Gå til innhold

Rosene, snille.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Rosene.

Kan du se når jeg blir gravid igjen også? Og hvis jeg blir det, ser du også kjønnet?

Født 061275 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei rosene.

Har du orket å sett etter kjønn? gutt eller jente?- får vite det om 2 uker:-)

Ser du keisersnitt eller vanlig fødsel?

101178

Takk!

Skrevet

Kjære rosene:-) du har fått rett på meg før og derfor er jeg veldig spent på om du kan se noe på meg igjen. Spurte lenger her oppe i tråden, så jeg håper du ikke oppfatter det som mas, men er så nysgjerrig!:-) kjærlighet og graviditet? Født 161279. På forhånd tusen takk og ha en fin dag!! :) (skal gi deg tilbakemelding på det du skriver).

Skrevet

Tusen takk for svar! :-)

Det er det vi også tror pga morkaken som ligger i veien...

Skal på ny UL om ca 4 uke så da skal det avgjøres om det blir keisersnitt eller ikke, men har nå liksom innstilt meg på snitt nå så det blir nok ei lita keiserinne dette her! :-))

Takk igjen for at du tok deg tid! :-)

110567

Skrevet

Kjære rosene :)

Kan du lese på meg??

Er bekymret for den lille spiren i magen.... hadde en MA i september!!

Skal til tidlig UL om ca 2 uker, er da 8-9 uker på vei.

Kan du se om alt er bra? Og at spiren er frisk? Kanskje du kan se kjønn også, det hadde vært artig. Samtidlig er jeg "redd" for at bebisen ikke er frisk ved fødsel... er litt oppi årene og sjangsene for Downs er desto større.... Huff det er mye man skal bekymre seg for gitt ;)

Har to gutter 06 og 08

Jeg: 210974

Han: 030376

Veldig glad for svar og på forhånd takk takk

Skrevet

21.09.74

Heisann..

Du trenger ikke å være nervøs,får opp god positiv energi på deg..Du trenger ikke å beskymre deg.Men husk at når du er stressa/nervøs skiller du ut stress hormoner som gjør at babyen din blir meget urolig.Så prøv å ikke tenke så negativt.Men nyt tiden du har med magen,og tenk bare positive tanker.Jeg forstår at du er besymret,men slapp helt av.Det kan være lurt å meditere litt, (du blir roligere og mer avslappa,du får bedre livkvalitet,og bedre søvn,du blir mer rolig og avbalansert,jeg kan godt gi deg en veilednings time ,gratis selv .Det er veldig deilig,og du føler deg som et nytt menneske etterpå.... Jeg får opp at du driver deg selv for hardt,du må lære deg å delagerere oppgavene til andre,ta vare på deg selv.. Unn deg et deilig bad,mens din kjære vasker gulvet osv,litt luksus fortjener du..Skjem deg selv litt bort... Lykke til..

Skrevet

23.10.76

jeg har spurt deg mange ganger mn aldri fått svar håper på et nå,hva kan du se ang kjærlighet og barn hvis det er for 2 spørsmål ta kjærligheten hilsen lille my

Skrevet

110567

Ja,blir nok keisersnitt på deg ;) Men det vil gå kjempe bra ;)

Bare koslig,du er velkommen til å spørre meg igjen seinere..

Ha en fortsatt fin kveld..

Skrevet

hei rosene

ser du om jeg får mer positiv energi snart? Om hverdagene blir bedre, når?

og når jeg kanskje kommer ut i jobb, eller får krefter til å ta opp fag?

28.05.84

Skrevet

Hei Rosene....

Håper du vil se litt på min også, jeg har spurt en gang før men da hoppet du over meg!

Jeg lurer på om jeg blir gravid snart...

280378

Takk :)

Skrevet

Tar flere imora,må finne senga mi nå.,Ska opp til 3 barn imora tidlig..God natt alle sammen.. Natta klem

Skrevet

28.05.84

Heisann..

Ja,du får masse positiv energi ganske så snart.Fra nå og innen 2-3 mnd så har du masse fint å se fram til. Det ser veldig fint ut for deg.. Her er noen av korta du fikk... Lykke til.

er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig.

Kortet viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Kortet kan være en advarsel om å la andre gjøre ting for seg. Du har selvtillit og evner nok til å ta saken i dine egne hender. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang.

står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Skrevet

Kjærligheten ser veldig fin ut.. Dere ska snart ut på en felles reise ( innen 5-6 mnd) På denne reisen vil deres kjærlighet blomstre og gro. Dere vil føle dere som nyforelska ;) Her er det masse glede og lykke.. Dere kan få en tid fult av kjærlighet og varme.. Ser ut som at du blir overraska av din kjære..Han har en super overraskelse.. Gled deg ;)

Skrevet

Tusen takk Rosene! Veldig koselig å starte dagen med å lese dette! Takk for at du tok deg tid til å se på meg, du gjorde meg veldig glad!

28.05.84

Skrevet

09.14 her igjen- gidder du spå meg?

Når blir jeg gravid igjen? Vil det skje ila dette året?

13.11.1979

Skrevet

Hei! Lurer veldig på, har endelig funnet den jeg tror er mannen i mitt liv. Kan du se om vi fortsetter å være sammen, og om vi gifter oss i nærmeste fremtid? 18.09.1983.

Trenger sårt svar, har blitt lurt så mange ganger før :S

Skrevet

Hei Rosene:)

Håper du har tid til å ta en titt på meg og:)

Det jeg lurer på er, ser du kjønn på den lille i magen min?

Og kanskje du ser noe ang svangerskapet?

Du hadde rett ang graviditet, og du sa også at vi skal offentliggjøre det i en familiesammenkomst, noe som også stemmer:) (er akkurat 12 uker på vei den dagen)

f:240288

termin:010811

Takk på forhånd:)

Skrevet

Hvem var denne til rosene?

Skrevet

kjære rosene..

kunne du tatt meg og..? ville satt utrolig stor pris på det om du orket..

291089

klem:)

Skrevet

Hvem var svaret du gav kl 11:13 til?

Skrevet

28.05.84

Bare koslig,koslig å kunne glede andre ;) Det er bare å sende meg en mail/sms hvis du ønsker å bli spådd igjen ;)

Du hadde en veldig fin aura og flott energi..Får opp at du er en varm og god person med et stort hjerte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...