Gå til innhold

FOR ET FORFERDELIG NETTSTED!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer.

Dere som klager på sug lut bedriver akkurat det samme dere kritiserer henne og andre for; personhets og latterliggjøring.

Dobbeltmoral!

Dere burde rapportere dere selv i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, kom igjen. Rolig!

 

Vi prøver å roe ned stemningen her, og det håper jeg dere alle er med på. Noen synes det er krass stemning her, og andre synes det ikke. Vi er forskjellige.

Det er ingen grunn til å slenge dritt til hverandre.

 

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hele responsen din barnimagen - Elin?

 

Skal vi fortsette å finne oss i at enkelte her inne under anonym skal kaste rundt seg med hets ol. ?

 

Da er det i såfall flere enn Hi som velger å forlate siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, her var det mye hormoner... hehe...

 

Selv synes jeg Sug Lut er litt morsom, hun er rett og slett tørrvittig. Og jo mer dere fyrer dere opp. jo mer lirer hun av seg.

Ikke vær så hårsåre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sussa.

Jeg kontakter brukere direkte på e-post, uten å ta det her på veggen.

Og blir det for grovt, sletter jeg både innlegg og bruker.

 

Så i tråder er jeg for det meste bare aktivt inne og prøver å roe ned.

Send meg gjerne mail om det er brukere eller tråder du synes går over streken:

[email protected]

 

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo mulig Sug lut...

 

Det er også mulig for deg og andre som må skrive lite hyggelige kommentarer og trekke til andre forum.. eller å slutte å skrive uhyggelige innlegg også..

 

Ellers har du jo også skrevet en del bra innlegg og.. leser jeg her.. Hva med å holde deg til det? Å provosere for å provosere er jo bare for unger..slik jeg ser det...

 

Men nå skal jeg ikke jatte mer om dette..flott at barnimagen - Elin så denne tråden og tar tak i problemet vedrørende hets.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett er IKKE Sug Lut.

 

Men jeg SYNES dere som snakker nedlatenede om sug lut er faen ikke noe bedre selv. Meld dere inn selv, dobbel-moral hele gjengen. Hun har lov til å være uenig, som jeg ser er det ikke bare hun som bruker dette såkaldte personangrepene.

 

SE nå innlegget, en som ikke liker "Perverse innlegg, selvskading og mange sånne negative innlegg denne HI ikke liker2 Da tenker jeg mitt, at hun ikke har noe her inne å gjøre, eller på noen forum å gjøre. Vi mennesker er forskjellige, og vi kan ikek unngå å lese alt. Da får vi pakke end pcene våre å holde oss vekke fra alt som heter internett!

 

Skjerp dere da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du seriøs nå 22.16?

 

Er det bra at man kan være ekkel her inne? Foreslår at du skriver under med nick..så vi vet hvem som mener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser innlegget igjen, så var det vel strengt tatt falske innlegg ( de drøyeste ting folk finner på for å få oppmerksomhet), trusler om selvskading, nedlatende kommentarer etc hun reagerte på, og ikke at livet i seg selv / dette forumet byr på vanskelig tematikk innimellom.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som om det er minst et par år siden sist noen klikket på sug lut og forlangte vedkommende fjernet fra DIB. Jeg ler meg fillete og vurderer å hente popcorn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her ine er det innn å ha skrivefeil, så da blir gjort hjordt og hånkle honkle for e sitvasjon innleggstarter har rotet sei opp i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sug luts kommentar "Det er her det er flest hodeløse høns" fikk meg først til å tro dr.yppert var tilbake. Den gang var det liv her ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...