kanskje_snart Skrevet 6. februar 2011 #51 Skrevet 6. februar 2011 Syns det er så kjedelig at man må vente så lenge før man kan begynne å teste.... så mange forskere som jobber hver dag i hele vår verden og ikke en av dem klarer å finne opp en test som kan vise umiddelbart resultet.. har IKM 16. februar og var helt sikker på at jeg kunne begynne å teste 7 dager etter EL, men den gang ei.. kommer nok til å ta en test i dag.. bare for å være på den sikkre siden
rose 85 Skrevet 6. februar 2011 #52 Skrevet 6. februar 2011 I dag har jeg endelig fått positiv el test, så da er det bare å sette i gang... håper virkelig at jeg blir gravid igjen på første forsøk etter en tidlig sa...
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 6. februar 2011 #53 Skrevet 6. februar 2011 hatt noen dager pause fra BIM..trenger det av og til. Men denne måneden bestemte jeg meg for å prøve med El tester fra billig tester. Men blir ikke helt klok på de. Begynte på dag 12 og er nå på dag 15, alle dagene har det vært sterk strek på kontroll og svak strek på teststreken. Idag fikk jeg ikke testa til morgenen men det ble på ettermiddagen istede. Fikk El. slim igår kveld og slim + øm idag..å da har jeg alltid før trodd at jeg hadde EL men streken er jo ikke sterk..?! noen som har peiling på di testene?
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 6. februar 2011 #54 Skrevet 6. februar 2011 Ta en titt på denne linken, masse info http://pernille.info/faq_egglosningstest.htm Jeg har bare testet i en pp men fikk kjempeutslag da det først slo ut, teststreken ble sterkere enn kontrollstreken... Det skal vel egentlig ikke brukes morgenurin, men kan likevel slå ut sies det vel..
Luka Skrevet 6. februar 2011 #55 Skrevet 6. februar 2011 Da nærmer uke 7 seg.. men det går sakte..er så spennende!! Symptomjakten er igang..he,he.. Jeg finner ingen symptomer i det heletatt.. Men det hadde jeg heller ikke sist. Eneste må være at jeg har vært utrolig følsom siste dagene.. pluttselig begynt å grine.. kan jo håpe det er et symptom. Ikm er 14 februar! Bare en uke igjen! He,he..ikke rart fallet blir stort når tr kommer slik spenning jeg bygger opp...
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #56 Skrevet 7. februar 2011 Hehe.. Tror de fleste av oss er slike Luka. Bygger opp forventningene våre så mye bare for å se det rase sammen de gangene det gjør det. Men ikke denne gangen! Denne gangen er alle gravide med et lite Oktober barn. Jeg holder på med temping og tempen er høy og fin for tiden. http://www.fertilityfriend.com/home/2b3d2a Ikke noen symptomer. Eneste er at jeg er veldig hard nederst på magen. Så blir spennede frem til IKM og evt testing.
SallySue Skrevet 7. februar 2011 #57 Skrevet 7. februar 2011 Hei jenter! Jeg har IKM 14. februar og har som Luka sier, startet en intens jakt etter symptomer. Samboeren er oooverbevist om at det er noe denne gangen, men jeg er ikke helt der...ennå... Lykke til !
Lollo83 <3 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #58 Skrevet 7. februar 2011 Velkommen til oss, SallySue!! Hehe... på jakt etter syptomer du og. Prøver å holde meg unna, men merker at jeg egentlig er på jakt hele tiden (selv om jeg ikke har noen enda utenom stølhet i magen). Er bare 3 eller 4 dpo, så jeg får vel roe meg med symptomjaken en uke til....
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 7. februar 2011 #59 Skrevet 7. februar 2011 Flere som har hatt en liten blødning? Jeg er hjemme med influensa og hals/ørebetennelse. Oppdaget lyserosa blodig utflod i trusen i ettermiddag. Har ikke hatt noen smerter enn litt stikninger (men det bruker jeg å ha før mens). Lurer sånn på om det er festeblødning eller mensen. Har egentlig IKM den 15 feb. Har brukt solvipect (ble gravid på det sist gang), i tillegg til at jeg gikk til en refleksolog (når jeg hadde EL, som kun var tilfeldig). Dersom dette er en festeblødning så er det 3 graviditeten på 1 år. Er nemlig akkurat 1 år siden jeg hadde min første SA.
SallySue Skrevet 7. februar 2011 #60 Skrevet 7. februar 2011 Det kan jo hende at det er en festeblødning da Vår lille planlagte baby1SA1MA ! Da håper vi at alle gode ting er tre for deg LYkke til !
Fridaline Skrevet 7. februar 2011 #61 Skrevet 7. februar 2011 Slenger meg med her jeg. Fikk smilemunn på eggløsningstesten på fredag, men vet ikke helt hvilken dag el var. Men regner med ikm i slutten av uke 7. Det er såå spennende! Skal prøve å slappe litt av denne gangen, men er så utålmodig! Vil at det skal klaffe med en gang! Er i 4 pp, men syklusene blir bare lenger og lenger for hver måned så det blir bare verre for hver gang! Ønsker alle lykke til og krysser fingrene for oss alle!
mer enn bare mor Skrevet 7. februar 2011 #62 Skrevet 7. februar 2011 Hadde du mye blod? Jeg hadde nemlig litt rødt på papiret i morges, men kan jo hende det er en liten rift eller noe.. Spennende Har IKM den 14, men er litt usikker siden jeg mistet i SA i januar.. Men mistet i uke 5 så var veldig tidlig og tror jeg hadde eggløsning denne måneden, i tillegg til at HCG nivået etter SAen sank så veldig fort etter at jeg mistet.. Var veldig trøtt i begynnelsen av mitt første svangerskap, og da jeg mistet i SA.. Og er det nå!! Spennende å se om jeg blir fort gravid eller om jeg rett og slett bare legger meg for sent
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 7. februar 2011 #63 Skrevet 7. februar 2011 Nei var ikke mye. Ikke var det helt blodig heller. Det var liksom lyserosa, som om blodet var iblandet med hvit melkeutflod. Har en del stikninger i begge puppene, samt nede ved lysken, men dette kan være også relatert til IKM. Har mistet to ganger før så er ikke så veldig engasjert i fare om å bli skikkelig skuffet igjen.
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 8. februar 2011 #64 Skrevet 8. februar 2011 Huff så lang denne ventetiden på IKM er da..! Hadde ikke forestilt jeg skulle få en følelse av spillegalskap når vi skulle sette igang med prøvinga, hihi Bare 8dpo nå da, men merker at det er stor fare for at jeg blir å brenne av en billigstrimmel hver morgen fremover fra nå av!
Rime Skrevet 8. februar 2011 #65 Skrevet 8. februar 2011 Ja da er det bare å vente og håpe. Hadde el på lørdag og ikm er lørdagen i uke 7. denne gangen har jeg brukt vitex fra danmark for å få kortere og mer regelmessige sykluser og det ser ut til å ha virket og så går jeg på wild yam, kan ikke bruke bidronning siden jeg ikke tåler gluten. Vet jeg bare er 3 dpo, men i kveld begynnte det å stikke veldig helt nederst i magen og det har jeg ikke hatt de andre gangene så håper virkelig at det betyr noe!! Hadde ønsket tiden gikk fortere, hehe!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. februar 2011 #66 Skrevet 9. februar 2011 I dag har jeg skikkelig el-smerter, så dermed glir jeg over til IKM uke 8... La inn aksjer i går, så håååper det ble klaff :-) Lykke til uke 7-damer! Krysser fingre og tær :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #67 Skrevet 9. februar 2011 Ca en uke igjen til IKM her i gården. Regner alltid forventet menstruasjon utifra gjennomsnittelige menstruasjonslengden de siste 6 mnd. Ingen typiske gravidtegn hos denne dama.. Men har heller ikke disse typiske "mensen kommer snart" type smertene heller. Vært ekstremt mye trøtt og svimmel, men det kan jo rett og slett komme av ren og skjær stress i hverdagen også. Har dog vært ganske stram nederst i magen, noe jeg ellers aldri er. Får bare håpe at det vokser en liten baby i den lille magen min.
123tipp Skrevet 9. februar 2011 #68 Skrevet 9. februar 2011 Hei, damer Jeg har en sønn på 19 mnd, og vi har bestemt oss for å prøve på nr 2 nå. Har litt kort syklus på omlag 25 dager, så tror ikke det ble lagt inn aksjer før dagen etter/samme dag som EL. Trodde EL var 14 dg etter første mensdag, men det er visst 14 dager FØR første mensdag...? Er i hvert fall første pp og er 6 dpo idag. Kjenner en snodig "kiling" i livmoren som jeg har hatt i flere dager, som alle andre her inne suger jeg til meg alt av symptomer Sist ble jeg gravid på første forsøk, hadde da en tidlig SA og ble så gravid etter en menstruasjon som resulterte i en nydelig sønn. Blir kjekt å følge med fremover!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. februar 2011 #69 Skrevet 9. februar 2011 Hei Hopper inn her til dere, ikke så veldig posetiv lenger, men man gir jo ikke opp, ikm 18, og hatt influensa, så jeg tror at den sengekosen var litt for sent ute, men man vet jo aldri
Dini Skrevet 9. februar 2011 #70 Skrevet 9. februar 2011 Da hopper jeg inn her sammen med dere! Ny her på BIM, har jo vært inne og snoka litt tidligere, men nå syns jeg det var på tide å bli en del av en større gjeng i stedet for å holde alt for meg selv og ikke si noe til noen. Med sengekos rundt månedsskifte ventes IKM ca. 14 februar<3, da er det i allefall 32 dager siden siste tr, og jeg pleier å ha ganske stabile sykluser. Med mindre alt begynner å klusse seg til nå som jeg begynner å trekke det til meg at vi er prøvere. Vi begynte ordentlig i januar, men da ble det ikke noe, så det her er vi i 2. pp. Så får håpe det går denne mnd! Satser på en liten spire snart! Har handla inn litt nytt strikketøy, så håper tiden går litt fortere frem til IKM. Er vel da 8/9 dpo (?) og kjenner egentlig "symptomer" som støl/murring i magen, føler puppene er blitt større, hardhet nederst i magen og orker ikke mye mat/blir fort kvalm.. Men vi får se=) Lykke til alle sammen! Håper uke 7 blir en knall uke for oss alle=) (beklager at det ble litt langt, tydeligvis VELDIG skravlesjuk.. =))
Gjest Skrevet 9. februar 2011 #71 Skrevet 9. februar 2011 Hei og velkommen Ser selv etter symptomer ser den altså Men jeg har ikke IKM før 17.feb... alt for tidlig med symptomer, men hadde ikke gjort noe om jeg fikk i det minste EN hehe. Jeg skal begynne å teste fra søndag. Når begynner du? Jeg er så ekstrem utålmodig skjønner du hehe... Lykke til, håper også uke 7 er den rette uka og at mange av oss vil få oktober barn )
Dini Skrevet 9. februar 2011 #72 Skrevet 9. februar 2011 Takk=) Huff.. har lyst til å teste allerede nå, men vet jo at det er til ingen nytte, så da får jeg bare vente.. Tenkte kanskje å holde meg til lørdag, og så får jeg handle inn litt flere tester, har bare 2 i hus.. men det er kanskje likesågreit så slipper jeg å svi av 10-12 stk før IKM Glemte vel å skrive at det er nr 1 vi prøver på her i hus =) Kanskje litt tidlig med symptomjakt uansett for begge, men det er jo så koselig å kjenne etter =)
♥ma-lo♥ Skrevet 9. februar 2011 #73 Skrevet 9. februar 2011 Hopper inn her jeg også! :-) Har IKM 16.02 og er i dag på 6 DPO. Har kjent murringer i magen hver dag siden EL. Ikke puppeøm ennå. Blir spennende dette her...! Lykke til alle sammen! :-)
Kameline Skrevet 9. februar 2011 #74 Skrevet 9. februar 2011 Hei alle sammen! Er helt ny på forumet... Har en god stund ønska meg barn - mannen og jeg hadde av praktiske årsaker bestemt oss for å begynne å prøve i mai/juni...MEN - så skjedde det en glipp da... ...og har nå IKM 16.02 ! Babyen er selvfølgelig hjertelig velkommen! - vår aller første erfaring med graviditet osv - så symptomjakten er selvfølgelig igang for FULLT!! - stikninger i magen - oppblåst - og idag klarte jeg å kjenne litt ømme pupper også!! Rart hva man kan få til om man bare klemmer hardt nok!! HAHA Tvi tvi
Rime Skrevet 9. februar 2011 #75 Skrevet 9. februar 2011 Bare 4 dpo her, hadde ønsket tiden ville gå fortere. Vi forsøker på første. Har jo prøvd lenge no, så i morra skal jeg ringe å få en time hos legen for å se om de kan hjelpe med noe. For tidlig med symtomer, men har super vonde brystvorter, de bruker å være ømme, men no er det faktisk helt ekstremt, kan ikke være borti dem, for da verker det skikkelig, men tør liksom ikke håpe på at det kan bety noe, for har blitt skuffet så altfor mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå