Gå til innhold

Bli spådd gratis,velkommen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

260389

 

Hvilket kjønn er det på baby nr. 2 ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet inne på spå/horoskop men prøver her også jeg :)

 

Det jeg lurer mest på er kjærlighet, når skjer det noe på denne fronten?

 

090287

Skrevet

Tusen takk Rosene, du kler navnet ditt :) Hilsen meg og mannen :)

Skrevet

Fant deg ikke på spå-siden jeg heller, så prøver her :)

 

Har igrunnen 2 spørsmål jeg, så skriver begge og ser hva du evt svarer på :)

 

1: Vil økonomien bli bedre etterhvert?

2: Hvordan ser fremtiden ut mellom meg og min samboer?

 

Fødselsdato: 07.01.1986

 

Takk :)

Skrevet

kjærlighet :)

 

 

Maria 080377

Skrevet

Hvorfor blir enkelte valgt ut for spåing, og de andre som har skrevet før dem, ikke besvart? :o

Skrevet

Hallo!

 

Jeg lurer på hvordan fremtiden blir helt genrelt? Kjæreste, jobb, barn?

22.06.91

Skrevet

Hei Rosene:)

Har savnet deg.

Du spådde meg sist en gutt og lett og grei fødsel, det stemte (fikk 14 juli i fjor på ca den dato du sa)

Du spådde meg gravid igjen raskt med gutt, og det stemte med rask graviditet, men det er ei jente som kommer 15 oktober:)

Lurer på om du ser tid jeg kommer til å fde og om det går like greit denne gangen?

Masse klemmer fra cathrine, født 21.06.76.

Skrevet

Får jeg flere barn,evt når?

 

151077

 

På forhånd takk for din tid!

Skrevet

Hvilket kjønn har jeg i magen? Føder jeg før, eller etter termin som er snart?

 

Får min samboer seg jobb snart?

 

Hilsen 251091

Skrevet

Hei:)

Jeg lurer på hvordan dette svangerskapet blir?

mvh Anne 22.12.83

Skrevet

Hei Rosene.

 

Jeg har en vanvittig uro inni meg som kom som et knyttneveslag denne helgen, og jeg har ikke det ringeste anelse om hva årsaken er. Kan du se hva dette er for noe, hva som plager meg slik?

 

05 12 1977

Skrevet

Hei, kan du se når jeg kommer til å føde?dato? og venter jeg jente eller gutt? :) 230982. Tuusen takk hvis du har anledning.

Skrevet

Hei:)

 

Får jeg flere barn?

 

02.05.1975

Skrevet

22.12.89

 

Når blir jeg gravid? Og ser du eventuelt kjønn?

Håper på svar,

Ønsker meg så sårt en liten en

Skrevet

04.11.84.

 

Jeg lurer veldig på jobbsituasjonen de neste månedene...

Flere barn? Evt. når, og kjønn=)

 

Håper du får tid til meg også=)

Skrevet

Kjønn og vil det bli født på termin datoen ?

 

15.10.71

Skrevet

Heisann!

Ser du meg gravid snart? :) 250388

 

På forhånd takk!

Skrevet

Hva er vits i å reklamere for gratis spåing og ikke svare noen?

Skrevet

Blir jeg gravid?

 

280681

 

<3 <3

Skrevet

Er jeg gravid, evnt gutt eller jente?

 

hvor mange barn får jeg og hvilke kjønn?

 

201283

 

takk :)

Skrevet

Lurer jeg på også...

 

var vel ingen andre som "snakket" til henne, eller hva hun nå skrev i hovedinnlegget sitt.....

Skrevet

05.12.1977

 

Heisann..

 

Jeg kan prøvev å gi deg meditasjon,kan lære deg avslappings/puste teknikker osv..

, Det er et kapitell i livet ditt som holder på å stenges,dette kan føles vondt (eller det kan være frykten for at noe ska ta slutt ,)

 

 

indikerer behovet for å gjøre et offer. Du må gi noe for å få noe, og det å gi noe er også en belønning i seg selv.

 

Det skal foretas valg og avgjørelser om hva som er viktig og hva man kan klare seg uten. Det kan se ut til at virkeligheten snus på hodet. Den beste løsningen er ikke alltid den åpenbare. Kanskje vil det til og med lønne seg å gjøre det motsatte av hva man hadde tenkt. Det er viktig å huske på at valget er frivillig, og det lønner seg ikke å være grådig og egoistisk.

 

Sannsynligvis er offeret ditt gamle og begrensede jeg som du må gi slipp på. Du er kanskje inne i en periode hvor du revurderer dine livsverdier og mål. Det kreves mot for å gi avkall på fortiden til fordel for en ukjent framtid.

 

Du må huske på deg selv.Stress ned,ikke funder for mye over ting/ikke beskymre deg for mye.Du må huske å gi kroppen nok hvile,sunn kosthold,turer i skog/fjellet.Sitt ved sjøen å bare la tankene streife ,se på måkene,hør bølgene slå,osv..

 

 

 

Kortet representerer en avslutning på noe. Denne slutten på noe som er svært viktig for deg og vil føre til store forandringer i livet ditt. Siden død og fødsel henger tett sammen, viser kortet også til noe nytt som vil skje.

 

I de fleste tilfeller er det positivt med en overgang til noe nytt. Men kortet kan også representere mistak, skuffelser, ødeleggelse, korrupsjon, ulykkelige adskillelser, tap av venner og mangel på hjelp.

 

Kortet representerer ofte en psykisk død. Stivnede og fastlåste former må fjernes slik at du kan få brukt den frigjorte energien til noe annet.

 

Både avslutninger og begynnelser kan være spennende og skremmende. Dine følelser for emnet avgjør hvor smertefullt det eventuelt vil bli. Selv om du vil føle tristhet og motvilje, kan du også kjenne lettelse og en følelse av fullføring. Døden er nødvendig og uunngåelig, og det er bedre å arbeide med den enn mot den. Følg skjebnen og se hvor den fører deg.

 

står for fred, fred for enhver pris. Det er stille før, under eller etter stormen. En konflikt blir undertrykt, fordi du har stor ulyst mot å bringe uorden i den balanse som hersker. Her befinner du deg i en blindgate. Du benekter og stenger ute følelser, og later som alt er OK. Men barrierer er ikke svaret, vær åpen. Før eller siden må spenningen nødvendigvis håndteres. Sannhet og skjønnhet oppstår fra stridigheter og splittelse.

 

 

Du har en del spenninger/blokkeringer som du må løsne opp..Gi meg besjed om du ønsker meditasjon..

 

Ønsker deg lykke til videre.

 

 

Skrevet

Du vil føde 5 dager før din termin ;) Lykke til..

 

 

Ps,du får snart en tlf som vil gjøre deg meget ovrraska..Innen 2-3 mnd..

 

Lykke til..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...