Gå til innhold

FOR ET FORFERDELIG NETTSTED!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Babyblue... <3

Er du en mann sug lut? Kaller damer for høns? :( Hmmmmm....neinei ikkje bra. Ikke for å være slem men jeg håper du blir kasta ut!

Bare tull med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei skal vi se..hva har hun sagt mon tro.. Du kan ikke lese eller???

 

Blant annet at hovedinnlegger må være et latterlig menneske siden hun svarer på egen tråd....

 

Og nei..jeg syns ikke folk som må gjennomsyre mange innlegg med dritt har lik stemmerett som resten av oss..

 

Sug lut er frekk..og ekkel og svarer sjelden i en konstruktiv tone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. ja jeg har vel det! =)

 

og merker jeg får lett tendenser når det er snakk om Sug lut.. hun går meg på nervene..

 

Beklager at jeg skrev "du kan ikke lese eller"?

 

Men siden du da spør om hva Sug lut har skrevet som er så gale.. Da regner jeg med at du ikke har lest hva hun har skrevet da..

 

For jeg vil tro at de fleste her inne (med folkeskikk) mener at det å skrive at hovedinnlegger er et latterlig menneske fordi hun svarer på egen tråd blir for dumt..

 

Og det at Sug lut er ekkel og frekk er IKKE noe jeg har tenkt å trekke tilbake..det er fakta.. Og da ser jeg det slik... om Sug lut ber oss andre om å finne andre forum med klemz og kos og muss.. så får hun finne seg annet forum om hun ikke tåler å bli hengt ut for all dritten hun skriver..

 

Enkelt og greit! Og som du ser.. er det flere enn meg som er mektig lei av henne... flere ønsker henne VEKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Sug Lut (satan i to'ern) jeg...men ser deg sjelden med nick for tiden forøvrig? uansett godt å vite at det fortsatt er intelligente, oppegående brukere her inne så man faktisk kan diskutere ting på et noe høyere nivå. Hilsen tidligere bruker fra 2006:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskutere ting på et høyere nivå?

 

Nivå som i høyde i cm da eller?

 

Jeg er bare 154 cm og forstår godt at jeg ikke kommer opp på det høydenivået du og Sug lut er på Lett og lekker..njaa..

 

Men samtidig så tenker jeg for at jeg er glad for at jeg slipper det.. vil heller være på et lavere nivå med andre mennesker med folkeskikk..

 

Det Sug lut lirer av seg her inne kvalifiserer ihvertfall ikke for normal folkskikk... kos dere i "høyden" dere...

 

Og grunnen til at Sug lut sjelden er her inne med nick er vel fordi hun (antageligvis) står bak en god del av de andre sure og ekle svarene fra anonyme her inne... Men nå antar jeg bare altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så SUG LUT har ikkje lov og uttale seg her på dib/bim.

 

Dokke som mener detta med og få henne vekk. Frekke er dokke som slenger det ut her. Kva med og gå barnimagen sin vei og si det til dei ? Vist noen har gjort det korfor er ho her enda ?

 

Jeg har lest kommentarer og sier gud kor nærtagande dokke er. Korfor svarer dokke SUG LUT da ? Er det så vansklig og oversjå det nicket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du åpenbart ikke lest sug luts mer reflekterte innlegg da, greit nok..men med mengden drittinnlegg her inne å bedømme er det svært tvilsomt at sug lut kan stå bak brorparten av dem. Og synes forøvrig ikke spesielt mye om din uthenging av nick her nå anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sug Lut har lov til å uttale seg her hun.. om hun viser folkeskikk og ikke bare svarer dritt..men det klarer hun ikke..og da er barnimagenreglene ganske klare.. og moderator har sagt tydelig i fra om at drittslenging i lengden ikke blir tolerert..og at enkelte kan bli kastet ut..

 

Jeg har store planer om å bidra til at Sug Lut blir kastet ut herfra om hun ikke klarer å oppføre seg..

 

VI er ikke frekke.. vi er mennesker som ikke tåler at andre mennesker slenger uhemmet med dritt rundt oss..

 

SLutt å forsvar Sug lut.. vær så snill..

 

Og ja..det er vanskelig å oversjå det nicket..når det forsurer så mange innlegg som det gjør... Og nei..jeg gidder ikke å finne eksempler.. for det kan de som ønsker det lett finne selv.. ENKELT...

 

Du virker litt panisk for at hun skal forsvinne i grunn.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sug lut henger ut mennesker her selv..ved å skrive at de er latterlige ect..og bør tåle å bli hengt ut på samme måte selv eller?

 

Og jeg har vel heller ikke skrevet at Sug lut står bak alle.., eller brorparten..men jeg tror hun står bak en del ja..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe" virker litt panisk for at hun skal forsvinne" faktisk, hehe...håper inderlig ikke noen har levd seg så inn i denne la-la verden at det skal ha noen betydning fra eller til... kom med nicket ditt du anonym så er jeg sikker på at jeg finner en grunn for hvorfor du heller ikke "fortjener" plassen din her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ja=)

 

Nei jeg fortrekker å holde nicket mitt hemmelig..slik at jeg stille spørsmål her inne som ikke blir forsuret av de som må svare dritt...

 

Selv om jeg er utrolig provosert over det Sug lut lirer av seg..så skal jeg innrømme at det ikke var noe særlig å la dette ta over denne tråden.. Også fordi jeg ikke liker å henge ut noen... uansett grunn.. Men nå glapp det litt ja.. hun kan jo terge på seg gråstein..

 

Nei du... det er mulig jeg ikke fortjener noe plass her inne.. men d gjør søttan ikke personer som ikke klarer å oppføre seg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, jau. Det var jo en veldog stor respons på innlegget mitt, men jeg må ærlig innrømme at frøken "Sug Lut"(?! what?) ikke er noen jeg kjenner så godt til, ei heller har jeg tenkt til å la henne påvirke meg en millimeter denne gang. Og det at jeg svarer i egen tråd...? Jaaaa, det er kanskje feil det? Føler, om ikke annet, at jeg lyktes med å få fram de typiske BIM-trollene her inne i hvert fall.

 

-Innleggsstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å erklære at du forlater forumet for godt i halv fire tida, så er du forbausende med og tilstede ennå "-Innleggsstarter"... Når forlater du forumet egentlig, eller var dette bare et skremmeskudd så "alle" her inne skulle tenke seg om og hulke "ikke gåååååå!!!, for så å angre sin usle oppførsel og starte et nytt og bedre liv?

 

Jeg kan forøvrig huske at jeg stadig gjorde det i 8-10 års alderen. I snitt rømte jeg vel et par ganger pr.uke, men kom alltid tilbake når det ble mørkt. Det førte dessverre aldri til at jeg fikk vilja mi, eller at foreldrene mine hulket og løp etter meg, men en mager trøst var det at lillesøstra mi trodde på meg hver gang.

 

Du vet,trusler fungerer kun om man gjennomfører dem ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Interessant tråd og i sær interessant er det å lese at mange av dere som ønsker at dette skal bli et bedre og triveligere nettsted går ikke av veien for å være frekk og ganske så nådeløs mot en person.

 

Det var dette med hykleri og dobbeltmoral, jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...