rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #51 Skrevet 1. august 2011 Får opp tallet 4.Det kan bety den 4 i mnd ,eller at du vil bruke 4 timer på fødselen..Jeg får opp epidural,du vil få en fin føsel.Du vil få en flott gave ,barsel gave.Det er nok et pledd,teppe som en nær deg gir deg..
rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #52 Skrevet 1. august 2011 Hei Anne,jeg jobber bedre hvis jeg hadde din termin dato.Men vi prøver lell Jeg får opp gode vibber her.Du vil føle deg helt fin.,Men du vil nok få litt vondt i bekken/ryggen de 2 siste mnd før fødsel.Men ellers alt i orden. K kommer opp som navn,har dere diskutert et navn som begynner på K/C ..Det er fint navn får jeg opp...Noen vil bli glad hvis dere kaller ungen for noe på C/K får jeg opp. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #53 Skrevet 1. august 2011 09.10.1988 Føder jeg før eller etter termin 06/08? Går det like fort og bra som sist? Rekker barnevakten frem før jeg må på syehuset? Er det gutt eller jente? På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #54 Skrevet 1. august 2011 24.07.88 Jeanette. Har moren min Psykiske problemer? Og Hvilket kjønn vil jeg få neste svangerskap?
rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #55 Skrevet 1. august 2011 22.12.89 Heisann.. Jeg ser at du blir gravid innen 5 mnd..Du vil bli en super mamma..Masse kjærlighet her.Her renner det over av kjærlighet,det betyr at du har masse fin kjærlighet å gi til dette barnet.. Lykke til videre.
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #56 Skrevet 2. august 2011 Heiann.. Jeg føler gravidtet på deg innen nov-des-jan .... Kortet står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager.Det betyr at du ska i bryllup/festligheter innen 8-9-10 mnd Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser. Du får en fin gave,ganske så snart..Og det er at du blir gravid Kos deg...
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #57 Skrevet 2. august 2011 Heisann.. Jeg føler at du vil få en rask og fin fødsel. Det blir en vakker fødsel.Du vil få en veldig flink jordmor.Jeg får opp epidural.Jeg vil råde deg til å prøve å føde i vann basseng..Prøv fødsel i vann.det linderer en del av smertene og vil bli en fin opplevelse.. Lykke til...
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #58 Skrevet 2. august 2011 Kreps : Jeg føler gutt på deg..Han vil veie ca 3200-3450 ..Lykke til...
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #59 Skrevet 2. august 2011 Hei Cathrine,og takk for tilbake mld.. Denne fødslen vil gå kjempe greit.Du vil føde på under 4 timer.Det blir en rask og fin fødsel. Prøv gjerne akupunktur ... Jeg ser fremdels en gutt som vil komme snart... Klemmer tilbake
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #60 Skrevet 2. august 2011 Hei! ¨ Er jeg fortsatt sammen med samboeren om 1år? 121087.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #61 Skrevet 2. august 2011 takk for svar epidural blir det nok ikke, fødte uten sist og har planer om det denne gangen også. Ang å føde i vann skulle jeg gjerne gjort det, men på sykehuset her har de kun vanlig badekar. Prøvde det sist og syns det ble så trangt og ekkelt. Men mulig jeg gir det et nytt forsøk om det er tid 09.10.1988
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #62 Skrevet 2. august 2011 Tusen takk Rosene:) Har vært på 2 3d ul med 2 forskjellige erfarene leger, så er nok en jente, mulig det er gutten min du ser på 12 mnd:) Har og gutt og jente i tenårene fra før. Ser du noe om jeg går over termin? Fått 15 oktober. Masse klemmer fra 21.06.76 igjen lenger oppe (cathrine) Tusen takk igjen for du tok deg tid:) Masse klemmer.
HappyNettan Skrevet 2. august 2011 #65 Skrevet 2. august 2011 Er gravid i uke 18. Blir det tvillinger? Og hvilket(t) kjønn? TAKK!! 140677
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #67 Skrevet 2. august 2011 Heisann.. Jeg føler at jeg har sett på deg før.. Hva er hans sin dato?? Lettere å få opp svar,hvis jeg har den å jobbe med.. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #68 Skrevet 2. august 2011 Finner jeg en mann jeg kommer til å dele livet med? er det lenge til? 271084 TAKK!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #69 Skrevet 2. august 2011 Jeg lurer på om jeg er gravid? Eller når det eventuelt skjer? L 211292
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #70 Skrevet 2. august 2011 201191 Er så bekymret for fødselen og fremtiden til meg og babyen, får du noe opp på meg?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #71 Skrevet 2. august 2011 Tusen takk:-) Dette var interessant lesning, for det stemte utrolig bra! Jeg er inne i en fase der jeg endelig har tatt avgjørelse om bytte av yrkesvalg her i livet som mest sannsynlig kommer til å gjøre at jeg synker i inntekt og får en mer ustabil hverdag på det økonomiske plan. dette er risikabelt med 4 mindreårige barn og en mann med tidsbegrenset jobb. Saken er at jeg ikke klarer å gå på akkord med meg selv i den jobben jeg har nå, og må vekk fra den selv om det kommer til å føre til en usikker fremtid. Det er også utrolig hvor bra du treffer meg i forhold til resten du skriver også! Hilsen 05 12 1977
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #72 Skrevet 2. august 2011 20.11.91 Når har du termin?? Jeg føler at ting vil gå veldig bra for deg,så jeg tror ikke du ska beskymre deg.Men legg med termin dato,så ska jeg ta en titt..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #73 Skrevet 2. august 2011 Hei! Jeg er født 12.10.71 og mitt spørsmål er om jeg får flere barn?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #74 Skrevet 2. august 2011 Hei Rosene, hvem var denne til: Sv: Bli spådd gratis,velkommen.. NYTT 02:06 2.08.2011 Heiann.. Jeg føler gravidtet på deg innen nov-des-jan .... Kortet står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager.Det betyr at du ska i bryllup/festligheter innen 8-9-10 mnd Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser. Du får en fin gave,ganske så snart..Og det er at du blir gravid Kos deg... rosene
rosene Skrevet 2. august 2011 Forfatter #75 Skrevet 2. august 2011 Den var til 22.12.89 tror jeg.. Dumt ikke svaret kommer rett,men typisk bim da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå