Gå til innhold

Hvilket parti stemmer du i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke alle bare respektere at folk velger forskjellig? Det er jo hele poenget med et demokrati. Ha litt respekt for hverandre.

Jeg stemmer Ap, men blir likevel irritert når de politisk korrekte på død og liv skal insinuere at Frp-velgere er dumme. Det er så barnslig. Ta heller og diskuter saklig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer vell blankt som alle andre år. Jeg stemmer for å la flertallet bestemme. Helt ærlig syntes jeg både politikken og lovene i dette landet er ræva. Men hvis jeg skal stemme på noen så blir det noen som vil lette på alle avgiftene man må betale. Ei fortalte meg at hvis norge skulle bli medlem av eu. så må man betale enda høyere avgifter. Så stemmer for noe som tar bort flere avgifter.

Skrevet

høyre eller frp, har aldri hatt sansen for noen av de andre partiene, vel bortsett fra Sverige sitt pirat parti da ;)

Skrevet

Mens jeg betaler både skatt og avgifter med et stort smil. I denne velferdsstaten får jeg sikkert hundre ganger tilbake det jeg selvl legger i potten.

Det er vel det fine med Norge.

Skrevet

Jeg semmer AP og det har jeg alltid gjort! :)

Skrevet

Mes sannsynlig blir det Venstre tenker jeg, er de som står for de verdiene som jeg er mest enig i :)

På landsbasis kommer det helt ann på hva de forskjellige står for, som jeg er enig i :)

Skrevet

Har alltid stemt FRP men i år er jeg usikker på om jeg skal stemme på de igjen eller på Høyre. Mye av begrunnelsen bunner i innvandringspolitikken, det er en viktig sak og jeg synes de andre partiene er helt på tur på dette området. Utdannelse og eldreomsorg er også blant viktige punkter jeg er enig i.

Stoltenberg har gjort en fantastisk jobb denne uka, men man kan ikke glemme alt annet av politiske standpunkter av den grunn.

Skrevet

FRP for n`te år på rad.

Skrevet

høyre i år. sist frp. tidligere har jeg stemt krf. holder meg stort sett til de borgelige partiene.

Skrevet

blir høyre eller venstre

Skrevet

Kommer fra en venstre familie, men stemmer ikke det her jeg bor nå..For han ene på listen er rett og slett en dust....

Har ikke stemt det alle år..Har vel ikke stemt Ap, så det blir ikke det iår heller..

Skrevet

KRF eller høyre. Må se litt på hvem som stiller først. Har ikke stemt ved kommunevalg her vi bor nå før.

Skrevet

Stemmer Frp som jeg alltid har gjort :)

Skrevet

Som alltid så stemmer jeg Rødt ved kommunevalg. Ved siste stortingsvalg stemte jeg AP fordi jeg støtter regjeringen, men liker ikke så godt SV, så tror jeg gjør det samme ved neste stortingsvalg. Er ingen andre alternativer for regjering enn de rødgrønne for meg, synes de gjør en kjempeflott jobb selv om der er mye som gjenstår :) Men det er partiet Rødt jeg er mest enig med.

Skrevet

jeg stiller til valg for, og stemmer på AP.

fordi vi har et grunnsyn, en holdning til mennesker og et samfunssyn som jeg kan stå for og forsvare.

Skrevet

SV fordi jeg liker politikken.

Skrevet

FRP ere har (ikke overraskende) flest trygdevelgere. Simpelt white trailertrash!!!!!!

Skrevet

sinke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

I år skal jeg for første gang stemme AP, og det er ene og alene fordi at Høyre har ødelagt det jeg har vokst opp med, byen og minnene svever bort i en smørje av dårlige vedtak fattet av flere år med høyre bak rattet. Kandidaten for AP er en fantastisk dyktig og engasjert person. Vedkommende vil kunne utrette mirakler og har stor vekt på kultur, barn og eldre.

Valget om å stemme AP var forøvrig tatt før 22 juli.

Skrevet

I år skal jeg for første gang stemme AP, og det er ene og alene fordi at Høyre har ødelagt det jeg har vokst opp med, byen og minnene svever bort i en smørje av dårlige vedtak fattet av flere år med høyre bak rattet. Kandidaten for AP er en fantastisk dyktig og engasjert person. Vedkommende vil kunne utrette mirakler og har stor vekt på kultur, barn og eldre.

Valget om å stemme AP var forøvrig tatt før 22 juli.

Skrevet

Stemmer selvfølgelig AP, fordi det er dem som har bygd det fantastiske samfunnet som vi lever i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...