Gå til innhold

Hvilket parti stemmer du i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer som jeg alltid har gjort, altså AP.

Jeg tror at uavhengig av politisk ståsted er de fleste kjempeimponerte over regjering og kongehus i denne forferdelige tiden. Sjelden jeg kjenner stolthet på vegne av andre, voksne mennesker, men når Kronprinsen, Stoltenberg og Stang talte i Oslo kjente jeg klumpen i halsen. De er ledere av en grunn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I lokalvalget stemmer jeg alltid Ap, også i år... :)

Skrevet

Høyre i lokalvalget, synes det fungerer veldig flott, og vil gjerne at de skal fortsette med makten i kommunen. Vikler mer når det gjelder stortingsvalget, men det blir ikke aktuelt med det første.

Skrevet

Jeg har vært med i arbeiderbevegelsen siden jeg var 15 år og kommer til å stemme AP, i år som ellers.

Skrevet

Ap som jeg har gjort tidligere. Det er det partiet som samsvarer mest med mine grunnleggende verdier. Stemmer ikke for enkeltsaker

Skrevet

jeg har tidligere valgt frp, men i år tror jeg at jeg velger høyre.

Skrevet

AP, som vanlig. og det forundrer meg ikke at det er så mange frp ere som henger ut her inne. Det ha jeg skjønt for lenge siden..

Skrevet

Stemmer AP som jeg har gjort de fleste andre år

Skrevet

Hvis du leser litt nøye er det flere ap ere som henger her inne.

Er selv usikker, men ikke AP eller SV.

Skrevet

De rødgrønne er jeg ferdig med både lokalt og på landsbasis. Høyre har ødelagt byen min. Det får bli frp lokalt, men på landsbasis stemmer jeg ikke det heller.

Skrevet

Jeg skal stemme Venstre i år, for første gang. Har alltid stemt SV, men de har skuffet meg stort, både lokalt og nasjonalt.

Her i bygda finnes det flinke og engasjerte Venstre-politikere som jobber for bedre skole og barnehage, helse- og kulturtilbud. Dette er da også mine hjertesaker. Nasjonalt synes jeg Venstre er det eneste partiet som har en helhetlig miljøpolitikk.

Jeg ser at jeg har gått fra å være en sosialist, til å bli en liberalist. Det føles litt vemodig å svikte sosialismen, som har vært en del av meg så lenge. Men aller mest føles det riktig. :)

Skrevet

Høyre får min stemme i år også. Pga satsing på utdanning. Jeg kunne faktisk stemt AP også som en nr 2. men liker ikke den grønne delen av regjeringen. (ikke kjempe glad i FRP heller) men har nå tro på at dem ikke kommer til å endre på så mye som dem "skryter" av hvis dem vinner valget.

AP har jo ikke endret noe av det dem sier, med unntak av en sak eller to og nå ønsker jeg høyre til makten for å se hva dem finner på. :)

Skrevet

Kommer til å stemme slik som før...

Skrevet

FRP!!!

Skulle ønske vi hadde noen som var værdt og stemme på som var enda lengre på høyresiden.

Skrevet

Stemmer Høyre, det har jeg alltid gjort.

Skrevet

Jeg stemmer Venstre, det er partiet som står mitt hjerte nærmest når det kommer til ideologi.

Jeg er en sosial-liberalist.

Skrevet

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at mange stemmer FrP her inne...?

Skrevet

Kjører solo her inne ser jeg. Stemmer KrF. :-)

Liker Hareide innmari godt, men stemmer jo selvsagt i lokalvalg på lokale kandidater.

Skrevet

He, he. Mange nissesvar tenker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...