Gå til innhold

Rosene, snille.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

as usual.... rosene hoppet over meg.

Skrevet

29.10.89

Myntenes ess tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Nå kan drømmene dine bli til virkelighet. Kortet viser til velstand og vekst, og penger er underveis. Det kan dreie seg om en ny og bedre betalt stilling, gaver eller gevinster.

Dette er ikke tiden for fantasi, drama eller vågemot. Vær realistisk og hold deg til saken. Trygghet og sikkerhet er viktig for deg nå. Men du har fremgang og er produktiv, og bare din egen bevissthet setter grenser hvor hva som er mulig å få til

Du er sverdens dronning ;

har en mangfoldig personlighet. du er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Sverdenes dronning er vant til å være alene(selvstendig,og flink til å klare seg selv,og tar godt vare på andre) og stole på seg selv. Hun kan være separert, skilt eller enke. Ofte viser kortet til en litt kjølig, uoppnåelig kvinne. Hun elsker et livlig selskapsliv hvor hun kan stimuleres av andres ideer, . I varige forhold er hun meget lojal, og i kriser sterk og klartenkt

En god venn ...

Lykke til

Skrevet

Jeg kommer til å lese dette flere ganger. Gir meg glede i hverdagen! Hvis du har mer som kan være hyggelig å vite så gjerne si ifra. Har hatt et litt trist 2010, så derfor jeg ble så glad for at du så på meg!

Kanskje du vet noe om samværet mellom bf og meg blir etterhvert?

28.05.84

Skrevet

Secretflower ;

Jeg føler at du får ei jente .,.,

Lykke til..

Skrevet

Dytter igjen i håp om at rosene vil svare meg :-)

Skrevet

Hvem er du da?? Legg med fødseldaton din ,og ditt spørsmål.. Ha en fin helg..

Skrevet

jeg er lille my 23.1076 hva ser du ang kjærligheten og hvis du vil svare ang barn også hadde det hvert koselig er bare så spent..he he

Skrevet

Du hoppet over meg også, jeg lurer på når jeg evt. blir gravid igjen. og kan du se kjønn?

klem fra 061275

Skrevet

Jeg er 161279 :-)

Er så spent skjønner du, for du har spådd meg riktig før! :-)

Kjærlighet og graviditet?

På forhånd tusen takk og ha en fin helg du også :-)

Skrevet

Du har hoppet over meg to ganger...

Når blir jeg gravid igjen? Vil det skje ila dette året?

13.11.1979

Skrevet

du hoppet over meg igjen :(

280378

Blir jeg gravid igjen snart?

(er evig optimist og satser på at du "ser" meg denne gangen :)

Skrevet

Alle får det fint og vil leve resten av livet i sus og dus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...