Gå til innhold

FOR ET FORFERDELIG NETTSTED!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært her siden 2006 og trives kjempe godt. Syns ikke det er så mange frekke her inne, men så leser jeg heller ikke alle innleggene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymforum uten frekke kjerringer hadde vært et sted man kan lufte personlige tanker, som kanskje ikke er noe problem men som man vil lufte litt, uten at noen kaller deg dust, kjerring, nepe, lite intelligent, sosialt tilbakestående osv. Om man er så gretten at man ikke kan svare folk skikkelig så kan man holde seg unna.

Mange sliter med hormoner både under og etter svangerskapet og det skal være lov! Vi voksne damer trenger vel ikke si "hormonelle kjerring" til ei som akkurat har født eller har et tøft svangerskap? Bare meningsløst for meg. Men for all del, ride on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe og trøste for hormonstorm! Selvinnsikten er det visst verre med, for maken til heksejakt på sug lut er det lenge siden jeg har sett. Jeg hører glasshusene single helt hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI da, mye hormoner ute og går i disse svarene!

 

Hadde man slått av anonymfunksjonen hadde nok ikke folk vært så tøffe og krasse, så føler vel ikke at BIM er noe som helst som virkeligheten. Tror ikke alle hadde turt å si alt de skriver her hvis de måtte signere med fullt navn og bilde! Hehe...

 

Ellers synes jeg det er mye bra informasjon på BIM, men mye rart også. Må bare bruke fornuften og overse de som bare er ute etter å lage kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med HI,

det er så utrolig mye dritt her inne.. men det er noen få innlegg som er interessange også :)

Men er sjokkert over hvordan enkelte kan oppføre seg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i snart 5 mnd m voksende mage... hitill har jeg lært at jeg har vært feit før graviditet og nå :S Ikke det at jeg synes det selv før graviditet... men men... og nå er jeg inne stort sett for å se på ukene mine og lese hvor stor fosteret er nå... for jeg ble seriøst drit redd av å lese all abort historier og triste hendelser.. prøvde å spørre en gang hvordan dette med barnebidrag er... Da haglet det med meldinger om at barnebidraget ikke var til meg :S.... noe jeg aldri hadde nevnt... så ja... jeg er helt enig med deg!!!! ikke i alt... men mye av det .... Kjærringer vet du :S helt sprøtt hvordan de råtter seg sammen og tror best om seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...