Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #76 Skrevet 31. juli 2011 Nei, ville aldri hatt ungene mine i band. Det er du som bestemmer, og burde kunne si at nå skal dere inn å gjøre litt husarbeid, og så kan dere gå ut igjen etterpå! Og om han hjelper til går det fortere (gjør jo ikke det da, men da kan du lære han litt husarbeid, og han kjeder seg ikke)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #77 Skrevet 31. juli 2011 nei binder ikke fast barnet mitt, ikke ute, ikke i senga, ikke setter jeg barnet i lekegrind når jeg skal gjøre husarbeid...og når jeg gjør litt hver dag etter barnet er i seng, så slipper jeg å gjøre så mye på dagtid når vi kan være ute
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #78 Skrevet 31. juli 2011 til HI: du skriver i at du sjekket hvert 15 minutt, og kaller dette ofte i neste innlegg. det er jo galskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2011 #79 Skrevet 31. juli 2011 Det er det reneste sludder at et barn som får et tau rundt halsen absolutt vil lage lyd.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #80 Skrevet 1. august 2011 Her virker det jo faktisk som du sier at det er tryggere å la barnet være ute uten gjerde rundt seg når de bor nært veien? Og hva vet du egentlig om hun er hønemor eller ikke? Hun behandler virkelig ikke barnet sitt som en hund bare fordi han går i sele.... Dette er jo for å hindre at han går opp på veien eller går seg bort. Hun setter tryggheten hans først siden han vil være ute hele tiden, og hva er galt med det?? Herregud..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2011 #81 Skrevet 1. august 2011 Dette innlegget var virkelig patetisk! Å gå til angrep på en mor som tydeligvis gjør sitt beste for at barnet skal være trygt, samtidig som han får være ute som han vil, er bare dumt. Og jeg sier som en lenger nede sa, at barnevernet garantert konsentrerer seg om virkelige saker...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2011 #82 Skrevet 2. august 2011 Er ikke ukjent med tanken. Hadde selv en line som jeg bant i buksebaken på en av mine før vi fikk gjerde. MEN det var for å gå på do! ETT KVARTER ALENE?? -trur du er sprø jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #83 Skrevet 3. august 2011 Har aldri bindt fast sønnen min på 3 annet enn i vogna, men vet jeg ble det når jeg var liten. Jeg var ei hyper jente, full av energi og hørte sjelden på mine foreldre. Mener å huske de sa at de hadde meg i løpestreng ute, når de selv var der også. Samme når vi gikk turer. Hvis jeg fikk sjangsen, så løp jeg rett ut i veien uten å tenke, så det var nok derfor Og når jeg var 2-3 år gammel, bandt de løpebåndet fast i håndtaket på vognen til lillesøsteren min og brukte meg til å trekke den. Som sagt, jeg var hyperaktiv, og dette gjorde at jeg fikk brukt litt ekstra energi. Jeg ler litt av det den dag i dag, og jeg skjønner mine foreldre veldig godt. Jeg skjønner deg også, HI.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2011 #84 Skrevet 3. august 2011 Hallemalle her var det mye kritisk lesning av "uptight" møødre! jeg blir provosert! Jeg bor meget trafikert selv, skal jeg vurdere alternativet, påkjørt av bil, eller kvelt av tau, som sikkert ikke er hverken spesielt stramt eller høyt plassert på barnet? Jeg kan ikke slippe ut jenta mi her, har ikke noe uteområde, men jenta mi er ei "avstikker-jente", dvs får hun sjans, løper hun, barn kan ikke stoles på, enkelt uttaler at deres fremmelige barn vet hvor farlig biler er, nyhet til dere, barn er barn, de har ikke vår impulskontroll! Jenta mi nærmer seg 4 år, hun er "bedre" mht stikke av, men før vår første utenlandstur i fjor kjøpte jeg bånd, brukte dette på flyplassen og div. folksomme steder! Bånd er sikkerhet! Forstår deg godt jeg HI! sikker på du sjekker ofte nok om han har det fint,
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #86 Skrevet 7. august 2011 Ja my oh my.. her var det jammen mye umodent skitslenging. Jeg støtter deg HI, og leser og forstår hva du sier i motsetning til alle disse andre som vrir og vender på alt du sier. Hjelpes. Selvom jeg ikke selv binder fast 3-åringen min, så blir dette så forskjellige for hver enkelt ut fra hvordan man bor, tenker, hvordan ungene er,stikker av, traffikert vei osv osv.. Så jeg tenker hvertfall ikke noe vondt om deg, og vet du bare vil det beste for barnet ditt og tror du absolutt har full kontroll.. Jeg blir matt over at noen kan hetse noen så mye, puh..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #87 Skrevet 7. august 2011 Jada, jeg henger de opp i taket og har på dem munnkurv på den måten får jeg sitte inne å taste på nettet selv om det er fint vær ute og så slipper jeg å høre dem når jeg er på spotify!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå