Anonym bruker Skrevet 15. mai 2011 #77 Skrevet 15. mai 2011 Jeg fikk selv et prematurt barn, og det er ufattelig tøft. Jeg fikk heldigvis ingen psykiske problemer, men det var likevel fryktelig vanskelig, og jeg vet ikke hvordan det hadde gått dersom jeg hadde vært så uheldig å fått fødselsdepresjoner i tillegg, det tror jeg ikke hadde gått. For premature er det enda viktigere å få morsmelk enn for fullbårne barn, er nok derfor de ikke har medisinert henne. Nå når det er gått så langt at hun uansett ikke gir henne mat håper jeg de medisinerer henne pronto slik at hun kan få være mamma igjen. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #78 Skrevet 17. mai 2011 Oppdatering, HI? Hvordan går det med familien? Håper mor fikk hjelp for sin psykiske lidelse...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2011 #80 Skrevet 17. mai 2011 Mye rare svar i denne tråden og enkelte her vet åpenbart ikke hva dde snakker om. Det fins faktisk også alvorligere diagnoser, som f eks barselpsykose. Mødrene velger ikke å få dette, og det kan gi selvmordstanker, vrangforestillinger, paranoia osv osv. Jeg håper ikke denne mammaen ble suicidal og gjorde noe for å skade seg selv, og jeg syns noen av dere her over burde lære å passe kjeften. Å si sånt som at "slike mødre ikke burde ha barn" er som å si at folk ikke bør få barn hvis de seinere tenker å få kreft!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #83 Skrevet 20. mai 2011 Hun er nok veldig syk....et hvert annet menneske ville ALDRI forlatt en premature baby slik.....huffamei
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #84 Skrevet 20. mai 2011 Depresjon? Vanlig, det faktisk. Kanskje hun fikk panikk med tanken på ansvaret? Alle har jo ikke et rosenrødt fødselsforløp og er fit-for-fight rett etterpå. Dama trenger hjelp, og det høres ut som noe som kan rette på seg hvis hun får kontakt med fagfolk som er gode på slikt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #85 Skrevet 20. mai 2011 Depresjon? Vanlig, det faktisk. Kanskje hun fikk panikk med tanken på ansvaret? Alle har jo ikke et rosenrødt fødselsforløp og er fit-for-fight rett etterpå. Dama trenger hjelp, og det høres ut som noe som kan rette på seg hvis hun får kontakt med fagfolk som er gode på slikt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2011 #86 Skrevet 20. mai 2011 Depresjon? Vanlig, det faktisk. Kanskje hun fikk panikk med tanken på ansvaret? Alle har jo ikke et rosenrødt fødselsforløp og er fit-for-fight rett etterpå. Dama trenger hjelp, og det høres ut som noe som kan rette på seg hvis hun får kontakt med fagfolk som er gode på slikt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå