Gå til innhold

Hadde du tatt silikon i puppene om du hadde fått det gratis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei.

Fordi jeg vil ha pupper som er myke, som beveger seg naturlig, som SER naturlige ut ( for det gjør ikke de aller fleste silikonpupper, og jeg har sett gjennom mange før og etter bilder, samt damer på treningssenteret og stranda med pupper som står rett opp selv om de ligger på ryggen...) som eldes med meg ( hvor tåpelig er det ikke med 50 åringer med struttepupper!), som har full hudfølelse og som er MINE. Vil jeg ha større pupper or en kveld så slenger jeg inn et par kyllingfileter ( nei, ikke ekte!) og tar på meg en stilig BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa, så absolutt. Er ganske fornøyd med dealen jeg ordnet med mannen før vi fikk vårt første barn. Avtalen ble at siden jeg får litt slapp kropp for å fø frem våre fine barn, skal vi fikse meg etterpå når vi er ferdig med de vi skal ha...haha...men blir nok kun med puppene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde blitt lovet null komplikasjoner, null kapsling, null smerter/ubehag og plager i senere tid. Men jeg er en person med uflaks, så hadde garantert fått alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke, men skulle gjerne ha fjerna litt pupp om det hadde vært gratis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel og i tretti hadde jeg lyst, men lot det være.

Da var selvtilliten og selvfølelsen ikke helt på topp, selv om tilbudene fra det motsatte kjønn var overveldende til tider..

 

I dag ville jeg aldri gjort det. Jeg fant en mann like etter som satte like stor pris på det ytre som det indre. Noe som hjalp meg å sette pris på mer enn bare det ytre. Han var glad i den personen jeg var. Og brystene min var flotte akkurat som de var - det hele satt i hodet.

 

I dag er jeg mindre billedpen, lagt på meg litt, fått mer rynker - men jeg er mye mer fornøyd, tilfreds og stlt av meg selv enn jeg var den gang jeg var "vakker i andres øyne".

den mannen jeg nå har ville aldri falt for meg med silikonpupper, fordi det er det værste han vet. Og når alt kommer til alt ville ikke jeg ha falt for en mann som hadde ønsket at jeg hadde hatt kunstige pupper...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine bryst ble finere etter to fødsler og fullamming i 1 år på begge. Helt sant! Fordel at de bare var "sportspupp" før fødselen :-) Så nop - ingen silikon på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Hadde ikke tatt det om jeg så ble betalt for det! Ingen skalpell skal nær hyllene mine; der har jeg noen sterkt erogene soner og det gidder jeg ikke risikere for noen centimeters løft.

 

Ikke trenger jeg det heller syns jeg sjøl, de henger da ikke såååå djupt, selv om jeg har amma tre personer.

 

Forresten har jeg aversjon mot alle kirurgiske inngrep som ikke er tvingende nødvendige, og alle skjønnhetsoperasjoner blir dermed absurde for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er fornøyd med brystene mine (bruker 75B). De passer til kroppen min.

 

Dessuten ville jeg syntes det hadde vært flaut å ta et slikt kosmetisk inngrep. For ikke å snakke om risikoen ved å gjøre noe slikt for noe jeg tenker er unødvendig. Iallfall for de aller fleste. Kan forstå det i enkelte tilfeller, men mener de fleste som tar det er dollete og ikke trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Ja, eller ikke nå da for jeg har jo silikon som jeg betalte for... Hadde liten a cup på ene og b cup på andre så ikke jevnt fordelt nå har jeg flotte naturlig pupper myke og fine. Amming gikk også fint og de er like fine nå som før baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har passe størrelse bryster til min kropp. Kan jeg bytte det i en liten forminskning av areola i stedet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fått det gratis jeg:) Og hadde selvfølgelig gjort det igjen!

Nå skal det sies at jeg ikke hadde pupper før da, fyllte ikke opp en aa-cup engang.. Har aldri likt å vise meg i badetøy, singletter osv. Er tynn også (sliter med å legge på meg) så følte jeg hadde en skikkelig spinkel guttekropp.

Jeg er super fornøyd med puppene mine nå! Ingen kan se at jeg har tatt det. Trives å gå i sommerklær. Føler meg som en kvinne!

La inn 300 g, akkurat passe for min høye kropp:)

Hadde jeg hatt b-cup eller større hadde jeg selvfølgelig ikke trengt silikon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg..! ;) Etter amming av to barn, vekt opp og nedgang, er brystene både hengete og rynkete i push-up... og noen vanlige bher også.. :( I tillegg til forskjellige str... Så jatakk til litt fyll og et lite løft..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA til LØFT! Og litt minsking. 85 E i slapp muggestørrelse er ikke noe å trakte eter. Her snakker vi digre slengpupper....

 

Får det nok etter neste barn, legen min synes bare synd på meg han, sukker litt og sier "Huff, skjebnen har vært slem mot deg!" hver gang han ser framparten min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke ville startet med noe sånt, som kan medføre smerter, nye operasjoner osv.

Synes det er store nok, men kunne tenkt meg et lite løft!;) Men det er jo det vi har BH´er for!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sjekke om du kan få dekket en bukplastikk... Jeg vet at reglene har blitt strengere, men jeg fikk dekket fjerning av overflødig hud (forkle) for 7 år siden. Det kjipe var at jeg måtte betale sammensyingen av magemusklene selv - det er jo helt fjerne regler, siden det å se gravid ut er et større problem en litt ekstra hud... Men huden kan føre til eksem, så det dekkes...! (Den gangen i hvert fall...)

 

Nå skal det sies at min operasjon ikke var vellykket - jeg ser fremdeles gravid ut... Vet ikke helt hva som er årsaken, men jeg har lagt på meg litt siden operasjonen, så det er mulig det er min egen feil... :( Men vet at mange blir flate og fine i magen av denne type operasjon :)

 

Hvis du går gjennom fastlegen din så kan han/hun skrive en henvisning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Men nå har jeg tatt brystreduksjon, da... ;-)

Og til dere som ønsker dere reduksjon: dersom dere har mye plager fordi dere har store/tunge bryst er det faktisk muligheter for å få det dekket. Det gjorde jeg, og det gjorde underverker for skuldre og rygg! Og mye enklere å handle klær som jeg faktisk fikk puppene inni. :-)

Kan ikke fatte og begripe at damer vil ha store silikoninnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke. Vil ha pupper,ikke plastklumper. Har altfor stor respekt for kroppen min for å drive med sånt. Dessuten truer mannen min med å aldri kose med dem igjen hvis jeg tar silikon:-) eksen hans hadde det og han hatet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet!

 

Vet nok om mulige konsekvenser til å ville utsette kroppen min for det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart ikke! Jeg har naturlige store pupper, bruker 80E i BH, så jeg trenger ikke legge noe inn i dem. Men jeg hadde kanskje tatt en oppstrammende og forminskende operasjon om jeg fikk det gratis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk.. Bruker J75-80.. og det holder i massevis!

Brystreduksjon derimot! Hvis jeg visste det kom til å bli vellykket og uten komplikasjoner. Har en mor som hadde en mislykka sånn operasjon, så jeg kommer nok aldri til å tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruer og plater pga brudd kan vel ikke sammenlignes med å putte silokon i puppene? Om man må ha skruer i beinet pga brudd er det jo fordi det er nødvendig for kanskje ikke å ende i rullestol.. Mens silikon i puppene aldri vil være nædvendig! Eneste er jo om man får brystkreft og må fjerne brystvev, og selv da er det ikke livsnødvendig med silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :) Til ca ett år etter endt amming hang puppene veldig, men nå synes jeg de ser helt okei ut.. Har ikke ammet siden August 2010! Bruker rundt 80 C i cup, så synes slettes ikke det er så ille. Puppene mine er ikke perfekt, men har aldri fått stygge kommentarer. Plastisk kirurgi bør gå til de som TRENGER det ( brannskadde etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...