Gjest Skrevet 1. februar 2011 #26 Skrevet 1. februar 2011 Tror faktisk at jeg også havner under denne gruppen. Har IKM mellom dag 29 og 33. Så jeg regner utifra den lengste syklusen og da blir IKM i uke 7. Håper virkelig spiren sitter allerede på første pp. Men unner hvem som helst andre opplevelsen av en positiv test. Har mye mensensmerter allerede. Er på dag 19 i syklusen.
Dossa :) Skrevet 1. februar 2011 #27 Skrevet 1. februar 2011 Hei! Jeg hører nok til her Går ennå og venter på EL, er på dag 19. Er ikke første gangen EL er forsinket, kjedelig å gå slik og vente. Også etter EL må man jo gå og vente på IKM *huff* Det blir noen lange vente dager, og det hver måned *smiler* Vi er flinke i denne lange tida *smiler* Har ikke testa ennå, svir av en litt seinere og håper jeg får et smilefjes
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 1. februar 2011 #28 Skrevet 1. februar 2011 Hei! Melder meg også inn i denne gjengen jeg Jeg og min kjære er ferske prøvere - bare tre uker siden p-pilla ble kasta ut av vinduet! I helga hadde jeg eggeløsningssymptomer og utslag på eggeløsningstest så det ljomet ,så nå er det bare å telle ned dagene til IKM... Veldig spennende dette her! Lykke til alle sammen
Dossa :) Skrevet 2. februar 2011 #29 Skrevet 2. februar 2011 Fikk smilefjes på EL testen idag og igår kveld, så da er det om og gjøre å legge inn noen aksjer *smiler* Gubben er små dårlig så ble ikke noe igår, men idag har han ikke noe valg!! Tar han om jeg så må gjøre det *ler* Bare håper det ikke er forseint. Krysser fingra
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. februar 2011 #30 Skrevet 2. februar 2011 Sitter og venter på den EL men kan trøste meg med at eg har hatt masse EL slim i 2 dager. Håper EL kommer i morgon for gubben reise tidlikt lørdags morgon.
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #31 Skrevet 2. februar 2011 Endelig smiletegn her også idag! På tide, men smiletegnet betyr at egget kommer en gang innen de neste 48 timene ikke sant????!? Den skulle egentlig ha vist smiletegn på mandag :@ men bedre sent enn aldri... Lykke til med prøvingen jenter
Dossa :) Skrevet 3. februar 2011 #32 Skrevet 3. februar 2011 Da var EL over for denne gang. Nå går jeg og venter på IKM, det blir noen laaaange dager Hadde positiv EL test på tirsdag og onsdag - aksjer ble lagt inn lørdag, søndag og onsdag. Så nå håper jeg at spiren sitter *krysser fingra* Burde vel legge inn aksjer både idag og imorra kanskje da hvis det er slik at egget slippes de neste 48 timene etter positiv EL test.....hmmm.... Er det andre her inne som veit noe mer rundt den saken?
Underveis --> Skrevet 3. februar 2011 #33 Skrevet 3. februar 2011 Aner ikke, egentlig. Men her i gården satser jeg hardt på føkkføkketiføkkføkkføkk 8-) Hadde, etter beregning og ikke tester, el i går. Hadde sex på søndag, tirsdag og i går. Skal se om vi ikke orker en runde i dag også *puh*. De sier vel et par dager før, på el-dagen og dagen etter. Spermen lever jo litt lenger enn egget, så om man har sex litt før og så på selve el-dagen og dagen etter (siden egget kan leve opptil 24 timer), så skal man være ganske sikker på å treffe. Har nå uansett lest at selv under optimale forhold så er det faktisk bare 50% sjanse for å bli gravid! Deprimerende greier, egentlig.
Rime Skrevet 3. februar 2011 #34 Skrevet 3. februar 2011 Det er ikke så lett å vite når det er best å ha sex, men denne gangen har vi forsøkt å ikke ha det hver dag slik vi pleier, for har hørt at det er lurt å samle opp litt så har forsøkt å ha ca annenhver dag. Har el slim i dag og i går så regner med jeg får el i morra eller lørdag. Håper nå det i hvert fall. Skulle liksom ikke bruke el tester denne gangen, men klarer ikke la være, hehehe. Men føler meg roligere denne syklusen så håper så inderlig at det klaffer denne gangen!
Dossa :) Skrevet 4. februar 2011 #35 Skrevet 4. februar 2011 Dette her med DPO igjen....hmmm....hvordan var det.... Jeg hadde positiv EL test tirsdag og onsdag. Er jeg da 3 eller 2 DPO? Huff har en lei følelse at vi ikke traff denne pp heller, men vi får se kan jo hende jeg blir positivt overrasket
kanskje_snart Skrevet 4. februar 2011 #36 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har akkurat de samme datoene som deg!
Knøttefrøken Skrevet 4. februar 2011 #37 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har IKM neste helg...dvs 12-13 februar.... har vært uggen med murringer i magen og ekstremt trøtt de siste dagene, toppet seg i dag. Så nå går jeg og legger meg en time eller to:-)
babylykke2 Skrevet 4. februar 2011 #38 Skrevet 4. februar 2011 Kommer inn til dere jeg også. Tr kom den 16 januar og har IKM 17 februar, har litt lang syklus men sånn er det bare. Jeg fjernet spialen i oktober ifjord, har ikke prøvd veldig å bli gravid, men har hatt sex rundt el så spennende å se om det blir en spire nå . Oktober høres veldig bra ut, Vi slipper hvertfall å gå høygravide på sommer`n, satser på det damer
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. februar 2011 #39 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har ikm 18 februar El i disse dager så spennende å se om det klaffer. Fikk tanta tilbake for fullt denne måneden og blødde i nesten to uker syklusen min var på dag 137... håper den blir normal fra nå av dette er min 8 måned med prøving
Lollo83 <3 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #40 Skrevet 4. februar 2011 Jeg fikk noen "rare" el-tester denne pp. Hadde nesten positiv test på onsdag ettermiddag, og så klart negativ igjen torsdag morgen... Så da regner jeg med at el var på torsdag. Kan være ikm blir flyttet frem noen dager da, er litt usikker... Ble ikke så mye sengekos denne pp som jeg håpte på, men sånn blir det med sykdom i heimen.. Får satse på at det går likevel! Skal inn på oktoberforumet sammen med dere alle!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 4. februar 2011 #41 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har IKM 15 feb. Første mnd siden MA i august at vi prøver skikkelig.... Har brukt solvipect (var suksess første gangen) og gått til refleksolog denne mnd. I dag har jeg merket skikkelig murring og stølhet nedentil + stikninger i begge puppene. I tillegg har jeg fått halsvonde og føler jeg brygger på en influensa.... Blir spennende det her. Lykke til til oss alle:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. februar 2011 #42 Skrevet 5. februar 2011 Har en snodig kropp for tiden. Forrige pp hadde jeg positiv el-test to ganger med en ukes mellomrom, og nå skjer det jammen igjen :-o Positiv el-test lørdag og søndag forrige helg, og nå fikk jeg positiv test igjen idag. Kanskje eggene mine har problemer med å slippe taket. Bruker clearblue digitale tester så jeg kan ikke mistolke testene heller. Får opp et stort smil:-) Men i det minste betyr det at jeg får en ny sjanse til å lykkes denne pp, for likt som forrige pp var mannen min bortreist ved den første positive testen, og nå er det 3 dager siden han kom hjem:-) Hadde sex to ganger på onsdag og en i går, så da har vi vertfall fått lagt inn aksjer:-) Så blir det vel til å prøve både idag og i morgen også. Det er en person som spådde gravid på meg denne måneden, krysser fingrene mine for at denne personene er begavet på spåfronten Ikm ser ut til å være 19.februar
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. februar 2011 #43 Skrevet 5. februar 2011 Hei 1 Gulljente + ønskegull 10pp Har ikm samme dag som deg, er også i 10 pp nå. Vi har to gutter på 3 og 5 år. Lykke til, håper det blir positive tester om et par ukers tid:-)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. februar 2011 #44 Skrevet 5. februar 2011 Så noe er akjane på plass. Posetiv EL test 22 tiden torsdag og kl 14.00 var den på topp fredag. Lørdag kl 7.00 var den på retur. Har lakt inn aksjer fredag kl 7 og lørdag kl 7. Håper jeg har Truffet denne mnd. Så no er det ventingen HUFF det er kjedligt.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. februar 2011 #45 Skrevet 5. februar 2011 jeg hadde el på onsdag, og må nok bare gi opp denne perioden her.. begynte å legge inn aksjer en uke før , og skulle jo ta det annehver dag! men sambo datt på isen og knakk kragebeinet og har hatt så store smerter at det har blitt lite kos på oss siden det!
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #46 Skrevet 5. februar 2011 Neeii kjipt å høre ang sambo ( god bedring til han Ble det ikke noe i det hele tatt da...?? Jaja, med min ufklaks så skal jeg vel gjennom dette enda en måned så da har du meg i selskap neste måned også Jeg hadde positive El tester onsdag og torsdag. Fikk lagt inn aksjer både tirsdag, onsdag og torsdag. Krysser fingrene. Hvordan holder dere ut ventetiden??????????? Jakten på symptomene har startet. Ehh,,,, forrige måned hadde jeg ALLE mulige symptomer for absolutt nothing... så jeg skal prøve å ikke se etter de denne gangen :@ Krysser fingrene for oss alle hehe
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. februar 2011 #47 Skrevet 5. februar 2011 ble lagt inn aksjer kun torsdagen, 6 dager før ikm.. men siden sæden kan overleve opptil 6 dager så er sjangensene min små, men i live så nå har han kjøpt seg brodder haha! er meg et syn når han skal ut jeg er en reser på å lete etter symptom, så blir nokk symtpom leting frem til ikm nå også
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 5. februar 2011 #48 Skrevet 5. februar 2011 Denne symptomjakten er egentlig temmelig komisk, er første prøveperiode for meg og min kjære (har ingen barn fra før), og plutselig begynner man å håpe på at man skal bli kvalm liksom! Og jeg stod foran speilet isted og studerte brystvortene og spurte samboeren min om ikke de hadde blitt mørkere Han bare rista på hodet og lo! 5dpo nå og tida går såååå saaaakte! Klarer ikke helt å bestemme meg for når jeg skal begynne testinga...Har billigtestene klare til dyst
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. februar 2011 #49 Skrevet 5. februar 2011 komisk ja uten tvil, er noen mnd nå jeg har spurt sambo om jeg har fått mørkere/større brystvorter, eller om puppene har vokst.. og jeg syns jeg har humørsvingninger hele tiden legger så mye mer merke til når jeg er sint, gla, trist osv.. nå enn før men han sier at jeg er sånn hele tiden og flirer haha! trir de har det litt morsomt på kostning av oss når vi er sånn jeg har også tester liggende! og jeg gleeder meg til å teste uansett om den er positiv eller negativ.. er noe i spenninga når en tester, uansett om det er ved el eller ikm
Gjest Skrevet 5. februar 2011 #50 Skrevet 5. februar 2011 Når skal dere begynne å teste? Regner med å begynne neste søndag hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå