rosene Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Heisann. Ønsker du å bli spådd?? Skriv ned et spørsmål,legg med din fødselsdato,så ska jeg prøve å ta deg så fort jeg kan.. Noen har en lettere energi,/lettre å lese osv,jeg tar de 10 som jeg føler "snakker til meg" Du finner meg inne på spå/horoskop siden.. Ha en flott kveld..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Fant deg ikke der inne jeg, så spør her:) Blir det et barn til ? I tilfelle når og kjønn? 291266, Marit. Tusen takk om du gidder:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Hei! Visste ikke om jeg skulle skrive det her eller gå inn på spå-siden, men prøver her Jeg lurer på hvordan fremtiden ser ut i forhold til familielivet. Kommer faren til de 3 barna mine noen gang til å komme hjem og bli en del av hverdagen deres igjen? 020879
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Hei, født 18.09.1983. Lurer på om jeg blir sammen med mannen som jeg er forelsket i nå? Og om han kommer til å treffe meg innen de nærmeste 2-3 ukene? Blir takknemlig for svar.
rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2011 291266 Jeg kan ikke se flere barn på deg.Men føle at du vil kanskje hjelpe en gutt.Det kan være at du blir avlastings hjem en gang i mnd eller noe sånt.Ser at du tar vare på et barn som ikke er ditt.. Du vil gjøre en god jobb her.. er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet. Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst Ser ut som at du ska i bryllyp/fam fest/ja glade folk og festligheter...Det er også en del nye begynnelser her på deg, kan se som du ska ut å reise ,flytte/kjølpe bolig..Mye nytt her ja.. Lykke til,,
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 110890 Jeg lurer på om helsen til min mann vil stoppe opp, eller om det vil forverre seg?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #10 Skrevet 1. august 2011 22.12.89 Når blir jeg gravid? Og hvilket kjønn? Håper du kan spå meg :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #11 Skrevet 1. august 2011 291098 Føder jeg til termin denne gangen?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 Fant deg ikke jeg heller;) Prøver meg her )) 260281 Ser du noe fødsel??? På forhånd tusen takk
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 Får jeg gutt eller jente, venter nå i september??? Kreps 05.07.87
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #14 Skrevet 1. august 2011 Hei:) tar det lang tid før vi blir gravide denne gangen? 10.11.85, Helene
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #15 Skrevet 1. august 2011 200691 Hva ser du om meg, og hvordan ser min jobbsituasjon ut?:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #16 Skrevet 1. august 2011 Hvordan går det med meg og samboeren min? Holder vi sammen? 06.02.73
rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 1. august 2011 13.04.1977 Jeg får opp at du blir gravid innen 8 mnd.. Får opp at du må stresse ned litt,det er for mye stress/mas rundt deg. Husk å ta godt vare på deg selv, spis sunt.spis 4 regelmessige måltider,frukt og grønt.. Husk egen omsorg .. Ellers fikk du disse korta : viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet, Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet. Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon. Kortet kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse. Kortet kan også stå for nært vennskap. På jobben er du produktiv, og har et godt forhold til arbeidskollegene. Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp. står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess. Åtte mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet. På den negative siden kan kortet tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Lite utkomme og liten fremgang kan skyldes for stor oppmerksomhet på mindre viktige ting.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #18 Skrevet 1. august 2011 Ser du noe på meg, uten at jeg skriver noe om hvem jeg er? Jeg vil overbevises om at dette fungerer:)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #19 Skrevet 1. august 2011 Når får vi flyttet fra denne byen? Holder sambo og jeg sammen? meg 15.10.86 han 23.05.85
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #20 Skrevet 1. august 2011 Hei, lurer på når jeg blir gravid og om jeg mister igjen? Har prøvd så lenge nå. 15.07.88
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #21 Skrevet 1. august 2011 Hei 020677 Når kommer vi i gang med prøverørsforsøk? Lykkes vi? Klem
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #22 Skrevet 1. august 2011 Når kommer babyen? gutt eller jente? vaginal fødsel el keisersnitt? 161288
rosene Skrevet 1. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 1. august 2011 02.06.77 Heisann Jeg ser at dere vil lykkes.. Vil tippe at du blir gravid innen 5-6 mnd..Før det å tror jeg Du er veldig kreativ denne perioden,og det kan hende du starter et nytt prosjekt,ny hobby,starter å male/synge/strikke/pusse opp hus/ny hobby osv... Lykke til. Klem
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #24 Skrevet 1. august 2011 120978 Hei Rosene, Jeg egentlig et par spørsmål, men du trenger ikke svare på begge to. Jeg lurer på om samboer fris snart og om vi får flere barn. Samtidig lurer jeg på om du kan se noe bedring når det gjelder jobbsituasjonen til min kjære (14.06.77) Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #25 Skrevet 1. august 2011 FRIR snart skulle det selvfølgelig stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå