Gå til innhold

Bli spådd gratis,velkommen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er født 25.01.1983, kan du se barn i min nærmeste fremtid?

Mvh

Lene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..

Da er jeg tilbake igjen,har vært syk å derfor ikke vært på i det siste.. Men j kan gjerne spå noen ikveld.. Skriv ned et spørsmål,og din dato..Ikke gi meg mer innfo..

Ha en super aften ,alle sammen..

Skrevet

Flott, jeg forsøker igjen da!

Snart gravid? :) 250388

Ønsker deg en fin kveld :)

Skrevet

250583

Har jeg blitt gravid? Evt blir jeg det nå? Denne mnden?

Skrevet

anonym 18.27 :

Jeg kan desverre ikke se at du blir gravid dette året.

Du fikk disse korta :

Tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse.

Kortet kan være en advarsel om problemer med kontroll, eiertrang og sjalusi, og at noen vil ha viljen sin. Kanskje motsetter du deg forandring selv om den er nødvendig. En overhengende fare for griskhet og gjerrighet er tilstede, eller det er kun økonomiske hensyn som tas. Det er viktig å se på hvem som eier hvem. Er det du som kontrollerer eiendelene, eller omvendt? Bruk talentene, ikke rug på dem. Du må gi noe for å få noe. Den som intet våger, intet vinner

Dette er et ekstremt subjektiv kort, som er rettet mot den indre opplevelsesverdenen. Kortet viser til at lykken ikke er betinget av materiell velstand og framgang. Det kan være tid for indre ettertanke og betraktninger.

Kortet kan være en advarsel om at man bør beskytte seg selv, og ikke utsette seg for flere ubehagelige situasjoner enn nødvendig. Kanskje kan terapi være løsningen.

Ellers handler kortet ofte om fantasiens og fiksjonens verden. Det kan være for eksempel bøker og skuespill, filmer og bilder, eller en forkjærlighet for hekseri og magi

Lykke til

Skrevet

anonym 19.17

Jeg ser at du vil bli gravid før 2-3 mnd.. Ser også at du ska ferie noe stort snart,,

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området.

Men prøv å stresse ned/sette ned tempo .. betyr undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar.

Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter

står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

Lykke til videre.,

Skrevet

Jeg lurer på hvordan fremtiden blir helt genrelt? Ny kjæreste, jobb, flere barn?

22.06.91

Skrevet

Blir jeg noengang rik? Og når? Evnt. når "løsner" de økonomiske bekymringene?

24.03.80

Skrevet

Hei!

Jeg ville blitt veldig glad om du tok deg tid til å se på meg... Hva sier kortene om fremtida mi? Hva har jeg i vente? :)

08.07.1983

Klem

Skrevet

Bare koslig ;) Bare å spørre igjen ;)

Ha en fin kveld videre.

Skrevet

Hei :)

Ting er litt tungt her om dagen.. kan du fortelle litt om hvordan fremtida mi blir? Får jeg og barna mine leid eller kjøpt et annet sted å bo snart? Er jeg gravid?

F. 18.11.75

Takk på forhånd, og ha en fin kveld :)

Skrevet

Hvordan vil det gå med økonomien og ekteskapet? 200974

Skrevet

24.07.84

Får jeg den jobben jeg har lyst på?

Hvordan ser nærmeste fremtid ut økonomisk?

Tenker samboeren ofte på å gå fra meg?

Skrevet

kun et spørsmål pr person,slik at alle får muligheten til å bli spådd.

Ha en fin kveld ,)

Skrevet

Sitter her og er usikker på om tr kommer på besøk:)

Ser du om jeg blir gravid og fullfører et svangerskap?

Håper du har tid til å se på meg :)

150576

Klem

Skrevet

Hei rosene. Jeg skrev her dagen etter du skrev tråden tror jeg, men jeg har ikke fått noe svar selv om mange etter meg har fått, så håper du får tid til meg også=)

Her er det jeg skrev:

04.11.84.

Jeg lurer veldig på jobbsituasjonen de neste månedene...

Flere barn? Evt. når, og kjønn=)

Håper du får tid til meg også=)

Om du bare får tid til ett spørsmål, er jobb det viktiste.

Skrevet

Ser nå at jeg skrev samme dag som du startet tråden. Håper virkelig du får tid til meg også=)

22.46 (04.11.84)

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Ny kjæreste snart?

030274

Skrevet

Oki.. Prøver igjen ;)

Finner jeg et annet sted å bo snart, kjøpe eller leie?

F. 18.11.75

Skrevet

18.11.75

Jeg ser at du vil ha ditt eget hjem,om ca 1 år og 3 mnd.Det kan se ut som at du får uventet hjelp av et familie medlem.. Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...