som stadig forer det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen...

 

Jeg har ei som linker til omtrent alle artikler i lokalavisa, hver dag...festlig for oss som bor på en annen kant av landet og gir en beng i om kaffeserveringa på eldresenteret nå stenger en time tidligere.

 

Ei annen skriver ca. 15 oppdateringer daglig. Det starter med "god morgen", tett etterfulgt av " nå er det frokost", " klar for jobb", "framme på jobben" osv... HVER DAG! Hvor spennende tror hun livet hennes er?

 

Også har jeg selvfølgelig en hemmelighetsfull en, som stadig teller ned dager til et eller annet, men som aldri sier hva det gjelder. Flotters!

 

Face your problems, don't facebook them.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som skriver følgende i sin status:

 

Tirsdag kl. 12: Tilbake fra treningsstudio

 

Så kommenterer han videre sin egen status med:

onsdag kl. 13: tilbage fra treningsstudio.

fredag kl. 12: tilbage fra treningsstudio.

søndag kl. 15: tilbage fra treningsstudio.

 

... WTF? Jeg har da ingen interesse i å vite dette! Heller ikke hvor mange km folk jogger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har ingen facebook, og det er jeg veldig glad for. Er helt uinteressert i andres liv, og det regner jeg med går begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, mange morsomme historier her ja. Jeg har et par til:

 

Jeg hater sitater og visdomsord, og at alle skal dele og kopiere i vei. Jeg har faktisk blokkert et par pga det. Og så går det en stund, så kommer alle på nytt igjen.... Grrr

 

Og så HATER jeg de som bare MÅ skrive med STORE bokstaver for at man SKAL forstå POENGET. Og UTROPSTEGN!!!!! Blir helt utslitt av det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hva med de som skriver stor bokstav foran i hver bokstav. Umulig Å Lese.

Dessverre må jeg si at jeg er en av disse irriterende lovebirdsa. Og det er ikke fordi vi har det dårlig og prøver å motbevise det. Vet det er klisste og har sagt til kjæresten at det antagelig irriterer vettet av folk og at vi heller kan ta det på sms, hehe. Er koselig en gang i ny og ne liksom, men er ikke vits i å kringkaste det etter enhver annen melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som stadig legger ut om barnas helse. Hun skriver om diagnosene til barna sine og om når barna skal på sykehuskontroll, kurs etc. Eldste barnet er snart gammel nok til facebook, og jeg tror ikke hun setter så stor pris på alt mamman legger ut om henne på facebook.

 

Dessuten klager denne samme dama om det såkalte bygdedyret. Alltid er det noen som har satt ut rykter basert på hennes statusmeldinger. En gjenganger er: "Det gjør meg ingenting om du prater dritt om meg, men å gå etter mine uskyldige søte små!! Det gjør meg forbanna!" Ofte "vet" hun også hvem dette dyret er uten å nevne det. Men uansett burde hun tatt hintet og sluttet å skrive så mye om diagnosene til barna, det er jo en grunn til at juornaler til alle mennesker i Norge er så sterkt passet på som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...