Gå til innhold

Hadde du tatt silikon i puppene om du hadde fått det gratis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, så absolutt!

Og det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med alle barna (gravid med nr.2 ogvil ha 3) og ammetiden!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, foreløpig ikke. Selv om puppene mine er små og tomme.

 

Har sett et par venninner med litt mislykka resultat, samt trøbbel med hevelse og smerter i brystene. Langvarig operasjon som krever intubasjonsnarkose. Skjønnhetsoperasjoner er for meg unødvendige operasjoner, og jeg utsetter ikke meg selv den risikoen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så absolutt ikke, til tross for at jeg har to myggstikk av noen a-cup pupper. Silikon er falskt, desperat og vitner bare om dårlig selvtillit, jeg er fornøyd med den jeg er og har ikke behov for sånt no tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har e-cup. Vanligvis har jeg d-cup, det er helt ok, men nå veier jeg 10 kg mer enn vanlig og har fått for stor mage og for store pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puppene mine har blitt slappe og hengete, ikke egentlig etter amming, selv om jeg har ammet i 6 år tilsammen, men etter at jeg gikk ned i vekt. Syns det er litt kjipt, men vet ikke om jeg ville ha puttet silikon oppi. Men jeg leste om at det går an å få puttet fettvev fra f.eks. mage i puppene, det kunne vært noe kanskje...

 

Eller kanskje det holder med en god push up bh? I går var jeg på byen og det kom bort en noe beruset gutt som sikkert var 15 år yngre enn meg og sto bak meg i køen så han så rett ned i utringingen min (som ikke var veldig utringet egentlig) også smeller han til: ja der er det en som har brukt pengene sine riktig og peker på puppene mine. haha. skvatt skikkelig men kanskje det bare er en selv som syns puppene ikke er noe fine og gutta ikke tenker på det? hvis en guttunge syns at jeg, en sliten 3 barns mor på 40 år har fine pupper så er det vel greit! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de er bra som de er. Kom tilbake til helt ok form etter de to første, og gjør sikkert det nå også. 80B passer til meg.

 

Men hvis noen har lyst til å spandere hårfjerning med laser er jeg med med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på tale og ødelegge kroppen min på den måten, Resultatet kan bli bra, men det er alt for stor risko på at resultatet blir dårlig. Har str 80B og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. for jeg ikke tror at silikon ville gjort livet mitt bedre på noe som helst vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 32 år ferdig med barn. Minste er nå 2 år. Etter siste ammerunde og påfølgende vekttap har jeg ikke pupper lengre. Er blitt helt flatbrystet. I utgangspunktet har jeg tenkt at det ikke har noe å si, men det plager meg at klær ikke passer og bikini, bh-er og lignende ikke sitter på!

 

Har nettopp bestemt meg for at jeg ønsker det, så da er det bare å begynne å spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ja..men er usikker siden jeg er livredd for at noe skal gå galt under operasjonen eller etterpå..komplikasjoner på noe vis..

Har penger til silikon om jeg ville hatt i morgen for den saks skyld men er veldig pysete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope..=) Veldig fornøyd med de jeg har. Men skulle heller hatt fantastiske øyne, de blir ikke gjemt under klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...