Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #76 Skrevet 22. mars 2011 Det er da ikke en "holdning", men veldokumentert faktum. Les litt litteratur om det, så finner du det ut!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #77 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er kjempe glad for at vi har en sosialtjeneste i dette landet! Tenk så mange tiggende barn og bostedsløse det hadde vært uten! Jeg betaler skatten min med et stort smil og er kjempe glad for at de som trenger hjelp får det! Hva tenker dere da damer? At dere heller vil møte på tiggende barn utenfor matbutikken når dere handler? At bestekompisen til sønnen din aldri får gå i bursdag eller resie på skoletur fordi foreldrene ikke har penger? F.eks... Det er nemlig slik det hadde vært om vi ikke hadde hatt sosialkontoret! Og de som går dit når de trenger det og klarer å gå derfra med hodet hevet; Hurra for deg! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #78 Skrevet 22. mars 2011 Dette innlegget skjønte jeg ikke 14:21. Er det noen i denne tråden som har sagt at vi ikke bør ha en sosialtjeneste i dette landet???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå