Gå til innhold

FOR ET FORFERDELIG NETTSTED!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet dere, etter å ha forsøkt å henge her inne i 9 måneder nå, med en stadig voksende mage, og til tider mange og overveldende tanker,- så har jeg funnet ut at dette må jo være det VERSTE nettstedet noen sinne! Folk gjør jo ikke annet her enn å lure hverandre med grove og falske innlegg, rakke ned på innleggene som kanskje ER ekte, kaste dritt på alt og alle som ikke er a4, og generelt drite ut både blivende og eksisterende mammaer på en sånn måte at jeg faktisk blir kvalm av det! Perverse sex-innlegg, trusler om selvmord, klandring av andre forumbrukere ifm selvskading, falske innlegg om å skade unger... Nei, jeg vet ikke hva jeg IKKE har lest her inne. ÆSJ!

SÅNN, der var det sagt.

 

I'm out of here, for godt! For en søplete plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har hver sin smak. Du finner sikker et annet forum hvor alle koser og slikker hverandre opp etter ryggen.

Her blir du nok ikke savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, du bare beviser poenget mitt Takk for alle kjærlige ord du....

Hva slikking opp etter ryggen har med allminnelig folkeskikk å gjøre, det skjønner ikke jeg.

 

-innleggsstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du finne et koz og klemz fora ;) hehehe.... Det er jo bare morsomt her inne :) Og en finner det ENESTE stedet en virkelig kan være helt anonym. Jeg liker det, og velger å tolke svar med omhu :) Og jeg har vært her i MANGE år :)

 

Verden er ikke svart/hvit. Den er grå. Og alle lever i den. En finner alt, også her inne. Ta det for det det er, for sånn er faktisk livet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, du må ha klikket deg inn på helt andre innlegg enn det jeg gjør her inne...

 

Jeg synes dette er en side med mye humor og en del sarkasme, deilig "rett fra levra" prat, befriende fritt fra kozemozenussedill, folk som spør rett ut om ting de lurer på uten å skjemmes, enten det er sex eller hva fremmedord betyr og mange gode, reflekterte og omsorgsfulle svar. Innimellom er det noe tullball og noen som blir fornærmet, men det er jo en veldig liten del av alle de trådene som ligger her. Om man bruker aldri så lite nettvett når man navigerer her inne, og når man velger hva man leser, så er dette et forfriskende, underholdende og nyttig nettsted.

 

Ditt siste bidrag til dette stedet er vel heller ikke egnet til å gjøre dette til det trivelige stedet du etterlyser, der du skjærer alle forumbrukerne over en kam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Babyblue... <3

Jeg er enig med deg i mye av det du sier..syns mange her kunne holdt seg på KRANGLE SIDEN, fjern denne siden..el.fjern mulighetn til å være anonym;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må finnes en forskjell mellom et koz og klemz fora.. og et fora som er slik som her...

 

Og nei.. livet er IKKE slik som her inne på bim! Absolutt ikke..hadde verden og samfunnet vært bygd opp rundt bimprinsipper hadde flere valgt å forlate denne verden tror jeg..

 

Dårlig argument 15.49..

 

Jeg er tildels enig med trådstarter.. Og har flere ganger vurdert å la dette forumet være.. Men sååå er det en del hyggelige og søte mennesker her inne også..som har folkeskikk og en hyggelig tone..

 

Ja...man må desverre ta dette nedstedet for hva det er.. men d betyr ikke at man trenger å like d så godt.. Heldigvis har moderatorene og bim begynte å tenke litt endring...så får vi se hva som skjer!

 

Jeg forstår deg godt trådstarter.. og syns det er leit at du, en av noen med folkeskikk her inne drar:( tap for alle oss som prøver å gjøre bim til et godt sted å være..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du oppfattet 15.45s innlegg som fornærmende, så skjønner jeg at du ikke trives her inne.

 

Rart at du har vært her i 9 mnd og ikke fått med deg at den vanlige terminologien her er å bruke "HI" som i hovedinnlegger, og ikke "innleggstarter"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for Guds skyld. Kos dere videre dere, det er jo bare kjempefint det! Så klart er det innlegg her som er fine, kommentarer som er gode, og bruk av både humor og ironi som jeg ler godt av. Men: jeg synes oppriktig talt at det er mye smakløst, nedverdigende og utdritende også. Og det var DE innleggene reaksjonen min nå kom på! Ikke ta det personlig da folkens! Og dere er jo ikke nødt til å automatisk rakke ned på meg selv om jeg føler det sånn? Og ja, kanskje dette ble litt krast, og slik sett ikke så veldig pedagogisk korrekt ift hva jeg klager på. Men jeg reagerte bare akutt.

-Innleggsstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også delvis enig. Men husk på at det er noen få som ødelegger.

Og det er sånne kommentarer som "her blir du ikke savnet" jeg mener... Unødvendig å skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og til deg 15:54... Jeg har heller ikke fått med meg at HI står for hovedinnleggstarter. Og dette er mitt andre svangerskap. Om man velger å undertegne med HI, hovedinnleggstarter eller et navn er vel det samme? At du følte du MÅTTE kommentere det, bekrefter jo bare det hun synes i utgangspunktet. At folk generelt ikke er særlig hyggelige her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg må le av kommentaren din 15.58.. Om du oppfatter overskriften hennes til å gjelde alle nettsted/ alle forum.. så burde du kanskje lese selve innlegget og? Hvor hun presiserer at det gjelder DETTE nettstedet..som vi nå skriver på?

 

Gjør du deg dum? Beklager..men jeg må spørre...

 

Responder heller på det som blir skrevet...på budskapet..istedefor åssen en overskrift er formulert..

 

Du vil bli savnet hi! Vi trenger flere som deg her!

 

Og overse de drittkjerringene som svarer deg teit her nå...selv om de understreker det du skriver om.. De er ikke verdt en tanke i verden! Håper de er bedre mødre enn medmennesker i denne "foraverden"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du Sug lut.. Jeg reagerer på ting du skriver her ukentlig.. Er du like sur og heslig i virkeligheten???

 

Jeg, og MANGE med meg syns du er ufordragelig..og det at du ikke bryr deg om det..er helt greit.. Vi syns nå det lell...

 

Når du legger deg i kveld.. så tenker du sikkert; Laaaatterlige damer på bim/dib som ikke forstår at dette er et anonymt forum hvor man kan kaste skit til hverandre i hytt og pine... Og du syns sikkert vi er latterlig som tar oss nær av ting..at vi skal finnes oss et plysjforum osv..,

 

Du framstår som ei kald kjerring.. Jeg syns synd i deg..virkelig.. Er du sånn i virkeligheten kan du søren ikke ha mange venner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert Sug lut til moderator nå.. Og håper flere gjør det samme.. Dritlei av å lese drittslenging fra henne hver uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:12

 

TOTALT BORTKAST.

 

Om moderator stenger ho ute kommer ho like fort innat. Med nytt nick, falsk navn og falsk email. Ingen problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det føles SLETT IKKE bortkastet 16.21..

 

For det første er det noe som heter IP adresse..

 

Og for det andre.. om bim ikke klarer å spore ip.. så betyr d ekstra arbeid for Sug lut.. og jeg har likevel fått understreket hvilken kald og ufordragelig person hun fremstår som her inne..

 

Og jeg melder alle ufordragelige mennesker her inne til moderator..så om hun fortsetter under annet nick..jaja..så være.. da får jeg melde det nye nicket og da!

 

INGEN PROBLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...