Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen skravletråd for ikm uke 7, så jeg lagde en. =)

Her kom tr rett før helgen, og vi har nå gått over i 6pp. Nå er det bare å vente til tanta fordufter, og så er det på an igjen med sengekos. Jeeeej! Var syk forrige helg, og har ikke vært helt i toppform siste uken, så det har ikke vært så mye aktivitet da. Hvis mine beregninger er rett skal jeg ha el rundt 5 februar, og ikm 18. eller 20. februar. Syklusene har svinget mellom 27 og 30 dager annenhver mnd, så får se om det blir en 30 dagers denne mnd (januar var 28 dager nemlig).

Satser på at vi skal klare oktoberbaby alle sammen. Masse lykke til, jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk TR 18 jan og hadde kjemisk graviditet. Posetiv test i 2 dager til TR kom. Så nå har jeg skaffet meg DB monitor og håper det klaffer no igjen. Vist alt stemmer skal jeg ha IKM 15 el 17 feb. Syklus på 29 til 31 dager.

TVI TVI jenter nå må VI ha POSETIVE TESTER.

Skrevet

Hei, jeg er ny her inne :) Har ikm i dag. Men, inten tegn til tanta ennå! :-)

Har endel symptomer som kan minne både om tanta og graviditet så jeg venter fortsatt 2-3 dager med testing da tanta kan variere litt fra mnd til mnd.

Ønsker dere lykke til :-)

Skrevet

Jeg melder meg inn her jeg:-) Kjekt å a noen å dele tanker med, noen som er i samme situasjon! Jeg sluttet både å amme og på pillen i november. Har hatt en pp etter det. Starter nå på 2.pp. Håper det klaffer denne gangen! Har to barn fra før. Første tok tre år og tilslutt ivf, mens andremann satt på 1.pp... Så er virkelig spent på hvordan det kommer til å gå denne gangen.. Har ikm mandag i uke 7. Tror det er 14 februar.

Skrevet

Fikk tr i går, etter å ha hatt positiv test i 4 dager, så det var nok en kjemisk graviditet. Så da får man begynne på en ny pp denne måneden.. Har ikm rundt den 19-20 februar, tror det er den 20.

Skrevet

Fikk tr den 19. og har ikm da den 16. februar. Tok ut spiralen i høst, men har ikke prøvd noe særlig før nå. Håper virkelig den sitter nå, for jeg har ikke lyst til å få barn helt oppi jula. Kommer nok ikke til å hoppe over noen pp'er for det, for jeg begynner å dra på åra, så her er det ikke noe å spare på!

Krysser alt unntatt beina ;-)

Skrevet

Får vel slenge meg inn her jeg og på min 10. pp huff det har tatt lang tid denne gangen :( Slutta på pilla i april 2010.

Har IKM den 19. Februar så denne pp tror jeg EL KLaffer med en helg dvs. at mannen er hjemme og det er større sjanser. Begynnte også på Vitex for 3 uker siden så da håper jeg den virker inn ;)

Velkommen alle nye.er ikke så mange "gamle" igjen her nå ser jeg...

Skrevet

Hei håpfulle-oktoberbaby jenter :)

Jeg fikk tr forrige uke, hele 5 dager for sent, skuffelsen var ekstrem stor.

Men da er det bare å smøre seg med tolmodighetog vente på eggy. Prøver både damiana og bidronningele nå, for å se om det hjelper.

Regner med at min IKM da blir rundt 16.feb etter den forsinka tanta......

Det blir 22 veldig lange dager, er glad jeg har dere å telle ned sammen med!!

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg fikk mens 11 januar, og med min "hææærlige" lange syklus på 36 (de to siste mnd) dager er ikm 16 februar!

håper den sitter for oss nå jenter :D

Skrevet

Jøss det var en lang syklus. Da er dette eneste gangen vi har ikm på samme dag da... :) blir super spennende. Jeg syns ventetiden er uutholdelig, hvordan klarer du 36 dager??

Krysser alt for oss!

Skrevet

jeg hadde 29 før, til jeg mistet i uke 10 juli 2010.. så hadde jeg blødninger annenhver uke frem til 30 oktober og hatt to hele sykluser siden på 36 dager!! testet el sist gang, men gidder ikke nå, men har en viss peiling på el dato :) men er litt kjedelig å vente! så blit litt testoman, siden det forstatt er litt uvant å ha så lange sykluser.. men får bare bite i det sure eplet å vente :P

krysser for oss jeg også :D

Skrevet

Så kjekt å se at vi blir en fin gjeng her da! Nå har tanta reist herfra og vi er klar for en ny spennede måned! Skulle gjerne begynt med sengekos allerede i kveld jeg, men mannen er på kurs i en annen del av landet, så det går nok ikke... Men, jeg trøster meg med gode venninner som kommer på strikkeklubb i kveld. =) Får forhåpentligvis noe annet å tenke på enn baby baby baby (selv om de aller fleste har barn eller er gravide). Av 11 jenter, er vi bare 3 som ikke er gravid eller har barn...

Håper dere andre får en flott kveld også =)

Skrevet

Håper du fikk tankene over på noe annet i går...

ingenting funker her... tenker konstant på det samme, slitsomt hihi....

Skrevet

Egentlig ikke.... hehe... blir mye babysnakk når vi treffes. Men det gikk egentlig greit. Bare en av jentene i klubben som vet at vi prøver, men fokuset var liksom mer på henne (hun annonserte sin graviditet i går) og en annen som er gravid. Veldig greit, for da slapp jeg unna alle spørsmålene om når det er vår tid og sånt.

Merker jeg tenker mer på baby og graviditet når jeg er alene, eller hjemme. Mest når jeg er alene, som nå.. Hehe... tror jeg har vært inne på bim siden jeg kom hjem fra jobb i dag. Blir litt skrullete av det her. ;)

Skrevet

Da er vi to....

Er jo fersk her, og tenkte først at herregud her skryter folk når de har blitt gravide, jeg takler ikke det. men så leser jeg litt til og ser at folk har prøvd i flere år... da er det kanskje ikke så synd på meg likevel da.... ;) ikke sant.

Syns du er ufattelig sterk som klarer å være sammen med en gjeng med gravide jenter... jeg hadde dødd av sjalusi... en av bestevenninnene mine er gravid, jeg kan ikke møte henne uten å gråte i flere timer etterpå.... prøver å være glad på andres vegne altså.. er jo det... men det er så trist etterpå når man lurer på hvorfor ikke JEG får det til...

Skrevet

Veldig usikker om jeg hører til IKM uke 7, men slenger meg med likevel...

TR kom 21. jan, men tror ikke jeg har stabile sykluser på 28 dager. Har kun hatt 3 TR siden forrige svangerskap (fikk ikke igjen mensen før jeg slutta å amme ved ca. 1 års alder, i nov. 2010). De første 2 TR var litt "rare", men da TR kom nå sist var den "normal" igjen. Var første forsøk, så selv om det selvfølgelig var litt skuffende at den kom var det greit at den virket såpass normal igjen. Håper det betyr at kroppen er mottagelig for en liten spire igjen :-)

Er i en helt annen situasjon nå enn sist vi prøvde. Da brukte vi 5 år på å bli gravide, og kjenner godt igjen det flere over her skriver. Det er vondt å være prøver mens "alle" andre blir gravide! Nå har vi i det minste en skjønn liten pjokk, og det er MYE bedre enn ingen. Men vil jo gjerne ha en til, da.......

Ønsker alle damer lykke til! Håper det blir skikkelig baby-boom her!

Skrevet

Venter og venter. Først venter man på mensen, så venter man på el, og så venter man på ikm, og når man blir skuffet og mensen kommer, så begynner det hele igjen *sukk* Hvorfor kan de ikke bare bestilles over Storketelefonen?

Nå skal ikke jeg klage. Vi har bare knapt kommet oss over i 2 pp der vi er aktive prøvere, men jeg begynner nå tross alt å dra på åra, og man har da hørt om de som også startet sent og ble overrasket over at overgangsalderen kom litt fort. Jeg vil jo ha tre barn, egentlig, men nå holder jeg å forsone meg med at det kanskje bare blir to, om jeg blir gravid igjen da :-P Får satse på tvillinger ;-) Lurer på om det går an å spise seg opp slik at kroppen tror det er særdeles gode forhold, og dermed slipper flere egg. Er vel kanskje litt på den tynne siden nå om dagen... Hm... Metoden brukes på dyr ;-) Flushing, kaller man det! Prøvde å google det, men fant ikke noe særlig må jeg innrømme ;-)

Tamtidam...

Skrevet

Det er ikke alltid like lett.. Hadde et vennepar som annonserte sin graviditet i høst, og da ble jeg helt knust! Jeg hadde fått mensen tidligere på dagen, og var utrolig skuffet for hadde så mye symptomer at jeg var sikker på det var min tur å bli gravid. Da de fortalte nyheten sin klarte jeg å klistre på meg et smil, men gikk rett på do og grein etterpå. Huff, det var en fæl kveld! Har faktisk ikke snakket så mye med de etter det da, men det er det andre grunner for.

Vi får bare holde ut og håpe det er vår tur snart. =)

Skrevet

da skal jeg kjøpe solvispec i morgen å peise på med det frem til ikm ;) dette skal bli bra ;)

lykke til alle sammen :)

krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Ja ja no nermer EL seg og skal snart begyne med testingen. Så det blir sengekos denne veka gitt.

Skrevet

Yepp da var man i gang da, venter fortsatt på smiletegnet, men skader vel ikke å begynne å prøve :D

Skrevet

Åååå.. ALL respekt til deg som klarer solvipect! Jeg skulle gjerne hylt nedpå, men brekker meg bare ved tanken...... :-/ Her går det i bidronninggele isteden.

Synes forresten jeg har lest et sted at du ikke skal ta solvipect etter el, for da kan det bli vanskelig for egget å feste seg....

Skrevet

Melder meg også inn her ;) EL i morgen, og IKM på selveste valentines ;) hadde vært gøy med en positiv test på den dagen ;) Masse lykke til folkens ;) Peis på!

Skrevet

Æææsj! Ser jo sjikkelig dårli ut dette da! Sambo har fallt og knekt kragebeinet! Så han har så vondt at han ikke klarer så mye sengeaktivitet! Får satse på en bakfra stående:-P hoho! Jaja, får jo bare gjøre de best utav det!

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Mente foresten å skive el og ikke ikm på det med solvispecten :-P men har jl glemt av heeeele greia, har hatt magesjuke og glemt alt om den egentlig, frister ikke så mye når en er kvalm konstant:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...