Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 og hvorfor? jeg aner ikke hva jeg skal stemme, husker så vidt hva de forskjellige partiene står for og mener. MEN.... jeg gir ikke sympetistemmer til noen, stemmer jeg AP gjør jeg det fordi jeg liker det de står for - stemmer jeg høyre er det ikke fordi jeg er redd for å bli sprengt ellers. Har ditt syn på noen partier endret seg etter helgen, eller vil du la vær å drøfte denne hendelsen når du tar ditt valg om stemme?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Jeg stemmer det jeg alltid har gjordt, og det er IKKE AP
☆☆☆ Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Stemmer arbeiderpartiet, slik som ved hvert eneste valg siden jeg fikk stemmerett i 2001...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #4 Skrevet 26. juli 2011 Jeg stemmer Høyre. Jeg er veldig fornøyd med jobben ordføreren gjør og siden jeg bor i en liten kommune så stemmer jeg mer på selve ordføreren enn på partiet. Han gjør en god jobb for kommunen. Han jobber hardt for flere arbeidsplasser, han er aktiv i ungomsspørsmål, i skole- og barnehagepol. osv. Jeg ønsker at han skal fortsette i jobben sin. Så derfor stemmer jeg Høyre.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Jeg stemmer som jeg alltid har gjort (Venstre), men jeg tipper AP får mange sympatistemmer i år. Rett nok synes jeg Stoltenberg og co har gjort en meget bra jobb i denne vanskelige tiden (jeg har aldri hatt noe særlig sansen for ham, synes han er litt "nisse", men nå har han jammen imponert meg), men for meg er det ideologien som er viktig, ikke hvem jeg har sympati for.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Er medlem i AP, og stemmer følgelig AP. Det har jeg gjort så lenge jeg har hatt stemmerett. Jeg er enig i de verdier og holdninger de står for, og jeg er enige i deres standpunkt på de fleste punkt. Hvorfor er du redd for å bli sprengt om du ikke stemmer høyre, HI? Hvis du tenker på terror fra f.eks islamister, så har ikke det mye med innvandring å gjøre- det har vel heller med hva Norge som nasjon foretar seg andre steder i verden. Vi er jo innblandet i krig vi også. Sier ikke nødvendigvis at et er feil, bare at terror ikke har mye med innvandring å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #8 Skrevet 26. juli 2011 Jeg stemmer på det partiet jeg tror kan gjøre den beste jobben for Hamar, nemlig By- og bygdelista. De har hatt makten de siste årene, og det har gjennomført mer enn ap klarte på de foregående 40.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #9 Skrevet 26. juli 2011 Jeg sier jo at jeg ikke stemmer Høyre fordi jeg er redd for å bli sprengt i filler, Stemmer jeg på de er det jo fordi jeg er enig i det de står for... Grunnen til at jeg brukte uttrykket er bare fordi jeg har hørt mange som tenker å stemme med litt "motsatt-sympati", de tenker at de skal stemme høyre fremfor ap pga de er redd for å bli skutt/terrorisert e.l... Beklager mitt overdrevne uttrykk, hvis det var veldig uklart hva jeg mente med det. Jeg har ikke sagt noe om hverken innvandring eller krig eller noe av rasistisk syn her, har ingenting imot utlendinger...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #15 Skrevet 26. juli 2011 Kan aldri tenke meg at jeg kommer til å stemme annerledes i år enn andre år; dermed blir det AP.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #16 Skrevet 26. juli 2011 Jeg skal følge med i valgkampen, og gjøre meg opp en mening etterhvert. Har tidligere holdt meg til midten, men her er lokale ting å ta hensyn til, så i år vet jeg ikke helt. Det blir IKKE ap.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #19 Skrevet 26. juli 2011 FRP. Mitt syn har ikke endret seg etter helgen. Det som derimot bør endre seg, er valgoppsluttningen. Alle bør finne sitt parti og stemme! Vis at vi ønsker å bruke vårt demokrati.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #20 Skrevet 26. juli 2011 Samme som jeg pleier. Er imponert av Stoltenberg, men stemmer ikke ap av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #21 Skrevet 26. juli 2011 Jeg skal sette meg ned og lese partiprogrammene først. De som står for verdier og har interesser som gagner tettstedet jeg bor på, det er de jeg vil stemme på. Stort sett ender jeg på et parti som ligger midt på eller mer til venstre. Har aldri stemt Høyre eller Frp. Frp kommer nok aldri til å få min stemme. De har en del grunnleggende verdier som jeg ikke står for. Jeg stemmer ikke på noe parti kun for å gi sympatistemmer. Det blir helt feil.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #23 Skrevet 26. juli 2011 Jeg er høyrevelger, men dessverre er ordførerkandidaten i min kommune en idiot, så enten stemmer jeg noe helt annet (ikke AP eller FRP), eller så står jeg over å stemme i år.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2011 #24 Skrevet 26. juli 2011 Jeg er egentlig veldig usikker. har alltid stemt AP men mulig jeg går for Høyre denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå