Gå til innhold

Hadde du tatt silikon i puppene om du hadde fått det gratis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,garantert.

har hatt lyst på det i mange år,ca 15 år tenker jeg, men har ikke råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA :o)

 

Skal gjøre det uansett, må bare ha penger først.

Hvorfor?

Fordi jeg etter tre unger er paddeflat og føler jeg da ser ut som en drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke. har ikke store pupper, men er gode nok og funker som de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skulle gjerne hatt større og finere pupper, men syns tanken på noe inni kroppen er ekkelt. Vil ikke ha noe slikt i kroppen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler for det også. Er ferdig med amming og er for ung til å ha sånne hengepupper, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og til de som synes det e rekkelt å ha noe inni seg, mye art vi putter i oss, spiral, piercing, skruer etter brudd etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil i sjela! Skal gjøre det en gang jeg har råd:) Har snakka med sambo om det også, noe han støtter, men det var pengene da! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke puttet i meg noe slikt. Er en grunn til at jeg ikke engang har hull i ørene.. :P

 

Anni over her en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

 

Puppene mine er gjemt i en bh store deler av døgnet og selv om de har mistet noe av "strutten" etter å ha ammet 4 unger er de til å leve med.

 

Går ikke gjennom en operasjon og alt det medfører av risiko, smerter og ubehag for å fylle opp bh'en under klærne..

 

Hadde spørsmålet vært mageplastikk hadde svaret blitt anderledes. Med magemuskler som ikke møtes lenger ser jeg gravid ut, og med et forkle av hud hengende over keisersnittarret er jeg ikke bare ulekker naken, jeg er ikke fin med klær på en gang. Skulle veldig gjerne sydd sammen magemusklene og fjernet overflødig hud så jeg kunne kledd meg i en singlet eller smal sommerkjole uten å trenge et varmt korsett under til sommeren. Er ikke gøy å bli spurt om du er gravid når du ikke er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i grunn fornøyd med de jeg har, selv etter tre barn så er de ganske ok. Vil ikke risikere noe eller utsette helsa mi for sånt når jeg i grunn ikke føler noe ønske om større pupper eller pupper som ser ut som påsydde meloner. Synes rett og slett ikke det er pent. Er så heldig å ha fine, naturlige og passe store pupper som står blyant-testen fortsatt, mannen elsker brystene mine og sa at jeg aldri må finne på å ta noe brystoperasjon. Forstår dem som mangler bryster, eller har skikkelige hengepupper eller veldig store bryster som henger og er tunge, hadde kansje vurdert det selv da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville fjernet 80% av de jeg har nå... så om noen vil dekke selve operasjonen, skal de få naturlig kroppsfett helt gratis.. sikkert like nyttig å putte i puppene som silikon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så har jeg jo str G nå da.. :-(

 

Men brystreduksjon derimot.. Det hadde jeg veldig gjerne tatt imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - definitivt ikke!

Fordi jeg har bh-str 75 E (for øyeblikket 75 F pga gravid, og trolig 75 G etter fødsel pga amming)....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror nok det. Hadde en stor b/liten c da jeg var overvektig, gikk ned til a da jeg slanka meg, nå etter amming er det veldig stor forskjell på dem, den største er kanskje en liten b med litt godvilje og den andre sikkert aa. Ammer kun på ett bryst, så jevner de seg ut ender jeg jo opp med to bittesmå skinnfiller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...