Gå til innhold

Rosene, snille.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har lyst og tid til å spå har jeg et spørsmål til deg :-)

Om vi skulle være så tøffe å prøve på en til.. vil det gå godt?

040681

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann ;)

ja,det vil gå veldig bra.Får god energi på deg. Jeg får opp at du blir gravid innen 6 mnd.Det er også gode nyheter på veit til deg, innen 3 mnd,kan hende har du akkuart fått dem.Du har en spennede tid foran deg ;) Kos deg videre.

Skrevet

Tusen tusen takk for at du tok deg tid =)

Skrevet

Bare koslig ;)

Godt nytt år ;)

Skrevet

Har du lyst å se på det samme på meg rosene? Tenker på dette med å prøve på en til heeele tiden. Vil jeg bli gravid?

091081

Skrevet

Hei:)Har du lyst til å se på meg..Jeg lurer på hvordan helsa mi vil være fremover?? jeg er født 09.01.1981 ..håper du har lyst til å se..hilsen malin

Skrevet

Ja jeg tror litt på sånne som ser...fordi jeg har opplevd det,men her?Gjennom et forum.Bare med en liten info.Hva om jeg er født 040681 betyr det det samme for meg.Not at dere lar dere lure,,Crap

Skrevet

Rosene har skrevet før at hun bare spår de som har ett spørsmål.Jeg lurer på masse,men spør bare om en ting i håp om at hun ser på meg ..hilsen malin

Skrevet

091081 ;

Heisann.. Jeg la kjapt 10 kort på deg(det lille keltiske korset) og fikk opp at du blir gravid før det går 5-6 mnd ...

Kortert viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området

Skrevet

Kunne du svart meg på følgende...

120978..

Blir jeg gift snart?

Skrevet

09.01.1981

Jeg får opp at din helse vil bli mye bedre innen 3-5 mnd.. Jeg ser at du må spise sunt,gjerne mer grønnsker å fisk, tomater kommer 'opp til meg. Vær gjerne mer ute,skogen/fjellet får jeg opp.Vær mer ute i naturen,det vil hjelpe deg mye,det vil klarne hodet å gi ny energi til kropp og sinn.

Gå gjerne til akpunktur, rens ut detox (avfalls stoffer i kroppen ) ,og fyll på med ny,poistiv energi ;) Spis sunt ,og kos deg i ny og ne med en deilig sjokolade.Sjokolade er jo faktisk sunt,pluss at den gjør oss lykklig ;) Kos deg videre..

Skrevet

Vil min kjere ha barn eller ?

Født 17.07.67

Skrevet

Hei Rosene,

Går det bra denne gangen, (har termin i august)?

220977

Tusen takk, hvis du har tid..

Skrevet

Hei igjen Rosene, og godt nytt år!

Du har spådd meg flere ganger og alltid hatt rett. Fødte en sønn før 1 uke før termin som du spådde for snart 6 mnd siden. Vil jeg bli gravid på nytt i nærmeste fremtid og hvilket kjønn vil det bli? Har tilsammen 3 barn. Stor klem fra 21.06.76

Skrevet

Hei.. hvis du har tid hadde det vært artig å høre om du tror vi venter prins eller prinsesse ;)

meg 311280

BF 100174

På forhånd tusen takk og ha en fortsatt fin kveld

Skrevet

Takk for svar, blir spennende å se om jeg blir gravid:) Kjente meg godt igjen i det du skriver.

091081

Skrevet

Heisann..

Tusen takk for gode ord;)

Jeg føler et nytt barn på dere ja.Men ikke før innen 2 år.Jeg lurer på om dere ønsker å ta vare på andres barn.Jeg får nemlig opp at dere tar til dere andres barn (sånn som fosterhjem/besøkshjem/osv.. Dere vil gjøre en meget god jobb. Dere har masse kjærlighet,og varme og gode familie verdier ,så dere vil være gode rollemodeller .. Føler at det blir en gutt som kommer til dere..

Lykke til..

Skrevet

Innlegget jeg skrev 21,.30 var til deg anonym 19.47 ,,,

Klem tilbake ;)

Skrevet

kjære snille rosene vil du spå meg også.hvordan ser kjærligheten ut 231076

Skrevet

Jeg skrev litt lenegr opp og spurte om du kunne se om jeg blir gift snart..eller fridd til. Håper at han skal fri i løpet av dette året og helst med engang..hehe

Kan du være så snill å si meg hva du får opp?:)

Hilsen 120978

Skrevet

hvilke månder har jeg å se frem til, hva skjer? ser du noen bedring på energi og det sosiale på meg?

28.05.84

Skrevet

Hei! Jeg har termin på lørdag (8.januar). Du spådde meg for litt siden at jeg vill få en lett og rask fødsel, og at jeg kom til å føde 2-3 januar... Ser ut som det drøyer litt...får du inn noen ny dato? Blir sååå glad om du vil se:)

Klem Marit, 291266

Skrevet

Får inn tallet 3,det kan være klokkeslettet du føder på,eller at din fødsel starter da.. Ja,noe med tallet 3,derfor trodde jeg først at det var termin daton din ..Er veldig vansklig å spå fødsels daton,da jeg kan ta feil en uke eller 2 når man spår. Så tiden er veldig vansklig å spå... Tror ikke at du går over termin daton din.. 5-6 jan ??

Klem ;)

Skrevet

Hei igjen Rosene,

Er så spent på om det går bra denne gangen, termin i august. Men mulig du ikke sier hvis du ser noe som ikke går bra? Helt ok det, altså.

220977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...