Gå til innhold

Har vært så heldig å blitt smittet av chlamydia.

Anbefalte innlegg

Skrevet

14.21: Godt å se at det finnes oppegående mennesker her inne :)

Greit at folk har sine egne meninger, men synes kanskje det er å dra det litt vel langt å kalle meg ond og kald. Om jeg hadde vært det, så er det fantastisk mannen har holdt ut med meg i så mange år.

At han er utro, og driver dobbeltspill bak min rygg, sier mer om han enn om meg. Voksne mennesker klarer å snakke. Kommunikasjon kalles det. Men han valgte å la være i denne situasjonen.

Jeg håper du aldri opplever dette. Ingen fortjener det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen nå i 18 år. Når vi hadde vært sammen noen år drev han på med sjekkesider og sendte bilder på mobil og e-post og gudene vet hva. Vi kranglet, skrek og gråt og fikk han med på samtale hos en utenforstående.

Vi kom oss igjennom det.

For 4 år siden så hadde han ei elskerinne, ei som han hadde hatt i 3 år fast. Jeg ble smittet av samme som deg HI. Det ble samme greia på nytt som med sjekkesidene på nettet. Søkte hjelp igjen og vi gikk vel der 1 år før jeg klarte å akseptere det og tilgi han. Jeg gjordet mest for barna, men etterhvert så har det kommet tilbake til dit vi begge var, lykkelige begge 2 sammen med hverandre.

HI er kanskje ikke lysten på å prøve mer, hun vil kanskje bare ut av ekteskapet og det må man bare godta.

Men det er mange som har hatt større problemer enn meg også som har fint klart å holde sammen og har det godt den dag i dag.

Det kommer jo da ann på hvor mye man elsker og bryr seg om denne personen.

HI bryr seg kanskje ikke så mye om han mer, og det er jo hennes valg.

Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen nå i 18 år. Når vi hadde vært sammen noen år drev han på med sjekkesider og sendte bilder på mobil og e-post og gudene vet hva. Vi kranglet, skrek og gråt og fikk han med på samtale hos en utenforstående.

Vi kom oss igjennom det.

For 4 år siden så hadde han ei elskerinne, ei som han hadde hatt i 3 år fast. Jeg ble smittet av samme som deg HI. Det ble samme greia på nytt som med sjekkesidene på nettet. Søkte hjelp igjen og vi gikk vel der 1 år før jeg klarte å akseptere det og tilgi han. Jeg gjordet mest for barna, men etterhvert så har det kommet tilbake til dit vi begge var, lykkelige begge 2 sammen med hverandre.

HI er kanskje ikke lysten på å prøve mer, hun vil kanskje bare ut av ekteskapet og det må man bare godta.

Men det er mange som har hatt større problemer enn meg også som har fint klart å holde sammen og har det godt den dag i dag.

Det kommer jo da ann på hvor mye man elsker og bryr seg om denne personen.

HI bryr seg kanskje ikke så mye om han mer, og det er jo hennes valg.

Skrevet

signerer den jeg å!!!

Du er en sterk kvinne. Stå på!!

Skrevet

12.08: Hvor tar du det fra? Har du lest hele tråden? Hvis du hadde holdt deg til det som er skrevet, og ikke kommet med løgn og tilagt meg ting som overhodet ikke er tilfelle, så skulle jeg kanskje vurdert å kommentert innlegget ditt!

HI.

Skrevet

Det å kalle deg ond og kald ut i fra det jeg har lest i dette innlegget er jo bare hjernedødt^^ Jeg misstenker at det er noen litt mentalt tilbakestående mennesker her inne som bare ønsker å lage kvalme for andre. Hvis det er noe trøst, så har de det sikkert ikke så godt med seg selv heller.

Den fantastiske mannen var ei padde- synd han holdt deg for narr så lenge. Du fortjener noe så mye bedre

Skrevet

14.26: All ære til deg som klarer å gå videre. Det er helt opp til deg. Heldigvis er vi alle forskjellige, og jeg akter ikke å holde ut hva som helst pga barna. Jeg har tilgitt så mange ganger, at det virker som om han tenker at "det går jo bra, for hun tilgir jo gang på gang uansett"

Sånn er det ikke. Det funker ikke lenger.

Skrevet

til 18:08

Vet ikke hva jeg skal si om innlegget ditt, annet enn at en psykolog ville hatt det veldig moro oppi hodet ditt ;) Dette må være tidenes dummeste svar.

Skrevet

Ville bare si at du virker som en fantastisk reflektert og behersket dame, HI! Men på ingen måte ond eller kald. Tvert i mot, hvis det er mye emosjoner i bildet og hele livssituasjonen faller i grus er det rask vei til "apati" og stille nedbrutthet..

Du gjør det rette! Du skal IKKE leve i forhold som ødelegger deg, og indirekte også deres barn som må leve i et "forgiftet" forhold. de merker at ting ikke er riktig mellom voksne selv om dere skulle prøvd å spille skuespill. Mannen er sneversynt, egoistisk, umoden, direkte uintelligent må man vel også si, som handler på den måten han gjør uten å se rekkevidden av sine handlinger lenger enn til endt samleie.

Enda godt han har slått fra seg å dra ungene m til henne, psykologer er enige om atdet bør gå MINST 1 år etter et brudd før "steforeldre" introduseres.. Føler veldig med deg, det må være grusomt for deg, og dobbelt vondt når man har felles barn.. Men mye bedre at de får leve med en glad mamma alene enn med to foreldre som mangler tillit respekt og kjærlighet..

Ønsker deg alt godt!!!!!!!!!!

Skrevet

Bra svart, HI (14.00)!!

Tror disse idiotiske damene som sier at du skal jobbe for forholdet for barnas skyld ikke er helt vel navlet. antakelig er de bare ute etter på å provosere. For ingen ved sine fulle fem kan mene at du skal bli hos en mann som så til de grader radbrekker selvtilliten din, spytter deg i ansiktet og kaster vrak på et 12 år langt forhold- og ikke minst driter i sine egne barns fremtid for et par tilfeldige knull!!!

Det som kanskje kunne vært verdt det, var for deg å få høre hans MOTIVASJON for å handle som han har gjort.. Og siden dere er gift havner dere jo i mekling, og du vil antakelig bli nødt til å overvære samtaler med ham og en terapeut. Jeg tror ikke det vil forandre din situasjon, men kanskje vil det gi deg en slags closure og en forståelse for hans atferd, som kan være bra for deg å vite. (My guess: han får feedback og god selvfølelse av å nedlegge damer- gir ham en slags følelse av makt og attraktivitet+spenning). Han har nok aldri tenkt så langt som at du kan oppdage dette og at han kan miste deg. men det har han faen meg fortjent, ikke en dag for tidlig. ALLE synes synd på ungene oppi noe slikt. Men hvem mener at en dame -eller mann- for den del, skal tilgi og leve med et menneske som h*n så til de grader har utvist total mangel på respekt for?? Ditt eget ve og vel er det viktigste nå, hvis ikke kan du ikke være mamma for barna på en god måte. Ta vare på deg, få hjelp fra dine foreldre. OG- personlig hadde jeg ikke klart å holde kjeft overfor hans famile!!! Jeg ville nok også stilt en kompis eller to av mannen til veggs og forklart i klartetkst at mannens atferd nå har ødelagt et hjem for hans barn- og krevd svar på hvorfor ingen varslet deg.. Ikke at det vil forandre noe, men kanskje de tenker seg om to ganger neste gang noe slikt skjer i vennegjengen. Du skal se du ikke er den eneste bedratte kona i gjengen heller.. Uten at det er en trøst.

God klem til deg

Skrevet

De som skriver at Hi er kald og at hun bør jobbe for forholdet og alt det pisset der er jo garantert menn.

Utro menn som er HØYST fornærma over det faktum at det finnes damer som ikke vil finne seg i pisset dems.

Og det at Hi ikke "kan bestemme" hva far kan gjøre med barna? Enda mer piss. Fars rettigheter ovenfor barna går kun frem til barnas beste, og ikke en millimeter lenger. Hvis han velger å gjøre noe som ikke kan anses å være bra for barna, så har Hi rett og plikt til å bryte inn.

Skrevet

Hvorfor "all ære" til 14:41? Hvor ligger æren i å bli hos mennesker som pisser på deg??? Beklager, men jeg har null respekt for mennesker som lar seg behandle som dørmatter. Som tilgir de mest idiotiske ting.

Hvis jeg hadde hatt kontaktannonser ute, hvis jeg hadde sendt nakenbilder av meg selv til andre og pult rundt på andre menn, så hadde jeg mista all respekt for mannen min om han hadde tilgitt meg.

Hvis mora mi hadde blitt hos faren min selv om han var et utro ludder, så hadde jeg vært flau over henne.

At the end of the day er det bare selvrespekten og ryggraden man eventuelt har igjen.

Skrevet

Fy faen for en gjeng hjernedøde,ufølsomme drittkjerringer det er her inne!!!!!!!

Eier tydeligvis ingen medfølelse for andre mennesker. Hvordan kan dere kritisere hvordan noen reagerer på noe sånt??

Hadde det vært meg hadde jeg skiftet fra totalt sinne,hadde sikkert drept både han og henne hvis jeg hadde hatt muligheten. Jeg hadde grått hysterisk,dømt han nord og ned. Sagt til han at jeg aldri ville ha sett han,snakket med han o.l igjen. Vært kald og følelses løs. Alt på en gang og skiftende fra dag til dag.

Ok mulig en sak har to sider,men hva med å avslutte det man er oppi før man går videre???

Jeg blir imponert over Hi. Jeg hadde IKKE reagert så reflektert. Jeg hadde panlagt barnslig blodhevn!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan går det med deg nå, HI? Har tenkt på deg og den fortvilte situasjonen din! Håper du ahr fått noe avlastning for barna i denne perioden, for kan se for meg alt er kaos nå..

Skrevet

Litt på siden men, med mange av disse kommentarene (ja jeg leste alle sammen), så syns jeg det er skummelt av mange av disse damene er mammaer. DET er en tanke i seg selv.

TIL HI. Fy f. så tøff du er ! Jeg har vært gjennom noe lignende, og ære være deg som holder deg rolig og sindig! Lykke lykke til og husk at du står sterkere alene enn sammen med en som har falt og drar deg med seg. Denne mannen må rett og slett være blåst, stakkar.

God klem til deg !!! Og barna !!!

Skrevet

Du har nok ikkje fått med heile saken

Saken ligger i ein annen tråd og da vil du forstå kor du vil snu meining.

Men jeg føler du er den nye exen som rabler eller HI.

Skrevet

Tror du 08:09 er på feil tråd. Sikkert den tråden som påstår er mannen.

Skrevet

Det kan da ikke være x'en i den andre tråden? Så dum er det ikke lov å være!!

Hvis så er tilfelle, så er det bra du kom deg unna HI!!!

Skrevet

HI her!

Hvai helvete er det som skjer inne på denne dinbaby siden? Det innlegget hvor noen liksom utgir seg for å være min mann, er ikke han!

Kjære vene noe så respektløst! Hvem i all verden gidder å lage en falsk tråd? Er det bare for å få oppmerksomhet?

Han har for det første ikke dysleksi, og jobber faktisk som lærer på videregående! Jeg tror jeg vil legge denne tråden død nå. Jeg skrev inn her for å få synspunkter og litt råd fra noen som har vært i lignende situasjoner, men nå har det jo tatt helt av. Jeg er mildt sagt sjokkert!

Jeg kommer til å be om å få slettet den andre tråden, for det har ingenting med mannen min å gjøre! Han kunne aldri funnet på å gjort noe sånn, og det som fremstilles der, har ingenting med hvordan vårt forhold var! Det der er et hån mot oss begge faktisk. Herregud!

Vi har for øvrig fått time til mekling, og vi er begge innstilt på å gjøre det beste ut av det for barnas skyld. Han skal ha barna fra torsdag til søndag annenhver helg, og hver onsdag.

Jeg har snakket med den nye dama hans, og hun er faktisk oppegående og ålreit. Hun visste ikke at han hadde familie før den kvelden hun var med hit når han hentet klær og ting. Han har ikke sagt et ord om oss. Så hun er rimelig fortvilet nå, for hun har blitt glad i han, og dem har hatt et forhold i over et år!! Jeg gir med ende over. Man tror man kjenner noen.

De som har svart lenger opp her, får tro hva dere vil. Jeg har ikke vært inne på denne siden på snart 2 dager, siden sist jeg svarte her. Tror det var tirsdag om jeg ikke husker feil.

Men takk til dere som klarer å holde dere konstruktive, og som har svart meg og gitt gode råd og lykkeønskninger. Det varmer :)

Skrevet

Jeg vil bare si at du er ei imponerende dame!!! Du er en inspirasjon til oss alle :)

Og bare det at du er i stand til å se dama som oppegående og ok. Det er nok ikke lett for henne heller dette. Huff for en vanskelig situasjon han satt dere i! :(

Lykke til!! Jeg tenker mye på deg om dagen

Skrevet

hahaha... Nå lo jeg godt, 12:48..

Er det vi som er tilbakestående? Eller er det kanskje du som har så lite selvrespekt at du hadde funnet deg i dette fra en mann? Og det vel strengt tatt ikke VI som er en skam for dette forumet, men heller damer som unnskylder en utro mann?

Selvfølgelig kunne han ikke vite at han skulle bli smittet, men jeg skal love deg at om mannen min hadde dyppa utstyret sitt hos ei annen dame, så hadde han kommet hjem til en lapp på døra hvor det står " DU HAR FLYTTA"..

Og selv om man ikke beskytter seg mot sykdommer, hva med å beskytte seg mot å få et barn til? Og det er ikke det som gjør at hi kaster ut mannen, utroskapet er selvfølgelig hovedgrunnen. Kjønnssykdommen var vel bare the icing of the cake.

Skrevet

Å, jeg signerer denne her!! =)

Skrevet

Det er mye i denne tråden som er hårreisende lesning... Folk burde virkelig tenke seg om når de svarer.

Til deg HI: Dine svar er vel de mest fornuftige her, og derfor har jeg stor tro på at dette vil ende til ditt beste! Noen ganger er livet hardt, men du klarer deg igjennom dette! Jeg ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...