Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEHEHE det er sånn! Blir til at man klemmer på dem helt til de blir ømme, AHA de er ømme! Neida, nesten bare. Det som kalles ønsketenkning. Tror jeg tenker på meg symptomer. HMM kjente det murret litt!! Er jeg øm, njaaaa litt øm! Eller kanskje ikke...... sukk :(

Hvordan får man tiden til å gå!?? Går snart på veggen her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi imorra er det 4 dager igjen til IKM...!

Da må man vel kunne teste seg med god samvittighet? :D

Synes stadig det stikker og murrer nede i magen,

og idag har jeg vært så trøtt selv om jeg sov mange leenge natt til idag...hmmm ;) Og for to netter siden lå jeg og lese bok på senga, og helt uten videre ble jeg kvalm - måtte styrte på badet og henge over doskåla! Mystisk...

Skrevet

6 dager igjen og stille som i graven på symptomfronten :-S Kjente noen stikninger i går men det gjør jeg kanskje ellers også. Dersom min hvite utflod vedvarer, så skal jeg ta det som et positivt tegn, men alt dette andre tullet *sukk* NOTHING!

Skrevet

4 dager til IKM og jeg må si som Underveis --> , her er det stille som i graven. Jeg hadde såååååå mange symptomer ca 3-4 dager etter EL, men nå er alle borte. Testet idag tidlig (klarte ikke vente) og den var like hvit som snøen ute. demotiverende :/

Skrevet

Slenger meg med her jeg også:)

Er ny her jeg også... Har prøvd en liten stund å bli gravid, men foreløbig har ingenting skjedd! Har IKM den 18, så tar nok en test til mandag og satser på at den er positiv denne gangen :)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Sitter her og kjenner ingen symptomer. Er nå 6 dpo så no skal vel spiren feste seg og håper den fester seg. Har bestemt og ikkje teste meg før lørdag 19 for da er jeg 1 dag over IKM. Men håper TR ikkje e kommen da.

Skrevet

Skjønner ingenting lengre... Hadde litt lyserosa blødning i trusa i dag og jeg!Hadde det for 2 dager siden. Det ser ganske fersk ut. Har ikke hatt smerter og ingen sex. Kan jo ikke ha festeblødning 2 ganger!? Nei dette ser mer ut til at mensen igjen er på tur. Har IKM 15 feb. Noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Festeblødning skjer vel ikke 2 ganger, 1 gang om egget fester seg.. Men om du har skjøre livmorvegger kan det jo ha kommet en ekstra blødning ut av ettellerannet..

Jeg hadde en liten flekk på papiret her søndag/mandag.. Og ikke noe etter det.

Hmmm.. hvordan få tiden til å gå frem til ikm?? Vil svi av en test NÅ!

Sambo holder på å le seg ihjel når jeg halvveis "skjuler" at jeg går inn på BIM 6-7 ganger om dagen for å se om noen har skrevet noe.. Er jo så mye å lese på =)

Snart ferdig med ett par babytøfler, første gang jeg får avslutta et eneste strikkeprosjekt, tydeligvis gøy når det er til små=)

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare jeg som er inne her jevnlig i løpet av dagen, Westroze !! Jeg er helt oppslukt av alt som har med graviditet - tidlige symptomer - festeblødninger - HCG hormon...hehe!!

Blir også ledd av av mannen - spesielt når jeg nevner alle symptomene jeg går og kjenner på!! hehehe!!

Skrevet

Er litt rar i dag fra 14.00 tiden. Føler jeg må tisse heile tiden og våt neden til (beklager detaljene). Føles øm rett under magen men tror detta er ingen symptomer og er 6 dpo. Er det noen andre som har følt slik rundt 6 dpo ? Jeg tenker uvi ?

Skrevet

Jeg også er øm der, i 7 dpo, men jeg var det også forrige måned en hel uke før ikm. Er overbevist om at jeg har innbilte den ømheten på meg. Hadde det ikke vært for det hadde jeg hatt skikkelig håp nå. Men tror ikke på noe før jeg ser en test forteller meg sannheten.... hehe

Hadde ikke gjort noe med et symptom jeg ikke har hatt før :o

Til nå har jeg dette:

-ømme pupper, et par dager etter EL men det forsvant :'(

-øm neders i magen- kommer og går

-sulten hele dagen

-ekstrem trøtt-- men det er normalt når jeg tenker meg om :)

Skrevet

Og der - 9 dpo klarte jeg å svi av en test (som selvfølgelig var negativ)! Fy søren altså, man går jo inn for å skuffe seg selv! Man lærer aldri. Ingen ny test før mandag!!! Men puppene verker og er øm over livmoren, så jeg syns det er gode tegn :) eller innbilt svangerskap, hehe...

Skrevet

Fnis...11 dpo her og svidde såklart av en test idag også! Men streken lar vente på seg! Men det er ikke game over før TR er her ;)

Tror ikke jeg har et eneste symptom jeg...men det trenger jo ikke bety noe :)

Skrevet

hehe, kommer til å teste jeg også idag :)

Har IKM på mandag (tror jeg), er litt usikker fordi jeg hadde en SA, men er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning og vet når den var.

Har vel ikke så mange symptomer, men har i grunn heller ikke kjent etter. Med førstmann kjente jeg ikke symptomene før jeg testet positivt :) Da jeg hadde SA tok jeg en test fordi jeg hadde mistanke om at jeg var gravid (noe jeg var) ca 5 dager før IKM.. Da var jeg veldig trøtt, hodepine, øm osv. Kan ikke huske at jeg var det før IKM med førstemann.....

men man glemmer jo så fort :)

jaja, krysser fingrene for positivt resultat, men tror vel helst det blir negativt :)

Skrevet

Jeg er 9 DPO og har absolutt ingen symptomer.

Hvordan er ståa hos dere jenter?

Noen som alt har begynt å teste?

Det venter jeg med til onsdag neste uke, orker ikke teste før IKM, blir jo så skuffa hver gang testen blir negativ.

Endelig snart helg *hurra*

Skrevet

Helt enig! I hvertfall går ventetiden mye fortere i helgen!

Skal teste første gang når jeg kommer hjem fra jobb på mandag, da er jeg 4 dager før IKM.... men jeg burde kanskje høre på dere jenter som sier at det bare er å pine seg selv siden man selvsagt får negative tester???

Ønsker dere alle sammen i hvertfall en kjempe flott helg, og håper dere får tenkene over på noe annet også rett før vi går inn i den store uken for oss :)

Skrevet

Og æsja meg, da kom TR idag... Kjedelig! Men men, da er det bare å prøve igjen om en uke ;)

Lykke til jenter !! Håper alle tester positivt!

Skrevet

wææææ, jeg testet positivt i sted!!!

Dvs at vi traff på første forsøk etter SAen.. Har ikke hatt mensen i mellomtiden.. (og tok en test på mandag som viste negativt, så all HCG skal være ute av systemet).. JIPPI!! Dette var en CB test, IKM på mandag. Den testen jeg tok på mandag var en First signal test, men det har vel ikke noe å si?

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!! Sist gang mistet jeg i uke 5..

Ikke hatt noe særlige symptomer denne gangen.. det hadde jeg da jeg mistet. åååh, som jeg krysser fingrene!! :)

lykke til dere andre!!

Skrevet

Gratulere så mye!! :)

Jeg venter ikm neste helg, men i sted skjedde det noe rart. Satt å såg på tv og kjente plutselig en ilning i magen, og heilt automatisk så tenkte jeg: Herregud jeg er gravid! Dette tenkte jeg sist gang også og da var jeg det, men mistet. Og akkurat når jeg tenkte tanken så fikk jeg skikkelig sommerfugler i magen, det skjedde også sist. Sprng inn på do og brukte testen jeg hadde liggende, hehehe, tenkte ikke over at det er 1 uke til ikm. Men jeg fikk faktisk en veldig svak skyggestrek, og det er definitivt en skyggestrek der. Men det kan jo være en feil på testen, så skal vente noen dager og så teste på nytt, tør ikke håpe noe ennå og har ikke sagt det til samboeren min i tilfelle det ikke er noe!!

Skrevet

Gratulerer til dere som allerede har testet positivt!! Heldige dere er!! Her er tr kommet... 5 dager for tidlig, og jeg ble bare helt knust. Igår orket jeg ikke gå inn på bim engang. Går greit idag da. Ny måned, nye muligheter.... og jammen ringte ikke min søster idag og fortalte at hun er gravid! Litt vanskelig å glede seg med en gang.. men når det fikk synke inn litt, så er je veldig glad på deres vegne;-) Så da er det vel bare å hoppe over til ikm uke 10... og denne gangen skal jeg teste etter el.. Lykke til til dere som ikke har testet enda!

Skrevet

Usj... Litt kip telefon å få ja, men slik er det vel om man er "i rett alder" :-P

Her klarte jeg å svi av en billigstrimmel i går morges. Blendahvit. Den siste jeg hadde fra forrige svangerskap. Sjekket om det var noen utløpsdato på saken, og det var det jo april 2010 8-) Jaja, for tidlig å teste uansett sikkert. Er 5 dager til IKM. Kunne vel forsøkt meg på en CB, men har ingen liggende, og det er liksom noe som stopper meg når det kommer til å kjøpe en på apoteket her i bygda ;--) Får kanskje handle på billigetester i stedet.

Når det kommer til symptomer så har jeg fortsatt hvit utflod, men det er ikke mye, så forhåpningene er ikke så store. Har kjent både murringer, spenninger og pre-mens-følelser, men syklusen min oppfører seg jo annerledes nå enn tidligere, så umulig å si noe om det er tegn på graviditet eller ikke.

Æsj.. Kommer til å bli styggskuffet om tr kommer :-(

Skrevet

Ikke tar jeg folat heller... *sukk* Får vel kjøpe sånne gravidepiller igjen og håpe på det beste ;-)

Skrevet

Jeg har hatt noen utflodfrie dager, og tenkt at da er det sikkert ikke noe på gang - men idag har jeg jammen meg hatt melkehvit utflod slik som ønsket er for en gangs skyld :-D Alt man kan bli glad av nå, altså ;) I tillegg er puppene også ømme idag - men det er de av og til før mensen da... Men jeg har uvanlige murringer i livmoren som blir verre ved brå bevegelse, så jeg håper og håper :) :) Selv om vi bare hadde sex dagen etter EL og ikke i forkant...

Dette er spennende, altså!

Gratulerer til dere som har testet positivt, kjempegøy lesing!!! Hvis jeg får testene mine i posten imorgen (CB) tror jeg jammen meg at jeg skal ta en på søndag! Da er det 3 eller 4 dager før IKM, og det er jo litt mer realistisk enn idag som var 5 eller 6 dager før...bleeendahvitt!

Skrevet

Gratulerer til dere med positive tester

2 dager før IKM og der kom tanta..

Jaja.. da får vi prøve igjen neste syklus..

Nå har vi jo bare prøvd ordentlig i 2 mnd, men det hadde jo vært litt greit å få det til ganske snart. Og ikke gå flere mnd.

Har aldri brukt p-piller eller noe annen prevensjon enn kondomer da..

Men men, tvi tvi neste gang!

Skrevet

Glemte jo å si jeg har EKSTREMT stabile sykluser.. ALLTID i de åra jeg har hatt tr har jeg alltid vært på dagen.. Og i dag 2 dager FØR? Skjønner ikkeno.. Men da er det vel bare syklusen min som tuller med meg fordi vi prøver da. Tulle TR..

Og jeg som jobber på kundeservice i dag, får prøve å roe meg ned litt her..

Jaja, har iallefall bestilt en haug tester nå som sikkert kommer til å bli nyttig til neste gang, av EL-tester og div slik at jeg kanskje får en kontroll på det--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...