Gå til innhold

Jippi jippli!! Os kommer allerede 13 mai!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må jo være alvorlig mentalt handicappet! Du håper at ungen din aldri kommer i klasse med min fordi jeg spør hvem "dere" er? Og "dere" er de anonyme?

Jeg skal forsøke å forklare deg dette, men jeg tviler på at det går med tanke på hvor trangt du har for det ellers i tråden: alle anonyme hetser ikke ungen din, men du hetser alle anonyme. Det gjør DEG til den store stygge ulven. Du får heller ikke passet påskrevet fordi du har en annen mening, du får passet påskrevet fordi meningene dine er så DUMME og MENNESKEFIENDTLIGE at man blir rent redd av å lese dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt feil. Da kan de søke om sosialstønad og bostøtte. Det største problemet er at par er så forbanna kravstore i forhold til hva de forventer å ha råd til.

Utgiftene blir ikke fordoblet når man er to.

Skrevet

Ikke fordoblet på alt nei. Men de får 2 stk tlf regning, en ekstra person som skal ha mat,klær og kansje ekstra utgift på bil og bensin.

Dersom man er 2 stk hvor fks mor enda ikke er ferdig med utdannelse og kun får penger fra lånekasse, hvor hun får det kun i 10 mnd(et skoleår) og får det beregnet etter hvor mye mannen tjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...